Фінансове динамо

taniasever taniasever
6 февраля 2015, 14:55
1
9.12.14 закінчився депозитний вклад, який скинули на поточний рахунок. До 02.02.15 ще я знімала гроші в банкоматах по 1000грн в день (коли знімала, коли був ліміт 0), так як в касі говорили, що грошей немає. Ще я зняла 1000грн 5.02.15. Протягом тижня дзвонила на гарячу лінію, сказали звертатися у віділення банку, де мені сказали нічим не можуть допомогти, хіба що переоформляйте на депозит(так я зробила влітку), або писати зверення на електронну адресу, де при надсиланні мені видає: «Поштову скриньку одержувача заповнено; на цей час вона не може приймати повідомлення»!!! Ще в кол центрі порекомендували вислати лист на юридичну особу в Київ, відповідь надійде за 30 днів. Але що мені робити, якщо гроші потрібно зараз, до кого мені звернутися, бо виходить замкнутий круг, на гарячій лінії нічим не можуть допомогти, у відділенні теж?! Чому ніякі постанови НБУ, ні конституція, нічого не працює? До 09.02.15 порібно внести черговий внесок за квартиру, потім буде наростати пеня.
Є власні кошти, якими не можу користуватися і є банкова система, в якій ніхто ні за що не відповідає.

Комментарии (2)

+
0
olegz
olegz
6 февраля 2015, 15:14
#
Ваш выход один — идите к грамотному юристу и подавайте в суд. Если юрист грамотный он не только вернет Ваш депозит, а еще и будет решение суда по компенсации банком вам всех затрат, включая и затраты на услуги юриста согласно заключенного вами с ним договора. Цену юрист сам определяет, тоесть она может быть и 2000 грн, а может и 10000 грн. которые банк вам потом вернет.
+
0
Вкладчик ФИ
Вкладчик ФИ
8 февраля 2015, 0:17
#
Не надо Вам никакого юриста! ПИшите иск и подавайте в суд сами!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться