×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Следить за новыми комментариями
Комментарии
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Моя скарга банально тенденційна повторює сотні скарг зі сторінок МінФіну і інформаційних порталів
Освальд Л, валютний депозит 26350275361501, PAB NADRA, закінчився, 18.11.2014,
валюту не видають на протязі 3 місяців, після багатьох звернень, як усних так і письмових, офіційної відповіді не дають, на дзвінки — нема відповіді, ховаються, чи немає на місці,
менеджери Пащук Наталя Анат., Турянська Марiя Валентин;
багаторазове звернення до пруденційного департаменту Нацбанку безрезультатне, формальні відписки, а тобто: тільки вирішення суду змушує банк до виплат заборгованностей клієнтам, який же це нагляд? некомпетентний, безпорадний це не нагляд, а насміховисько.
Дуже дуже прикро, марна трата грошей на цілі департаменти та їх начальників, таємничі імена яких неможливо довідатися; дуже ймовірно, що саме це, розв´язує руки банкам, їх 100% впевненості в своїй безвідповідальності; народжує і підтримує чорні ринки продажу валюти… хтось на цьому добре гріє руки,
перекупу депозитів за півціни- інтернет повен пропозивій, а безправні громадяни йдуть на це аби щось повернути із загубленого…
Я не давала згоду на свавільне распорядження моїми коштами ні для проведения аукціонів-торгів на користь банку, ні для виділення кому б то не було кредитів, ні для утримання роздутого, некваліфікованного, до того ж невихованного персоналу банка, персоналу, не маючого уявлення ні як має насправді виглядити кваліфікована робота банка, не маючи культури обслуговування клієнтів банку
… ми ж боремося за інтеграцію до Європи…
Моя скарга банально i тенденційнo на сьогодення повторює сотні скарг з інформаційних порталів МінФіну і інформаційних порталів http://banki.ua.
Освальд Лариса, валютний депозит 26350275361501, PAB NADRA, закінчився, 18.11.2014,