Нахабне поводження співробітників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Начальник відділення — Шевченко Ольга Леонідівна, а також її економіст (як сказала начальник) не вміють розмовляти з клієнтами. Не запитавши з чим я звернулась, почала з претензіями мені казати, що вона зайнята, що всі питання треба вирішувати з економістом, яка теж в свою чергу не могла надати мені вичерпну відповідь. Розмовляли зі мною на підвищених тонах. Лексикон ”начальника”: ми в немагазині, тіпа і т.д. У мене було враження, що ми точно не в магазині, а на базарі. І виявляється, картку, яку мені мали видати ще в серпні, і якої немає до цього часу, відділення не має до цього жодного стосунку, це лише недоробки попереднього начальника, а вони нічого зробити не можуть, і заяви на перевипуск у них не фіксуються. Після таких стандартів обслуговування до цього банку дуже негативне відношення.
Написать комментарий