Хамське відношення до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Сенс Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.6 | 43.1 |
USD | 39.5 | 39.95 |
Все курсы банка |
Сьогодні ходила у відділення для того, щоб погасити кредит, при чому раніше терміну, та поведінка персоналу доволі таки обурлива. Їхня зневага та зверхні тони у розмові з клієнтами лише відсторонюють. Оособливо жіночка, яка працює на касі (шкода, що не знаю Вашого прізвища), можливо я й не виглядаю на свій вік, та й лише попросила у вас поміняти 30 грн, адже банкноти по 5 грн банкомат не приймає,, та й незалежно від років та статку ви повинні бути ввічливими з клієнтами. Завдяки нам, у вас є зарплата, тому відностеся до людей, не як до тварин.
PS Можливо я не докладно розкрила проблему, та суть у тексті, на мою думку зрозуміла. Тому порада керівникам банку — краще підбирайте працівників, або навчайте їх етикету та роботі з клієнтами