Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Дешева рибка – погана юшка

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
sillywoman 7 сентября 2014, 17:42
В понеділок 1 вересня ц.р. в одному з ваших відділень на Чернігівщині заплатили за будматеріали з доставкою значну суму, влаштувала комісія – 0,5%, у інших банках дорожче. Але як виявилось «дешева рибка – погана юшка». Станом на 15 год. п`ятниці будматеріали нам так і не завезли бо гроші не надійшли. Коли спитали у відділенні банку про причину нам показали оголошення біля каси що платежі йдуть 3 дні, але ж уже практично на той час 5 день закінчувався. З розмови між співробітниками стало зрозуміло що з початку тижня жоден платіж не відправлено. Попросили повернути кошти на що нам відповіли що повернути можна тільки без комісії і за наявності готівки у касі, але, вибачте, за що платити комісію, якщо банк не виконав свою роботу та ще й створив нам значні труднощі. Заплановану на вихідні роботу прийшлося відкласти, у запрошених майстрів теж свій графік. Приїхали до батьків допомогти з ремонтом, обмежені у часі. Просимо дати чітку відповідь як швидко повернуть нам гроші і чи правомірно утримання в даному випадку комісії за «послуги банку»? Сподіваємось що це просте питання не потребує уточнення даних по платежу і відписок на цю тему ви не писатимете.
Надра
Ответ банка
8 сентября 2014, 16:51
Шановний sillywoman. Для з'ясування ситуації, вказаних даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Повідомте, будь ласка, на K_Servisa@nadrabank.kiev.ua, вказавши посилання на відгук, ваші дані (ПІП, контактний номер тел., адреса відділення, скан-копію платіжного доручення ).

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться