Відмова в обслуговуванні через некомпетентність працівників

NAROMANIUK NAROMANIUK
31 октября 2016, 14:51
1
На даний момент працівники відділення ОЩАДБАНКУ в м.Берислав Херсонської області відмовляють клієнту в обслугованні згідно тарифів банку.
Клієнт надав повний перелік реквізитів отримувача, який є власником соціальної картки Ощадбанку(від МФО, ЗКПО, номеру рахунку до ІПН отримувача) для зарахування готівкових коштів на рахунок.
Згідно тарифу по соціальній карті п.2.1, 24 рядок. (поповнення готівкою в будь-якій установі банку ( по номеру рахунку)- не тарифікуються.
Працівники на чолі з начальником відділення відмовились від здійснення даної операції, повідомивши, що поповнення можливе лише за номером картки, де комісія 0,5%. Літня жінка у відділенні уже більше години, і поповнити рахунок їй відмовили. Якщо тарифи не діють, приберіть з сайту. Якщо діють — надайте відповідь, в чому причина відмови.
Щойно дотелефонувалась до КЦ, поки фахівець перевіряла тарифи, пройшло 30 хв, розмову оператор мобільного перервав :)
Ответ банка
Ощадбанк
31 октября 2016, 17:03
Добрий день. Відповідно до Тарифів пункт 2.1 24 рядок- поповнення готівкою в установі банку, де відкрито рахунок ( по номеру рахунку) — не тарифікується. Рекомендуємо детально ознайомитись з тарифами. Співробітники банку діють коректно.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться