ПРОСТО ЖАХ
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
Що за бардак у Вас там в Ужгороді? Може ви вже проголосували за відєднання від України та вхід до кладу Угорщини? Тільки цим можу пояснити таке хамство! Чому ви не звертаєтесь до керівництва, не подзвоните в головний офіс, та зрештою на гарячу лінію! Це самоуправство!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Робота Ужгородського відділення №2 банку «Фінансова ініціатива» є жахливою. У мене складається враження, що всі вкладники по оцінці керівника відділення є бидлом, яке повинно бути вдячним, що зробило вклад. у відділення яким він керує.
Я є вкладником банку «Фінансова інфціатива». У банку відкриті депозити у доларах США та євро. Деякий час я не мав претензій до його роботи. Але в останній час робота банку мене неприємно вразила. 02 квітня 2014 року я прийшов у банк для отримання процентів. Касиром банку мені було відмовлено у виплаті процентів по причині відсутності валюти, оскільки ніхто із громадян не хоче здавати валюту. Відмовивши у виплаті коштів мене просто ПОСЛАЛИ до керівника відділення. Не маючи бажання та часу на вияснення я пішов по справах.
Повторно я прийшов у банк за процентами 04.04.2014 року. Незважаючи на закінчення обідньої перерви вхід у банк перегороджувала швабра, а охоронник не впускав до банку відвідувачів, оскільки там нема нікого. Керівник відділення та касир прийшли на роботу о 14 — 10 к. часу. На моє зауваження про несвоєчасний вихід на роботу мені грубо відповіли що це не моя справа, оскільки касир працювала у обідню перерву.
У виплаті належної мені суми касир відмовила, з посиланням на відсутність мілких купюр. На мою вимогу виплатити мені всю належну суму мені порекомендували брати скільки дають або іти до начальника відділення.
Начальник відділення на мою вимогу виплатити всю належну суму порекомендував брати що дають або забиратися геть, при чому погрожував викликати міліцію на що я погодився, після чого пропонував вийти поговорити з ним сам на сам, що мною оцінювалося як погроза застосування відносно мене фізичного насильства.
Така поведінка відносно вкладників є неприпустимою і потребує відповідного реагування з боку керівництва банку НБУ та контролюючих органів.
Прошу Вас залишити ваш контактний телефон (можна приватним повідомленням) або номер договору за яким ви обслуговуєтесь. Ваша скарга буде передана керівництву.
З повагою, прес-служба Банку «Фінансова Ініціатива»