Некомпетентні співробітники.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В мене виникла проблема з отриманням кінцевого залишку по пільзі (УБД). В мене була розбіжність в данних, яка була виправлена 1.07.2020 (18:35). На сайті вказано що кошти зараховуються на наступний операційний день, ні на наступний, ні в подальшому. На гарячій лінії окрім того що мої данні співпадають теж нічого сказати не можуть і радять звертатися у вітділення, а у вітділені радять дзвонити на гарячу лінію. Нікому не рекоменую данний банк. А з свого боку буду писати заяву до правоохоронних органів.
Ответ банка
4 августа 2020, 15:53
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, нам до особистих повідомлень, яка саме розбіжність в даних була виправлена? Ситуацію перевіримо та надамо зворотний зв'язок.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий