Банк-шахрай

Igor537 Igor537
1 марта 2017, 11:23
без оценки
Влаштувався на нову роботу. Вимога — надати копію паспорта і ІПН для відкриття зарплатної картки у банку. Надав. Через 20 днів приходить SMS від Ощадбанку з текстом приблизно такого змісту- «картка знаходиться у Вашому відділенні ».Ні адреси, ні номера відділення. Вже радощам немає меж — треба їхати у головний офіс компанії, спитати у бухгалтерії — де знаходиться «Моє відділення», у котрому потрібно забрати картку. Таких (можливих) виявилося три. У кожному треба постояти у черзі із 5-6 людей (хвилин 40), щоб дізнатися, що у цьому відділенні Вашої картки — немає!
Знайшов! Навіть черги немає! Одна людина! Подаю паспорт, пояснюю, що прийшов забрати картку. Картку знаходять, але… не працює програма, з якої треба роздрукувати Договір! Запропонували почекати хвилин 10. Намагаються зробити ксерокопію паспорта. Пояснюю — ксерокопія надана через роботодавця! У відповідь — то для картки, а це — для нового договору! Через хвилин 40 — програма не працює — забираю паспорт, іду по інших справах.
Повертаюся десь за дві години. Програма працює! Друкують проект договору, ставлять «галочки» де потрібно підписати. Читаю… виявляється — паралельно з договором на обслуговування платіжної (зарплатної) картки, я укладаю Договір на відкриття депозитного рахунку і даю доручення банкові самостійно перераховувати всі кошти з мого зарплатного рахунку, на мій депозитний рахунок! З умовами обслуговування мого депозитного рахунку мені любязно пропонують ознайомитися на сайті Ощадбанку. Далі — нове відкриття! Виявляється, цією ж угодою, мені відкривається кредитна лінія — 100 тис. грн. під 37% річних (у тексті «заяви» -24%).Щоправда, із всієї «кредитної лінії» мені буде доступно лише 1 тис.грн. Думаю, інші 99 тис. «кредитної лінії» призначені для шахраїв з Ощадбанку. Прошу роздрукувати договір лише на обслуговування зарплатної картки, отримую відповідь — «не можемо! У нас комплексне обслуговування!» Довелося писати заяву на закриття так і не відкритого рахунку.
Ответ банка
Ощадбанк
1 марта 2017, 15:54
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку за ситуацію. Хочу відмітити кілька моментів:
1. Уточнити адресу доставки картки і будь-яку іншу інформацію можна в КЦ — 0 800 210 800.
2. На жаль, іноді подібні технічні проблеми виникають. Це неправильно. Вибачте.
3. Договір комплексного банківського обслуговування включає в себе можливість відкриття кредитної лінії. клієнт приймає рішення самостійно.
4. Ми не відкриваємо кредитні лінії на 100 тис. під 37%. Таких умов в банку немає.
5. Про подібну ситуацію з депозитами чую вперше, але допускаю, що це можливо. Будь ласка, підкажіть адресу.

Комментарии (1)

+
+4
Qwerty1999
Qwerty1999
1 марта 2017, 12:07
Qwerty, Ольгино
#
«Довелося писати заяву на закриття так і не відкритого рахунку.»

Единственно правильное решение.

Банки должны прислушиваться к своим клиентам и не впаривать «комплексные» обеды или услуги принудительно.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться