Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Якість надання послуг просто вражаюча !

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
KlientDiVi 12 апреля 2014, 20:39
Хочу поділитися з Вами, відвідувачами сайту, враженнями від обслуговування приватних клієнтів банком. Скажу відверто — такої нахабності не зустрічала давно: у рамках зарплатного проекту випала нагода познайомитися з новим перспективним банком. Обіцянки щодо надійності збереження коштів, забезпечення отримання коштів за допомогою пластикової картки у будь-якому банкоматі без будь-яких лімітів та обмежень, відсутність прихованих тарифів та комісій не могли не зацікавити. Однак, і як тільки клієнти ДІВІ Банку отримали зароблені на підприємстві кошти (заробітну плату!) на відкриті цим Банком рахунки — відразу отримали сюрприз: виявилося, що більше, ніж визначену банком!!! суму коштів, на той момент — це було 1 тисяча гривень у день, навіть у відділенні банку з паспортом у касі банку отримати НЕ МОЖНА! Пояснення — "… у зв'язку із ситуацією у країні, і взагалі — навіщо Вам більше?!". Як Вам? Що за така ситуація — пояснити у відділенні не змогли, тим паче — підтвердити порушення прав людей нормативними документами. Далі — більше: через два дні — коли гривня врешті обезцінилася ще на десяток відсотків, банком встановлено мені нові обмеження користування МОЄЮ ЗАРПЛАТОЮ! у сумі — 500 грн. на день. Жодних попереджень, повідомлень — ані на їхньому сайті, ані особисто мені як користувачу їхніми послугами не надходить, усе виявляється вже біля банкомату, або у відділенні банку.
Напрошується запитання: а чи не шахрайство це — обкрадати людей, влізаючи їм у кишені, а потім притримуючи без будь-яких підстав видачу ЇХНІХ (НЕ КРЕДИТНИХ, БАНКІВСЬКИХ) коштів аж до безкінечності? І чого чекати далі: встановлення лімітів до 50-100 гривень у день? Чи зупинення видачі коштів взагалі — аж до моменту, коли банк на власний розсуд прийме рішення про видачу? А чи не у тій же ситуації в країні знаходиться людина, яка цілий місяць працювала та довірила власні зароблені кошти фінансовій «перспективній»,«надійній» установі — але отримати ці кошти, потрібні вже сьогодні, завдяки такій надійності зможе тоді лише, коли вже будуть не варті й шматка хліба?!
Будьте обачні, шановні клієнти ДіВі Банку, така співпраця з «надійністю» може позбавити Вас доступу до матеріальних благ на досить тривалий час

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Диви Банк 💰 / Отзывы о Диви Банке 📝 / Якість надання послуг просто вражаюча !