Розчарування

Demian14 Demian14
31 августа 2016, 11:46
без оценки
Змушений констатувати факт, що Альфа-Банк обдурює своїх клієнтів.Так виходить, що Миттєва розстрочка по кредитній картці — це лохотрон. Вчора, після більш ніж дво тижнів постійних звернень на кол-центр та переписки з банком нарешті мені надійшла ця злощасна смс з кодом. Відправив її у відповідь, але у розстрочці мені було відмовлено. Обгрунтували тим, що в мене буцімто була прострочена заборгованість на суму 20 грн. 73 коп. Я її відразу погасив, а сьогодні кажуть, що послуга по даній транзакції вже недоступна. І відразу нарахували відсотки та комісію майже на 280 грн. Потрібно закривати цю картку. Відчуваю себе зараз так, ніби мене обманули, м'яко кажучи. Отримаю заробітню пату, погашу цей кредит і більше ніколи не буду користуватися послугами Альфа-Банку.
Ответ банка
Альфа-Банк
31 августа 2016, 19:08
Demian14, доброго вечора! СМС повідомлення з пропозицією оформити розстрочку Банк відправляє на номер мобільного телефону, який вказаний для М-банкінгу по картці. Раніше була процедура, по якій номер телефону для М-банкінгу змінювали лиши по окремій відповідній заяві. Тобто перше СМС Вам було відправлено на номер телефону, який і передбачений по процедурі оформлення розстрочки на карту. За Вашим проханням ми задіяли декілька підрозділів Банку та відправили повторно СМС повідомлення вже на новий нещодавно змінений Вами номер. Але при цьому Банк не перевіряє, чи є по карті прострочена заборгованість. Ви самостійно повинні слідкувати за станом карти та не допускати простроченої заборгованості, тим паче, що в роботі Банку знаходився Ваш запит на оформлення розстрочки по картці. При наявності простроченої заборгованості Банк відмовляє в оформленні розстрочки за умовами даного продукту. Якщо з моменту покупки товару ще не пройшло 14-ть календарних днів, то Ви можете повернути товар в магазин.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться