Нікому не рекомендую користуватися послугами Надри
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Я є постійним клієнтом Центрального відділення банку Надра в місті Ужгород, але в подальшому в мене нема бажання користуватися послугами цього банку.Кожного разу відвідуючи банк, я змушений витрачати багато часу в черзі до каси.В відділенні ЗАВЖДИ працює лише один касир і це створює величезні черги, не дивлячись на те, що касир дуже швидко обслуговує клієнтів.В цьому відділенні дуже часто я здійснюю платежі на великі суми, сплачую податки та маю валютний вклад, але я ніколи більше не буду користуватися ні одною послугою цього банку.Для того щоб отримати відсотки по депозиту та сплатити платіж на значну суму, я був змушений стояти в черзі майже годину, в черзі було з десяток людей які сплачували комунальні послуги тому, що в банку відсутня комісія на ці послуги.Коли нарешті дійшла моя черга, знімаючи гроші з валютної картки на велику суму в «закритій касі », натовп людей які знаходились позаду та поряд зі мною спокійно спостерігали за тим яку суму коштів я знімаю, це викликало великі незручності. Невже в такому банку яким себе рахує " Надра" більше зацікавлені в безмежних чергах пенсіонерів які сплачують комунальні послуги та сваряться в відділенні, ніж в своїх вкладниках.