Дешева рибка – погана юшка
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
В понеділок 1 вересня ц.р. в одному з ваших відділень на Чернігівщині заплатили за будматеріали з доставкою значну суму, влаштувала комісія – 0,5%, у інших банках дорожче. Але як виявилось «дешева рибка – погана юшка». Станом на 15 год. п`ятниці будматеріали нам так і не завезли бо гроші не надійшли. Коли спитали у відділенні банку про причину нам показали оголошення біля каси що платежі йдуть 3 дні, але ж уже практично на той час 5 день закінчувався. З розмови між співробітниками стало зрозуміло що з початку тижня жоден платіж не відправлено. Попросили повернути кошти на що нам відповіли що повернути можна тільки без комісії і за наявності готівки у касі, але, вибачте, за що платити комісію, якщо банк не виконав свою роботу та ще й створив нам значні труднощі. Заплановану на вихідні роботу прийшлося відкласти, у запрошених майстрів теж свій графік. Приїхали до батьків допомогти з ремонтом, обмежені у часі. Просимо дати чітку відповідь як швидко повернуть нам гроші і чи правомірно утримання в даному випадку комісії за «послуги банку»? Сподіваємось що це просте питання не потребує уточнення даних по платежу і відписок на цю тему ви не писатимете.
Ответ банка
8 сентября 2014, 16:51
Шановний sillywoman. Для з'ясування ситуації, вказаних даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Повідомте, будь ласка, на K_Servisa@nadrabank.kiev.ua, вказавши посилання на відгук, ваші дані (ПІП, контактний номер тел., адреса відділення, скан-копію платіжного доручення ).
написать личное сообщение банку
Написать комментарий