На долго блокируют возвращенные вредства
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Процедура блокування (так званий «холд») коштів у разі неуспішної транзакції регулюється Законодавством України та період блокування становить 30 днів з моменту ініціювання транзакції.
Вся процедура розроблена з урахуванням норм безпеки коштів власника рахунку/ держателя картки. Для гарантування безпеки коштів клієнтів, уникнення ситуації, коли за однією і тією ж транзакцією можуть здійснюватися подвійні списання.
Для того, аби достроково зняти «холд» з коштів, необхідно звернутися до відділення банку та написати відповідну заяву. Оскільки у процесі здійснення операції бере участь не лише банк, але і торговець, процесинговий центр і платіжна система, то банк не може самостійно приймати рішення про зняття «холду» до з’ясування деталей неуспішною транзакції з усіма залученими у процес учасниками.
У будь-якому разі – гарантуємо вам, що ваші кошти будуть знову у повному обсязі доступні через 30 днів з моменту неуспішної транзакції.
Перепрошуємо за незручності! Сподіваємося, на розуміння.