Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
para53
para53
1 апреля 2016, 16:09
Алексей, Киев
Мені запропонували відкрити кредитну картку з льготним періодом 60 днів. Я відкрив її у відділені банку на Маріни Раскової. Коли відкривав картку я в співробітника чітко запитував, який льготний період і як мені погашати кредитну заборгованість, причому на прикладі питав. Наприклад я потратив гроші в березні до якого числа я повинен погасити цей кредит? Відповідь була до кінця квітня. Я потратив по безналу у березні 2437,18 грн. і як рекомендував працівник банку думав погасити до кінця квітня.Але тут бац приходить СМС 1 квітня, що я повинен заплатити проценти за користування кредитом за місяць в сумі 243,72 грн., я зателефонував на гарячу лінію саівробітник Іван, який відказався назвати своє прізвище (правда назвав код 7263, в банку всі працівники засекречені) ніяк толком на мої запитання не зміг відповісти. Я передзвонив у відділення де мені пояснили, що оказується я повинен до кінця місяця заплатити обов'язковий платіж, а якщо я його не заплатив то з першого числа я повинен запплатити % за користування кредитними коштами у сумі 10% від потраченої суми (тільки уявіть собі 120% річних). Коли ж запитав чому цього мені не сказав співробітник, працівник банку яка відкривала мені депозити і мене знала, відповіла що не вона мені видавала картку, а цього працівника що мені видкривав сьогодні не має. Оскільки всі працівники засекречені в банку і прізвищ не називають то його прізвища я не знаю, але він також видав мені неправильний пін код до цієї картки, потім прийшлось цю картку здавати і пін код та ще й доказувати свою правоту, на що працівник відповів що він не попам'ятає, що мені видавав цю картку. Логічно повстають декілька питань до банку, якщо він не хотів дурити мене.
!.. Чому працівник банку дав неправдиву інформацію?
2, Чому смс прийшло тільки 1 числа коли обов'язковий платіж я уже прострочив на 1 день?
3. Чому у фідомаркету ніякої інформації про обов'язковий платіж теж не було?
Ура ви заробили обманом 243 грн., але втратили клієнта депози

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться