Дуже погане обслуговування.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Я вкладник Промекономбанку.Уже пройшло півтори місяця як я пройшов ідентифікацію, мені на інтернетбанкінгу намалювали цифирки, але реальних виплат даний банк непроводить(я зареєструвався в перший день реєстрації...)банк звітує про якісь міфічні виплати, але це неправда.Працівники банку нічого незнають і неможуть пояснити ні коли будуть розблоковано рахунок, ні хто це робить.Служба підтримки також нічим допомогти неможе ні по телефону гарячої лінії ні в онлайн чаті.заледве прийняли заяву на погане обслуговування.ВИПЛАТИ НЕВЕДУТЬСЯ!!!
Ответ банка
Fidobank
18 ноября 2014, 15:47
Шановні вкладники Промекономбанку! Виплати проводяться, і інформацію про їх обсяги на щомісячній основі публікує на своєму сайті Фонд гарантування вкладів, який пильно стежить за процедурою виплати. Якщо у вас виникли труднощі чи ви маєте зауваження до процесу — прохання написати на info@fidobank.ua з деталями (ПІБ, відділення, до якого зверталися) та вказати в темі листа «для прес-служби банку». Ми розберемося в ситуації та допоможемо у її вирішенні. Дякуємо наперед за ваш лист!
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 3
А вы напишите заявление на имя Главы Правления, Вам сразу отдадут деньги.
Потому что, если есть заявление, и они не выплатят деньги, они обязаны отобразить сумму денег по Вашему счету/вкладу на внебалансовом 9806-Обязательства, что не выполнены в срок с вины банка, и это отобразится у них в балансе, который они шлют каждый день в НБУ. А они это не сделают, и вернут Вам деньги.
Потому что, если есть заявление, и они не выплатят деньги, они обязаны отобразить сумму денег по Вашему счету/вкладу на внебалансовом 9806-Обязательства, что не выполнены в срок с вины банка, и это отобразится у них в балансе, который они шлют каждый день в НБУ. А они это не сделают, и вернут Вам деньги.
«Дуже погане обслуговування» — не зовсім з вами згоден. Працівники ввічливі та працьовиті, у Харкові, так точно. Як їм наказують — так і працюють. Що до конкретної проблеми — вам потрібно власноруч подати письмову заяву до відділення.
- +
- 0
- TERAINKOGNITO
- 16 октября 2014, 17:25
- #
Дуже погане обслуговування
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться