- 26 ноября 2020, 9:44
Монобанк
Мене не потрібно жаліти, я Вас не ошукую. Я просила Вас допомогти повернути кошти. А все, що Ви пишите, це відписки. Ви не вмієте працювати з клієнтами! І Ви повинні брати на себе відповідальність. Закон для клієнта, що обманює? Що Ви зробили, щоб питання вирішити-нічого.Я Вас попросила дати координати «клієнта»-але ж банк не має права розголошувати таку таємницю, ідіть до Суду, до поліції. Який Суд? Якщо я помилково відправляю кошти за комунальні послуги-мені їх повертають. Людина, яка отримала від мене кошти не має до мене ніякого відношення. І Вам це добре видно! А Монобанк написав, що клієнт очікував платіж!!! Який клієнт? Я надала Вам всі документи. Жах!!! Я не Ваш клієнт
|
0
|
Просмотров: 195, сегодня — 1
- 14:50 ICU обновила прогноз на 2024 год: Курс ожидается на уровне 42,6 грн/$, инфляция ускорится до 8%
- 14:36 Приват открыл клиентам бесплатную доставку карт в США, Швейцарию и Словению
- 14:28 Власти переписывают законопроект о повышении налогов — Forbes
- 13:12 Пенсионный фонд направил 44,2 миллиарда на пенсии за август
- 12:44 В 2023 году крупнейшие иностранные компании и банки уплатили в бюджет рф более $1,7 млрд налога — KSE
- 12:08 Число резидентов Дія.City растет. С начала года в бюджет уплачено 8,7 млрд грн
- 10:31 Курс валют на 19 августа: доллар в банках прибавил 5 копеек, евро — 9 копеек
- 10:16 В первой половине 2024 года кибермошенники похитили цифровых активов на $1,58 млрд — Chainalysis
- 09:53 Болгария перейдет на евро в 2025 году
- 09:13 Google грозит иск на $5 млн из-за мошеннического приложения криптовалютного кошелька
Комментарии