Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Анастасія Дудченко 24 марта 2017, 11:37
30 січня мною була написана заява на перевипуск картки ”Киянина” у відділенні Ощадбанку (Микитенко 7б). Через місяць вона повинна була бути в мене на руках. Починаючи з перших чисел березня я звертаюсь у відділення та на гарячу лінію банку, але картку досі не виготовлено. Мені неодноразово було сказано що у банку немає пластика і можливо не буде ще 4 місяці. З 1 квітня 2017 року я не буду мати можливість безкоштовного проїзду без картки ”Киянина”. Я є працівником бюджетної організаціі в сфері культури, плачу податки за рахунок яких, в тому числі, працює державний банк ”Ощад”.Я буду вимушена платити за проїзд у метро, хоча маю право на безкоштовний проїзд.

Ніхто не дає ніякіх пояснень у банку. Один оператор кол-центру говорить, що пластик на момент мого звернення ще був і прохав звонити їм, т.я. вони мають більше інформації, другий говорив звертайтись на відділення, в якому писали заяву на перевипуск, адже я не замовляла карту через кол-центр. Коли буде вирішено питання відповіді не дають. На відділенні за адресою Микитенко 7б взагалі запропонували використовувати Карту киянина неіснуючого банку «Хрещатик»! А перед цим я ледь вмовила працівницю з«ясувати шо з моєю картою в телефонному рижимі. Вона декілька разів телефонувала, було зайнято і почала займатися своїми справами. На питання „Чи є онлайн підтримка через інтернет чи може можна через кол-центр швидше задати питання?“, отримала відповідь „Ні“ та „у мене крім вас багато своєї роботи“, „чи може мені самій поїхати і вам зробити цю картку?“.

Сьогодні вже 24 березня, а картки досі нема! І хто відповідає в „Ощаді“ за проект „Картка киянина“ — не відомо.
Ощадбанк
Ответ банка
24 марта 2017, 12:50
Добрий день. Приношу вибачення за незручності. Будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення Ваш контактний номер телефону, ПІБ та адресу відділення.

Комментарии - 1

+
0
Анастасія Дудченко
Анастасія Дудченко
21 апреля 2017, 20:00
#
Для тих хто читає відгуки.

24 березня — четвер — була написана моя скарга. В понеділок позвонив представник банку і почав розбиратися з моїм питанням. Неділю думали як мені допомогти. Адже я виявилась єдиною людиною, яка скаржилась на те, що не зможе їздити на роботу безкоштовно по «Картці киянина». Пропонував закрити рахунок і відкрити якийсь інший і картку «Соціальна» (здається така назва). Наче картка була схожа на ту, якою я користувалась, але знову мені потрібно було чекати її 10 днів. Але вона для інших пільговиків і я сумнівалася. Потім мене впевнили, що метрополітен продовжив термін до кінця 2017 року (точної дати не знаю). І я можу використовувати посвідчення для проходу у метрополітен.

Вирішила почекати саме свою картку і не закривати рахунок. 7.04.2017 мені підключили смс банкінг. І тільки сьогодні, 21.04.2017, я получила «Картку киянина»! Ось вам і проблеми з соціальним проектом.

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться