Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
mmcustinova
Татьяна Устінова
11 ноября 2014, 15:34
Татьяна, Днепропетровск
Доброго дня.
Банк «НАДРА» порушує умови щодо переводу коштів на інший рахунок. Проплата була зроблена 27 жовтня 2014 року у відділенні банку № 0310 ПАТ «КБ „НАДРА“ м.Дніпропетровськ, пр Карла Маркса, буд.71 Квітанція № k10/R/55/.
Сьгодні вже 11 листопада 2014 року пройшли обумовлені 10 днівпройшли (також пройшли і 10 банковськихднів). На моє питання щодо конкретної відповіді про гроші, коли вони будуть переведені співробітники банку починають розповідати про „якісь черги???“ які чекають гроші для переводу. Співробітники (044) 4593700 — розповідають, що вони відповідають тільки на питання клієнтів (мабть то що я не є клієнт), Робітники „Гарячої лінії“ можуть надати тільки № телефону банку в якому я платила. Але ніхто не може відповісти на конкретне питання. Тобто „коло“ в яке загоняють робітники банку клієнтів достатньо жорстке.
Прошу відповісти хто в НАДРА може надати відповідь мені на запитання про гроші і коли вони будуть у клієнта????
З повагою Тетяна.
Надра
Ответ банка
11 ноября 2014, 16:46
Добрий день. Для з'ясування питання, будь ласка, надайте на електронну пошту: k servisa@nadrabank.ua скан-копию квитанції.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться