Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нагле порушення всіх умов договору

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
123456fjfkfkkf 8 сентября 2014, 19:09
Депозит, який закінчився 17.07.2014 не можемо забрати до сих пір. Обслуговуємся у відділенні №9. Раніше видавали хочаб по 200-400$ в тиждень. Тепер на протязі 2 тижнів видали 100$. Підкріплення ні доларом ні гривнею немає. Завідуюча відділенням Ваврін Зеновія Петрівна не бере слухавку, регіональний директор Коркуна Орислава Іванівна — «міфічна особа», на робочому місці ніколи не буває, коли не подзвониш — або ще немає, або вже немає. На заяви, написані на її імя 17.07.2014, а також 23.07.2014 відповіді не надала, порушуючи закон про звернення громадян. Відповідь мала надати в термін 30 днів. Завтра з чоловіком збираємся йти в прокуратуру. В Нац. Банк листи вже надіслали. Якщо ситуація не зміниться, хочемо організувати пікет під відділенням банку з запрошенням телебачення. Бажаючих повернути свої гроші, просимо приєднюватися.

Тарас і Леся
місто Львів

Комментарии - 1

+
0
валентина игнатушкина
валентина игнатушкина
9 сентября 2014, 19:12
#
Ситуация похожая.Если не жалко 15% от суммы переведите депозит в другой банк.Я например перевожу в УКРСОЦБАНК… у меня кредит в банке этом и я зарплату мужа(моряк)всегда вовремя получала
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться