Клієнт-банк
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Уважаемая Юлия! Кто Вас научил людей обманывать? Нашему предприятию партнеры, обслуживающиеся у Вас, не могут оплатить услуги, платежи не отправляются с 20.03, а сегодня уже 25.03.А Вы пишите сказки про то, что у Вас все восстановлено и платежи уходят… БЕЗОБРАЗИЕ… ПОДАЕМ НА ПАРТНЕРОВ В СУД, А ОНИ РЕГРЕСС НА ВАШ БАНК И В ПРОКУРАТУРУ НАПИШЕМ, ПУСТЬ РАЗБЕРУТЬСЯ В ВАШИХ ТРУДНОСТЯХ!!!
- +
- 0
- Юлія Кіндра
- 10 апреля 2014, 10:35
- #
Дуже прикро, що ситуація призвела до таких наслідків. На жаль, в той період турбулентності для банківської системи дійсно не завжди вдавалося провести платежі вчасно. Але наразі ситуація стабілізована. Сподіваюся, подібних інцидентів більше не буде в майбутньому — ми все для цього робимо.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
З 19 по 21 березня були зафіксовані DDoS атаки на систему дистанційного обслуговування. Доступ до Клієнт-банку та інтернет-банкінгу був тимчасово обмежений. Приносимо вибачення за спричинені незручності.
Інформуємо, що наразі доступ до Клієнт-банку відновлено.
Безпека коштів клієнтів для нас є пріоритетом. Ми вдячні за вашу довіру і тому вживаємо всіх необхідних заходів для стабільної роботи системи Клієнт-банк.
Прохання надалі у разі виникнення термінових платежів та проблем з роботою Клієнт-банку звертатися до вашого відділення, де вам оформлять необхідні платежі.
Ще раз приносимо вибачення за незручності і розраховуємо на ваше розуміння.
З повагою,
ПУАТ «ФІДОБАНК»