Минфин - Курсы валют Украины

Установить

лохотроном банк продовжує займатися

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
para53 1 апреля 2016, 16:00
Отделение по адресу: Киев, ул. Марины Расковой, 13
Мені запропонували відкрити кредитну картку з льготним періодом 60 днів. Я відкрив її у відділені банку на Маріни Раскової. Коли відкривав картку я в співробітника чітко запитував, який льготний період і як мені погашати кредитну заборгованість, причому на прикладі питав. Наприклад я потратив гроші в березні до якого числа я повинен погасити цей кредит? Відповідь була до кінця квітня. Я потратив по безналу у березні 2437,18 грн. і як рекомендував працівник банку думав погасити до кінця квітня.Але тут бац приходить СМС 1 квітня, що я повинен заплатити проценти за користування кредитом за місяць в сумі 243,72 грн., я зателефонував на гарячу лінію саівробітник Іван, який відказався назвати своє прізвище (правда назвав код 7263, в банку всі працівники засекречені) ніяк толком на мої запитання не зміг відповісти. Я передзвонив у відділення де мені пояснили, що оказується я повинен до кінця місяця заплатити обов'язковий платіж, а якщо я його не заплатив то з першого числа я повинен запплатити % за користування кредитними коштами у сумі 10% від потраченої суми (тільки уявіть собі 120% річних). Коли ж запитав чому цього мені не сказав співробітник, працівник банку яка відкривала мені депозити і мене знала, відповіла що не вона мені видавала картку, а цього працівника що мені видкривав сьогодні не має. Оскільки всі працівники засекречені в банку і прізвищ не називають то його прізвища я не знаю, але він також видав мені неправильний пін код до цієї картки, потім прийшлось цю картку здавати і пін код та ще й доказувати свою правоту, на що працівник відповів що він не попам'ятає, що мені видавав цю картку. Логічно повстають декілька питань до банку, якщо він не хотів дурити мене.
!.. Чому працівник банку дав неправдиву інформацію?
2, Чому смс прийшло тільки 1 числа коли обов'язковий платіж я уже прострочив на 1 день?
3. Чому у фідомаркету ніякої інформації про обов'язковий платіж теж не було?
Банк зробив все щоб намахати клієнта. Так тільки робив ДЕЛЬТА який здох.

Комментарии - 5

+
+5
Paradigm
Paradigm
1 апреля 2016, 16:07
#
Не 120%, а 10% от тела кредита, которое пойдет на погашение тела.
+
0
para53
para53
1 апреля 2016, 23:00
#
Якщо ви не вмієте рахувати проценти то нічого коментувати. 10% в місяць це 120% ЗА РІК. По друге в ніяке тіло вони не йдуть. Я сплатив цей платіж, але сума моєї заборгованості осталась та ж сама. Якщо щось коментуєте то робіть це з знанням справи.
+
+14
1954 P
1954 P
3 апреля 2016, 0:06
#
Очень похоже на штраф-10% от суммы просрочки. На уменьшение тела не пойдет.
+
+5
Paradigm
Paradigm
4 апреля 2016, 11:33
#
Согласно тарифов https://fidobank.ua/files/files/acting/credit_card.pdf на сайте ежем. комиссия 3,5% — п. 2.15. Получается 42% годовых, а не 120%. А на что ссылаетесь Вы в подсчетах?
+
0
19ALEX62
19ALEX62
16 мая 2016, 20:21
#
Вывод прост. Не умеете пользоваться кредитом, не берите его (кредит). А если берёте то учитесь финансовой грамотности и следите за своими финансами. Только тогда не будет подобных недоразумений.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Фидобанк 💰 / Отзывы о Фидобанке 📝 / лохотроном банк продовжує займатися