Щоб вони себе полюбили так, як люблять людей!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Вчора 07 листопада 2013 року на вимогу КБ «Надра» я звернувся до них в м. Луцьк, Київський майдан 1 для заміни зарплатної картки старого зразка на нову і прогресивну! Казали, що хто не поміняє-грошей не отримає. Майже годину мене обслуговувала менеджер Юля. Мій колега, з яким я прийшов одночасно, встиг поміняти карту і виспатись, в очікуванні мене. Юля довго вивчала чи-то монітор, чи пилюку на ньому, чи своє фантастичне відображення в ньому. Але за допомогою своїх колег вона спромоглась, як мені здалось, закінчити роботу зі мною. На останок вона взяла з мене письмову розписку про те, що я здав банку свою стару карту і та була знищена в мене на очах. Але Юля нічого знищувати не збиралась і коли я їй нагадав про це, вона її порізала. Я ще декілька разів перепитав її, чи всі послуги на новій карті залишаються як на старій, зокрема смс повідомлення про рух коштів. Вона мене запевнила, що все добре. В цей самий день всі працівники з моєї роботи ввечері отримали зарплату. Про що я дізнався не з смс, а від самих колег. Я пішов в супермаркет до банкомата і виявилось, що на новій прогресивній карті в мене 00.00!!! Добре, що в мене є золота карта Приватбанка і я зміг придбати продукти і не відчув себе повним лохом. Я з дому зателефонував по вказаному номеру 0800… на карті в Київ. Чемний хлопець мене вислухав, спитав номер карти, ПІБ і… ключове слово. За ключове слово ніхто в банку мені нічого не казав. Без цього слова хлопчина мені нічого не сказав. Я перезвонив до колег по роботі і НІХТО З НИХ ПРО КЛЮЧОВЕ СЛОВО НЕ ЧУВ. Я згадав, що в мене є мобільний номер начальника відділення Фурманюк Катерини. Цілий вечір я наярював до неї. Вона трубку не брала. Цілий вечір в перервах між дзвінками до Катерини, я згадував КБ «Надра», менеджера Юлю від моменту її зачаття і до зустрічі зі мною в банку.08 листопада 2013 року зранку я, нарешті, дозвонився на робочий міський до Катерини. Я розказав про свою проблему, про те як розраховував на свої гроші, що попереду вихідні і День народження мого товариша, про те, як наярював цілий вечір до неї. Виявляється телефон в неї на вібро, вона мене чула, але відчувала! А про ключове слово сказала, що я повинен його знати і уважно читати договір. І взагалі, вона заявила, що менеджер Юля в декреті!!!?? Я намагався взнати прізвище Юлі, щоб згадати на «дошці пошани», Катерина мені його не назвала. Розмова «вдалася». Згодом я дізнався, що мій товариш, з яким я вчора був в банку, також залишився без зарплати.На роботі ніхто не здивувався такій опції від банку, але посміялись.Потім до мене передзвонила з банку дівчинка і сказала, що вийшла прикра історія і мені треба знову їхати в банк!!! Але я сьогодні не планував бити менеджера Юлю і знімати з неї скальп! Я хочу отримати свою зарплату. і мій товариш хоче! Попереду вихідні і я іду на День народження до товариша без подарунка, але з страшною історією про КБ «Надра»! Після моїх емоційних висловлювань про моє бажання бачити Юлю мені пообіцяли щось придумати. Буду чекати.Саме зараз я оцінив сервіс Приватбанка, золоту карту і його відношення до мене як до ВІП клієнта. Завдяки НАДРАМ я і мої колеги згадали буремні минулі роки безгрошівя і відношення як до бидла.
Ответ банка
8 ноября 2013, 14:23
Шановний, Олександр! Перш за все ми приносимо Вам свої вибачення за завдані незручності. Наразі ситуація вирішена, кошти зараховані на Ваш рахунок.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- Александр Дуда
- 8 ноября 2013, 14:47
- #
Дякую за вирішення проблеми! Особливо Ользі, яка до мене декілька разів телефонувала і обіцяне виконала.Прізвища не знаю. Гарного дня всім!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться