Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Цензурні слова закінчились ((((

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
До 2018 року я була клієнтом АТ « Ощадбанк » В лютому 2018 року я звернулась до ТВБВ № 10021/0135 з проханнням про закриття всіх рахунків в АТ «Ощадбанк», які були відкриті на моє ім«я. Спеціаліст ТВБВ № 10021/0135 пояснила процедуру, а саме мною була написана заява про закриття всіх рахунків та після підтвердження були отримані кошти в касі банку, які були на залишку рахунку. Спеціаліст запевнила, що вся процедура виконана і взаємних претензій немає. Але, маючи неприємний досвід неякісної роботи працівників АТ „Ощадбанку“ по закриттю поточних рахунків 22 січня 2019 року я звернулась до спеціаліста ТВБВ № 10021/0135 АТ „Ощадбанк“ Стинавської Н.Г. з метою підтвердження, що рахунки дісйно закриті. Спеціаліст перевіривши по базі підтвердила факт закриття рахунків на моє ім»я, при цьому не надавши будь якої іншої інформації, запевнивши що рахунки закриті і претензій немає. Вчора 24.07.2019 року я повторно звернулась до спеціаліста ТВБВ № 10021/0135 АТ «Ощадбанк» Стинавської Н.Г. з проханням надати інформацію про наявність вікритих рахунків на моє ім«я в АТ „Ощадбанк“. І вкотре спеціаліст повідомила, що всі рахунки закриті. Після чого я поцікавилась чи не було надхожень, зарахувань коштів на мої закриті рахунки ( хоча розуміла, що це неможливо) Але, як виявилось надходження були, а саме 12.09.2018 року на закритий рахунок надійшли кошти в сумі 584 ( п»ятсот вісімдесят чотири) грн 86 коп, але на сьогоднішній день це вже 444(чотириста сорок чотири) грн 86 коп, так як банк за цей час вираховував кошти за обслуговування ЗАКРИТОГО рахунку. Ця інформація була м«яко кажучи для мене шоком! І на моє прохання надати пояснення, як могли зарахувати кошти на закритий рахунок і чому спеціаліст не повідомив мені про наявність коштів при моєму зверненні в січні 2019 року відповіді я не отримала. Не отримала відповідь і в керуючого відділенням, бо він знаходиться у відпустці, не надали відповідь і на „гарячій лінії “банку. Але, спеціаліст запропонувала мені отримати хоча б залишки суми. Для цього була проведена певна робота, і на моє запитання чому в заяві на отримання коштів, які банк прийняв на закритий рахунок я повинна писати фразу » в звязку із закриттям поточного рахунку " якщо він (рахунок) закритий ще півтора роки тому, спеціаліст пояснила це така процедура і треба підтвердження з Києва на проведення цієї банківської операції. До речі кошти я так і не отримала, бо операція була скасована. В 15.40 24.07.2019 року я знову звернулась до спеціаліста ТВБВ № 10021/0135 АТ «Ощадбанк» Стинавської Н.Г. з проханням надати інформацію про дату закриття рахунків на моє ім«я та дату надходження коштів на рахунки на моє ім»я. Спеціаліст повідомила, що всі рахунки в АТ «Ощадбанк» на моє ім«я були закриті 19 лютого 2018 року, а кошти були зараховані 12 вересня 2018 року тобто майже через сім місяців. Надати пояснення цієї ситуації спеціаліст не могла. Я попрохала надати мені письмову довідку про дату та підставу закриття рахунків в АТ „Ощадбанк“ на моє ім»я і дату та підставу зарахування коштів на ЗАКРИТИЙ рахунок, написавши відповідну заяву. Спеціаліст довела мені до відома, що за дану інформацію я маю сплатити 100( сто) грн і чекати на відповідь протягом місяця. ( я погодилась) При зверненні на «гарячу лінію » банку була отримана відповідь однозначна: на закриті рахунки кошти зараховуватись не можуть. Виходячи із вищевикладеного прошу надати пояснення: як могли бути зараховані кошти 12.09.2018 року на ЗАКРИТИЙ рахунок, який було закрито 19.02.2018 року? — Чому спеціаліст не повідомив про наявність коштів на рахунку при моєму зверненні в січні 2019 року? — І взагалі коли закінчиться цей безлад у роботі відділень АТ «Ощадбанк»? І на останок, консультант з «гарячої лінії» порадив звернутися із заявою до центрального відділення банку. Що я й зробила( заява вих №103/81 від 24.07.2019 року), але була здивована інформацією, як виявляється рахунок планується закритись 22 жовтня 2019 року… Як це? Тобто це ті 90 днів процедури закриття рахунку починаючи з сьогоднішнього дня ????? Цензурні слова закінчились…
Ощадбанк
Ответ банка
25 июля 2019, 14:22
Доброго дня!
Приносимо вибачення за створену ситуацію.
Для вирішення ситуації, просимо вказати ваше ПІБ та фінансовий номер телефону в особисті повідомлення.

Комментарии - 1

+
0
corsww
corsww
25 июля 2019, 14:11
#
Ощад банк это большой несусветный бардак под руководством бардакоголового человека которого не интересует ничего кроме собственной наживы.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться