- 21 сентября 2015, 17:22
До чого призвело халатне відношення працівника
В квітні 2013 я оформила в банку Ренесанс кредит, від якого через 5 днів відмовилась, оформивши всі належні документи. Працівник замість того, щоб закрити кредит.рах-ок, перерахував кошти на поточний рах-ок іншого банку. Після довгих розбірок, кошти були повернуті в повній сумі, але працівник не виконав свої функціональні обов’язки, не перевів всі кошти для закриття кредиту, а лишив на рах.2620, через що в мене виникла заборгованість.Виправляти помилку ніхто не збирається, тим більше, мене звинувачують в шахрайстві. Доказують, що від мене документів про закриття кредиту не надходили. В мене є підозра, що працівники знищили або приховали мої документи, щоб зняти з себе відповідальність. Копії документів я неодноразово надавала до відділень в Житомирі та надсилала поштою до Центрального офісу.Останній лист банк отримав 30.07.15р відповідь на який не надійшла.Тим більше, по телефону працівники відділу кредит. заборгованості повідомили, що мої листи читати ніхто не збирається.ХТО ШАХРАЙ?
|
|
0
|
- 18:23 НАБУ и Финмон начнут обмениваться шифровками
- 17:34 Доллар резко подешевел на межбанке
- 17:12 Коррекция на крипторынке в ноябре: Рекордные отливы с BTC-ETF и давление на цифровые казначейства
- 16:41 Масштабное биткоин-пробуждение: Две физические монеты разблокировали $179 млн после 13 лет «спячки»
- 16:18 НБУ повысил курс евро до нового исторического максимума
- 15:18 «Зимняя поддержка»: Потратить 1 000 гривен теперь можно и на продукты
- 14:20 НБУ ожидает до конца 2025 года более $5 млрд помощи
- 14:04 НБУ снова сохранил учетную ставку на уровне 15,5%
- 14:00 Долар взял курс на снижение после решения ФРС
- 13:23 ФГВФЛ уже выплатил клиентам РВС Банка 57,3 млн грн возмещения


Комментарии