×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Ми дзвонили до вашого банку, нас переводять по телефону на кредитного менеджера але там ніхто не бере трубки! Дані дзвінки не дають нам спокою та нормально працювати, адже телефони раз за разом розриваються. Що робити в даній ситуації, куди дзвонити чи звертатися з заявою???
— письмова заява, скріплена підписом власника телефонного номера, з вказівкою адреси для надання відповіді;
— копію документу, який підтверджує, що вказаний номер телефону належить саме власникові, таким документом може бути Договір про надання послуг комунікації або квитанція про оплату послуг зв'язку. Дону інформацію просима надіслати поштою на адресу Центрального офісу банку: 04053, м. Київ, вул. Артема, 15, ПАО «КБ „Надра“
Така заява буде розглянута банком в порядку, передбаченому законом України „Про звернення громадян“. Якщо викладені в нім факти отримають підтвердження, Ваші контакти будуть виключені з бази даних.