Увага!! Ощадбанк шахрайство!

Ірина  Озарків Ірина Озарків
21 февраля 2017, 8:24
без оценки
20 січня 2017 року приблизно о 17:35, здійснювала оплату комунальних послуг через інформаційно-платіжний термінал №177, який знаходиться у відділенні №10026/0187 за адресою пл. Спортивна, 1А, м. Київ. Загальна сума платежу 2510, грн.Кошти через термінал сплачені проте на екрані терміналу після внесення коштів висвітлився напис про те, що кошти не зараховані, чек про внесення коштів не виданий. Все, що могли запропонувати працівники відділення — заповнити анкету-заяву. Кошти у розмірі 2510,00 грн. мені досі не повернені. ІПТ №177 працює зі збоями, при цьому жодного оголошення про це у відділенні не має. В часі здійснення оформлення анкети заяви я спостерігала, що аналогічна ситуація трапилася ще з одним клієнтом.
Ответ банка
Ощадбанк
21 февраля 2017, 16:49
Добрий день. Приношу вибачення за незручності. На жаль, техніка іноді дає збої. Термін ролзгляду подібних заяв — до 45 днів. Ми зателефонуємо Вам після вирішення питання.

Комментарии (1)

+
0
manson
manson
21 февраля 2017, 10:03
Дмитрий, Киев
#
Ну вот не пойму. Почти через один отзыв пишут — шахрайство, воры, кидаловы, и т.д. Зачем писать такие громкие заголовки, когда речь о том, что терминал поломался и это вполне типичная ситуация для ощада и не только.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться