Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Київ, вул. Лятошинського, 4

Адреса:
Київ, вул. Лятошинського, 4
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
7 березня 2024, 22:38
З початком війни переїхав з окупованої території, в серпні 2023 відкрив ФОП рахунок в приваті, щоб працювати офіційно, займаюся продажами косметики, бізнес успішний, завжди вчасно сплачував податки, поставив еквайринг від приватбанку, подав річну звітність, маю договори з усіма постачальниками це також ФОПи або ТОВ в ПриватБанку, в січні отримав запит на фінмоніторинг, який успішно пройшов. Вчора банк заблокував мені рахунок ФоП без пояснень, листа від банку не отримав, консультант у відділенні розводить руками, самі нічого не розуміють, відповідей на питання немає. Створюйте разом в іншому банку-створили, але приват банк навіть платежі моїх клієнтів на мій рахунок в іншому банку блокує без пояснення. При тому, що я надав всі документи і договори, накладні на поставки товару з печатками і підписом, договір оренди приміщення, розписав у зверненні, як я отримую товар, прикріпив усі документи. І це під час війни, і бажанням працювати у цій країні офіційно і прозоро. Жодного платежу на особисті картки у мене ніколи не було, все на рахунку, намагався розвивати бізнес, закуповував товар, і тут від державного банку таке рішення. Буду звертатися в мінфін, писати заяви, скарги і вимагати розблокування, тому що мої кошти заблоковані без причини, я не можу нормально здійснювати підприємницьку діяльність, клієнти не можуть оплачувати кошти на рахунок, якщо вони є користувачами ПриватБанку, і це все продажі косметики, а таке відчуття, що ми займаємося чимось протизаконним. Пояснення немає. Просто розірвання договору в односторонньому порядку, і без листа пояснення від банку. Це так поводить себе банк з українцями, які виїхали з окупованої території і намагаються працювати офіційно і сплачувати податки.
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
8 березня 2024, 9:54
Вітаємо.
У разі, якщо вам відмовлено в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, подальша співпраця неможлива.
Додатково банком вже направлено вам офіційну відповідь.
1
1 лютого 2021, 13:08
Соглашусь с теми людьми, что пишут, что приват банк самый каличный банк Украины.
Реально достали… и каждый раз одни проблемы и никто или не хочет или не умеет их решать.Не могу понять зачем у людей с наших налогов было забрано столько денег для его национализации …
Одна из проблем такова, надеюсь специалисты почитают и задумаются.
Сколько времени мне еще ждать ответ и извинения, от самого паскудного банка Украины. ???

Или вы думаете, что это ответ, то что вы прислали ??

Где ответ который вы подготовили, хочу прочитать, если у вас не хватает ума извиниться и решить вопрос.

Шановний клієнте, вітаємо!
Ми підготували відповідь на ваше звернення:
Нам шкода, що у Вас виникла негативна думка про банк. Ми бачимо, що скарга вже була передана на розгляд профільним співробітникам і за результатами розгляду Ви будете додатково повідомлені в телефонному режимі. Очікуйте, будь ласка.
З повагою, служба підтримки ПриватБанку!

Я смотрю что в банке приват, образованные сотрудники отсутствуют напрочь…
Сколько можно издеваться над клиентами ???
23.01.2021 года в 15 -00 я позвонил с проблемой на горячую линию, проблема не была решена, так как молодой человек не имел нужных знаний, чтобы ее решать.
Я попросил его создать жалобу, чтобы со мной связались и решили проблему, сотрудник сказал, что оформлять жалобу не будет. Тогда я ему сказал, что и на него так же будет оформлена жалоба, на что он ответил что это мое право и положил трубку, после этого я не могу дозвониться на горячую линию к специалисту.
Так же мой выделенный банкир не смогла решить мою проблему, но создала жалобу 25.01.2021 года № 29392825, после этого я еще пробовал связаться через чат и попробовать решить проблему, это получилась отдельная кинокомедия с тремя сотрудниками, я надеюсь у вас есть доступ к чату у ваших сотрудников техотдела и вы прочитаете этот цирк.И конечно сразу пускай эти сотрудники с которыми вел переписку, пройдут медкомиссию на зрение, может оно у них плохое и также, руководству прочитают в слух, может они не умеют читать, проблемы с алфавитом.
26.01.2021 года мне перезвонил ваш сотрудник Микита № 283508 и сказал что, у каждого клиента есть лимит звонков на горячую линию, вы свои исчерпали и вас поэтому не соединяют с специалистом. Я спросил где это написано у нас в договоре он мне ответил в пунктах 1.1.2.4.
Я не поленился и повторно прочитал все условия договора, все что я там нашел относительно моей жалобы это пункт 1.1.2.2.3

1.1.2.2.3. ДлявстановленняконтактузБанкомКлієнтмаєправоцілодобовотелефонуватинаномери:3700 — длядзвінківвмежахУкраїни (безкоштовнодлядзвінківпоУкраїнізміськихномерів); +38 056 716 11 31 — длядзвінківз-закордону; тацілодобовозвертатисядочату-online черезСистему «Приват24» та/абоголовнийсайтБанкуумережіІнтернет1.1.2.2.4. КлієнтмаєправозвертатисядоБанкушляхом: — повідомлення, запитівтакореспонденції, якіповиннібутивписьмовійформі, абоможутьпередаватися електронною поштою, за умови, що оригінали юридично важливоїкореспонденції і документації повинні передаватися визнаною в Україні кур'єрськоюслужбоюабовручатисяособисто. Будь-якетакеповідомленняповиннобутиадресованоБанкунайогоадресу, щовказананижче, абозаіншоюадресою, якаможебутиповідомленавписьмовійформіБанкомКлієнтуякадресаБанку.Длядоказуврученняповідомленняабодокументабудедостатнімдовести, щодоставкабулаздійсненаособистоабощоконверт, щоміститьповідомленняабодокумент, маввірновказануадресуібуввідправлений (відповіднодовимогданогопункту, івсіпоштовівитратибулиповністюоплачені), абощоповідомленняелектронноюпоштоюбуловідправленонаадресуелектронноїпоштиБанку, якзазначенонижче. АдресаБанкудлялистування: вул. НабережнаПеремоги, 30, мДніпро, 49094, УкраїнаЕлектроннапошта: help@pb.ua

После этого я подаю повторно жалобу на сотрудника и проблему, РЕАКЦИИ 0.

Я опять прошу личного банкира связать меня с горячей линией и опять подаю жалобу.

Мне опять звонит ваш сотрудник Марьяна № 13860 27.01.2021 г. в 12−50 с подготовкой десятикласника с головного офиса и расказывает тоже самое просто читая первый ответ не проверив его, только еще добавляет что это внутреннее распоряжение, на что я понял что если человек несет такую чушь, нет смысла с ним о чемто общаться така как она конкретно ничего не смогла сказать, где прописано в договоре о том что есть лимит звонков на горячую линию, а только связь с чате \ при том что у меня плохое зрение и мне было не легко переписываться с вашими горе — клоуно — чатовцами, надеюсь вы почитаете.

После этой беседы я опять звоню личному банкиру, через нее связываюсь с горячей линией, так как никто не наказан за обманы и незнание договоров банка и не решен вопрос.
И создаю опять жалобы на сотрудника и проблемы 27.01.2021 на сотрудника головного офиса № 15297489 и жалобу на проблему которую вы создали № 29417777, про ту проблему с которой все началось пока отложил.
Реально у вас обнаглевший банк и сотрудники, так же паралельно подана жалоба в нацбанк и я жду с юристом теперь ответ от вас. Так же копию выставлю в фейсбук, пускай люди видят, какие специалисты работают.
Надеюсь, что еще есть, здравомыслящие и умные сотрудники в банке.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
1 лютого 2021, 14:22
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви не змогли вирішити питання у одне звернення.
На даний час, ми бачимо, що вам було надано зворотній зв'язок за кожним зверненням.
Також, перевіривши інформацію за вашим зверненням в чат, можемо констатувати, що порушень зі сторони співробітника не було виявлено.
Банком буде надано відповідь за вашим минулим зверненням на електронну пошту.
У разі, якщо у вас залишились невирішені питання, просимо повідомити нас про них приватним повідомленням.
5
19 березня 2020, 9:36
Самое лучшее обслуживание во всех отношениях. Уже давно пользуюсь услугами Приватбанка и за все время у меня не было повода усомниться в качестве его отношения к клиентам. Так же и по уходу на пенсию я оформила ее выплаты в этом банке.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
19 березня 2020, 9:50
Доброго ранку!
Дякуємо за зворотній зв'язок. Для нас дуже важливо, щоб клієнти були задоволені та отримували високий рівень обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
5 не зарахована
6 лютого 2016, 23:15
Большое спасибо ПриватБанку за услугу Такси, уже не один раз ею пользовалась и осталась очень довольна. Всегда вовремя приезжали, водители всегда вежливые. Не Такси а сказка.
Коментарі (2)
2
14 жовтня 2015, 23:33
Получил это сегодня на е-мейл---
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox/1506733512dd3439
Часть подробностей ссылки----- // Игорь Юлианович!
Получайте деньги за входящие сообщения от ПриватБанка!

С 1 октября по 31 декабря 2015 участвуйте в акции «Держи 5 в PUSH!». Совершайте покупки в магазинах и получайте сообщения о платежах через приложение Privat24 (PUSH-уведомления) вместо обычных SMS.
За каждое такое сообщение Вы получите 5 копеек.//
Чуть брюхо не надорвал со смеху. Ну, во-первых, вот уже 29 дней у меня за душой и на горбу-на шее нет НИ ОДНОЙ карточки Приватбанка, и сей факт я в секрете ОТНЮДЬ НЕ держал. Может, совершать покупки одной из своих зарплатных карточек или карточкой Выбранного Мною Банка-- и за это будет 5 коп от Привата??? Ага щазззз! Ой, не могу! Ну, чисто Теоретически. Вспомним арифметику. Отбить 1 гривну-- нужно 20 раз снюхать за покупкой. Мои Уминусованные 14500 грн отбить-- это 14500 умножить на 20--получится 290 тысяч раз смотать в магазин. Не говорю уже, что-- скромно не указывается Минимальная Сумма покупки. Может. минимальной суммы и нет, но, скорее всего. что есть. Ну, для полного фарша-счастья, 5Хна N разов копеек-- небось не прямая денежка, а бонусная, днём с огнём ещё поищи эту бонусную денежку отоварить…
А вообще-- спасибо! Опять рассмешили от души!
Коментарі (21)
без оцінки
12 вересня 2015, 0:23
Вот это сёдни получил на Е-мейлину--- https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=wm#inbox/14fbce4760122439 Ваш личный рецепт экономии! На сайте bonus.pb.ua Вы найдете эксклюзивные предложения и сможете подключить себе повышенный бонус за покупки в сети «Бонус Плюс». Не копируется, жаль, вот это--«Нам очень хочется, чтоб у Вас было больше позитивных эмоций.....»---- так эта задача от и до выполнена! Ха-ха-ха-ха… ржу-ни-магу--где мои памперсы?.. За все без малого 6 лет Соприкосновения после тщетных поисков не нашёл ни одной точки, куда эти бонус+ можно было бы впарить. Ну, отоварить. Неуловимые какие-то эти точки… Может, это я просто плохо ищу?.. Всяко может быть… Ну, на крайняк мои 249.34 каждый день высвечиваются, как жму 7583 на 10060, Душу Греют… А настроение таки подняли, СПАСИБО-- Без Иронии--- вот ржу!..
Коментарі (18)
3
6 вересня 2015, 1:11
Получил 5 сентября в 12.29 ответ банка-- ОКОНЧАТЕЛЬНЫЙ???-- по своей заявке 13246 от 30 июля 2015г. на свой Е-мейл dr.umanski@gmail.com Дословно--- // Ваш запит у банк опрацьовано.
Для вирішення Вашого питання від 30-07-2015 рекомендуємо Вам звернутися до органів внутрішніх справ
Ми дякуємо Вам за звернення.// В окошко «Ответить» сбросил два коммента-- не знаю, там ли прочтут-- но здесь-то прочтут (кто захочет) точно. Дословно--- // Уже обратился! 31 июля подал заявление в местный опорный пункт милиции, в итоге зарегистрировано под номером 34667, заведено Дело ЕРДР 7558, ведёт такая Чередник Ильвира Анваровна. Правда, от неё ни ответа ни привета, а мне, работающему человеку (врач ЗПСМ, КНП «ЦПСМД№1 Голосеевского района г Киева), занимаясь Больными Людьми---тяжеловато её отлавливать!!!// и--- // Или чё-- если мне удалось КАКИМ-ТО МАКАРОМ „засыпать“ Ужасную Яму в 14200грн и свести баланс до +71грн, а потом до +121грн--- так чё??????? Кому я подарил 14500 грн??? ШАХРАЮ? Или банку???!!!
Коментарі (12)
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Київ, вул. Лятошинського, 4 . Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Київ, вул. Лятошинського, 4 - конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.