Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
TestPassed
TestPassed
14 января 2015, 13:52
Олег, Рівне
Я є власником зарплатної картки Вашого банку. При укладенні договору додатково була підключена платна послуга SMS-інформування. З 1 січня 2015р. перестали прриходити повідомлення на мобільний при проведенні операцій на суму меншу 50грн, при чому при підключенні послуги зобовязання банку були повідомлення про всі операції які здійснюються з рахунком. На підставі чого Ви змінили умови надання додаткової платної послуги не попередивши мене заздалегіть згідно термінів встановлених законодавством?
При зверненні у відділення Вашого банку яке видавало картку працівники зсилаються на постанову НБУ №705 від 05.11.2014р. хоча в цій постанові не має тексту про встановлення лімітів щодо яких здійснюється інформування.
Прошу представників банку пояснити дану ситуацію!
Надра
Ответ банка
14 января 2015, 17:40
Добрий день. Стосовно вашого питання рекомендуємо звернутися а Контактний цент Банку.

Комментарии - 1

+
0
TestPassed
TestPassed
14 января 2015, 17:50
#
В контактному центрі не пояснюють причину посилаються на «внутрішнє розпорядження банку», яке ні де не опубліковане і є незаконним.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться