пропали деньги

reonni reonni
15 апреля 2017, 19:14
без оценки
сегодня 15.04.17 в 17часов пошли снимать пенсию с мужем в банкомат.деньги банкомат отсчитывал карточку выдал а деньги нет и с карточки были сняты.что нам теперь делать.плохое обслуживание издеваются над пенсионерами.
Ответ банка
Ощадбанк
18 апреля 2017, 11:06
Добрый день! Вам необходимо в отделении написать заявление о спорной транзакции

Комментарии (4)

+
0
Vano1717
Vano1717
15 апреля 2017, 23:33
#
З фінансового номеру зателефонуйте на службу підтримки 0 800 210 800, уточніть інформацію стосовно того чи були кошти списані з рахунку:
-кошти могли бути автоматично повернуті на рахунок, якшо стався технійчний збій;
-якщо кошти не було повернено на рахунок, то потрібно звернутись у відділення банку, де відкривався рахунок і написати заяву претензію на повернення коштів.
+
0
petrleshchenko
petrleshchenko
18 апреля 2017, 23:57
Петро Лещенко, Олександрія, Кіровоградська обл.
#
Кошти автоматично на рахунок не повертаються. Треба писати заяву у відділенні «Ощадбанку», її відправлятьна Київ, там 45 днів будуть розглядати заяву і прймати рішення повертати вам гроші чи ні.(Маю власний аналогічний гіркий досвід). Щоб прискорити процес, подайте заяву в поліцію про шахрайські дії посадових осіб «Ощадбанку», що привели до втрати ваших грошей.Мені таким чином вдалося скоротити термін прийняття рішення про повернення грошей до 11 днів!
+
0
drakon2016
drakon2016
17 апреля 2017, 21:07
#
«ОщадБанк » это ненадежный банк, а для пенсионеров он как рулетка, повезет получим пенсию вовремя, а неповезет получим через месяц. У меня папа неможет получить пенсию и помощи от сотрудников банка мы до сех пор ждем
+
0
OschadbankUA
Ответ банка
OschadbankUA
18 апреля 2017, 11:28
Ощадбанк, Київ
#
Добрый день! А в чем возникает сложность при получении пенсии?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться