Найгірший банк, з яким довелося зіткнутися.

KseniaZzz KseniaZzz
10 февраля 2017, 18:48
2
не засчитана
Колись я вже залишала відгук про роботу банку, на той час мій відгук був досить емоційний. Цього разу нічого не змінилося. Я не очікую на яксь зміни в роботі банку, а просто хочеться, щоб менше людей туди «попадало». Тепер спробую пояснити мій теперішній відгук. Я завжди переводжу кошти з карти ощадбанку на карти інших банків, тобто яка сума є, таку і переводжу. Одного ж разу мені невдалося це зробити з поясненням «перевищено ліміт»… так тривало декілька місяців. (Я проживаю за кордоном наразі і бігати по відділеннях фізично не можу. Телефонувати на гарячу лінію… Мені дорого. )Через декілька місяців я, нарешті, змогла перевести з карти 1 тис.грн, це при тому, що потрібно було перевести 7 тис. 1) Я не розумію чому мені поставили якісь обмеження, мені ніхто нічого не повідомляв. 2) я так розумію, що знімати цей ліміт ніхто не буде… бо банку вигідно, що я плачу комісію. Зараз я можу перевести 1 тис.грн в день. Комісія становить 5 грн + 0,7 %… І тепер, ми бачимо, що кожного разу я сплачую + 5 грн… Так, здається, що це копійки, але такі перекази я здійснюю доволі часто… І я думаю, що не я одна сплачую комісію. Мене відверто дратує той факт, що банк намагається стягнути з клієнта гроші будь-яким способом. Я вже мовчу про «ненав'язливий» смс -банкінг, який декілька раз відключала, але він знову тут. На привеликий жаль, змушена мати рахунок в цьому банку для соціальних виплат, які в інші банки надсилати не хочуть. Але це вже інше. Суть в тому, що в Ощадбанку постійно намагаються зіпсувати враження про банки в Україні в цілому. Я вже дійсно задумуюсь про скаргу в НБУ чи інші структури, які можуть захистити інтереси клієнтів банків.
п.с. якщо раптом виникло питання чому я постійно переводжу гроші в інший банк, то це тому, що я вже знаю процедуру зняття коштів з рахунку при відсутності карти. А карти мені видають дійсні максимум на рік.
Ответ банка
Ощадбанк
13 февраля 2017, 11:03
Доброго дня! Даний ліміт Ви можете зняти самостійно через Ощад 24/7
Ответ администратора
Минфин
13 февраля 2017, 19:14
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 13.02.2017).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Комментарии (2)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
10 февраля 2017, 19:05
Qwerty, Ольгино
#
Проживаю за кордоном…
На картку Ощадбанка «капають» соціальни виплати.

+
0
KseniaZzz
KseniaZzz
10 февраля 2017, 19:10
Оксана
#
І?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться