ЯК В НАДРА БАНКУ КЛІЄНТІВ «ФУТБОЛЯТЬ»...
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Шановні! Скільки вже ви може нас «динамити» з конкретними фактами? Сподіваюсь, що зацікавлені читачі вже давно сміються з ваших ударів у небо! Ми й висвітлюємо ці всі події на загал, тому що від Рівненської філії інформація одна — всім займається Головне управління! Правда була і ще одна інформація від Рівненської філії (від вашого спеціаліста служби безпеки) — про оперативне заблокуавння коштів. Прохання підтвердити чи спростувати ці слова! По-друге, ми надсилали скаргу Зінкову Д.В. на Головне управління — то дайте ж відповідь! Ви ж тут пасуєте на Рівне, а Рівне на Київ… Ви не тільки постійно відмовляєтеся, а й ніякої допомоги не надаєте! Чи звернення до Привата 28.10.2013 — це по вашому оперативність? Які відповіді надає Приват? І врешті-решт де результати розслідування? Ви ж обіцяли ознайомити нас! Поки з вашого боку йде гра в одні ворота! Не по чесному це якось, не по діловому! В першу чергу банк має турбуватися про безпеку вкладів клієнта. Не тримайте нас за дурнів — ми ж Ваші клієнти! ДЕ НАШІ ГРОШІ?
Написать комментарий