Минфин - Курсы валют Украины

Установить

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
as2013
as2013
4 июня 2013, 0:33
Киев
29,04,2013 я перебувала у Львові і за день до відїзду в рідне місто Київ, я намагалась зняти гроші в розмірі 720 грн в відділені банку Альфа-банк на Пл Ринок о 18-40. Банкомат після мого запиту на видачу готівки відповів. Після того як отримаєте гроші заберіть картку. А в результаті картку видав, а грошей я так і недочекалася!.. Натомість гроші зрахунку списані(((Це побачив охоронець банку і порадив більше не засовувати карточку в банкомат раз він поламався. Тобто я залишилась без грошей в незнайомому місті. Також охоронець порадив подзвонити по гарячій лінії і зареєструвати ситуацію. А нанаступний день я написала заяву про те щоб мої гроші знайшли і повернули мені. Працівниця відділення банку попередила мене про те що гроші будуть шукати і протягом 45 днів повернуть. (непопереджала що за це буде зніматись комісія) 28,05,13, начальник відділу претензійної роботи ПАТ «Альфа-Банк » Пархомцева надіслала лист -повідомлення про те що гроші у разі позитивного результату розгляду будуть повернуті через 45-180 днів. і протягом сроку розгляду Банк нараховує відсотки.!!! Тут питання. 1)Як мені в договорі знайти ту статтю, яка повідомляє що у разі ,,,, буде нараховуватисб комісія. 2) В якому розмірі??3) Чому так довго я повинна чекати свої чесно зароблені гроші, адже я студентка і мені потрібно харчуватися, платити за гуртожиток і так далі. 4) якщо буде негативно розглянуте моє звернення, то що робити в такому випадку? це означатиме що гроші мені вже неповернуть? Тоді що це за систему контролю, моніторингу і безпеки банку, який не відповідає за своє обладнання. Я як клієнт банку є дуже незадоволена!!! Я лише користуюсь послугами банкоматів, а за їх поламки я невідповідаю.

Комментарии - 2

+
0
AlfaBank2001
AlfaBank2001
4 июня 2013, 12:18
#
Шановна as2013!

Для нас важлива будь-яка інформація, яка стосується якості обслуговування Клієнтів! Альфа-Банк готовий провести розслідування за фактами, які Ви повідомили. Для розслідування і надання Вам відповіді нам необхідна більш детальна інформація. Просимо Вас надіслати інформацію (ПІБ, ІПН, номер карткового рахунку, Ваш контактний номер) за електронною адресою: info_client@alfabank.kiev.ua.

Тільки Ваші звернення допоможуть нам запобігти виникненню таких ситуацій. Для нас дуже важливо зберегти Вас серед клієнтів Банку!
На сторінках Інтернет-ресурсів Банк не може розголошувати інформацію про клієнта (ст. 60 ЗУ «Про банки і банківську діяльність»), у зв'язку з чим, відповідь Вам буде надано тільки при особистому зверненні.

З повагою, Альфа-Банк!
+
0
AlfaBank2001
AlfaBank2001
10 июня 2013, 13:25
#
Шановна as2013!

Сьогодні (10.06) грошові кошти були повернуті на Ваш картковий рахунок. Ще раз прийміть наші вибачення за завдані незручності.

З повагою, Альфа-Банк!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.6 43.1
USD 39.5 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Сенс Банке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.6 43.1
USD 39.5 39.95
Все курсы банка