обслуговування жахливе!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Співпрацюю з багатьма банками, але цей перевершив всіх!!! мало того, що кошти надіслані на інший рахунок ідуть 4 дні(зазвичай2-3 години), можуть в дорозі ще загубитись і банк не несе за них відповідальності, то ще зіштовхнулася з проблемою, що достроково потрібно забрати депозит, то цілий тиждень змушена приходити до них день у день, щоб вони мені іх повернули. В договорі написано, що можна отримати кошти за 3 дні з моменту написання заяви, а мені говорять 5, де це таке бачено, ще 1 день, коли написана заява не рахується???? Це вже шахрайство, чому я маю чекати так довго свої гроші??? в Ексім банку на наступний день віддають, в Ощадному в той же день і ніхто не супротивляється. Якщо заберу свій депозит, то ніколи в житті більше не буду працювати з цим банком і знайомим не буду рекомендувати. Жахливий банк!!!
Ответ банка
19 августа 2014, 10:18
Шановний kotjara222. Для з'ясування ситуації, вказаних даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Повідомте, будь ласка, на K_Servisa@nadrabank.kiev.ua, вказавши посилання на відгук, ваші дані (ПІП, контактний номер тел., № депозитного рахунку).
написать личное сообщение банку
Написать комментарий