Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк який дурить клієнтів!!!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Микола Гуцуляк 27 февраля 2021, 21:49
У 2015 році прийшлось оформити карту в Ощадбанку для виплати заробітньої плати (договір 214061), мені відразу нав’язали платне смс інформування, хоча я не хотів, сказали що без нього ніяк, подумав що 7 грн у місяць не великі кошти і не хотів більше сперечатись. У грудні 2020 року звільнився з даної роботи, відповідно ЗП на дану карту вже не поступає, проте кошти за смс інформування і надалі списувались. Вирішив піти у відділення банку, щоб відключити дану послугу і можливо закрити карту. У банку спеціалісту озвучив свою ціль, так як в мене є депозит то карту не можливо закрити, на рахунок відключення смс інформування мені сказали що добре, проте 7 грн все одно буде зніматися за ощад 24 який в мене встановлено. Я сказав щоб все відключали і смс інформування і ощад 24. З допомогою спеціаліста відділення було зроблено звінок на гарячу лінію і далі мені було відключено смс інформування і видалено ощад 24. Проте мене було повідомлено що ще за один місяць буде знято 7 грн. Через деякий час я вирішив провірити в банкоматі баланс на карті чи в мене є 7 грн для погашення цього смс інформування. Перевіривши рахунок один раз, я перевірив ще один і побачив що зняло 3 грн, перевірив ще раз і знову зняло 3 грн. Позвонив на гарячу лінію запитати чому так, мені повідомили що перша перевірка в день безкоштовно, а всі інші платні по 3 грн. Я сказав чому в банкоматі немає поперердження що слідуючі перевірки платні, мені відповиди що все є в договорі та на сайті. Проте відповідно до мого договору за послідуючі перевірки має знімати по 30 коп, а не по 3 грн. На це мені працівники повідомили що нові тарифи на сайті. Питання до Вас, я що кожен раз маю заходити на ваш сайт що подивитися чи не підвищили ви тарифи? Чому не можна у банкоматі попереджати людей що слідуючі перевірки платні (а напевно тому що тоді Ви не знімете з людей грошей і не надурете їх)? Прошу Вас повернути мені різницю у 5.40 грн яку було знято забагато (так як відповідно до договору мало зніматися 30 коп, відповідно за два рази 60 коп, а з мене зняли 6 грн, тому 6 грн — 0,60 грн = 5,40 грн різниці). Дані кошти прошу зарахувати на мою карту. Дякую.
Ощадбанк
Ответ банка
1 марта 2021, 10:41
Доброго дня! Тарифи банку не залишаються сталими протягом всього періоду обслуговування. ДКБО передбачено зміни до діючих тарифів (розділ IV): https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 38.35 38.8
EUR 41.85 42.5
Все курсы банка