Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Botanikk 15 грудня 2023, 15:04
Придбав нову сімкарту і почались дзвінки з банку з приводу якоїсь невідомої мені людини. Кажу, що не знаю її, мене не чують! Скільки це буде продовжуватись??? Невже немає змоги відправити запит до мобільного оператора і дізнатись коли вони продали цей пакет???
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 15 грудня 2023, 17:57
Добрий день. Перепрошуємо за незручності. Напишіть в особисті повідомлення з якого номера Вам телефонують та якою датою. Також уточніть, будь ласка, на який Вам номер телефонували?
Anatolii Sydorenko 8 грудня 2023, 18:42
12.10.2023 банк по неизвестной мне причине заблокировал мой счёт (ограничение на исходящие операции)
В отделении сказали, что нужно звонить в поддержку, в поддержке говорят писать письмо на почту — письмо отправил в том же месяце (октябрь), но ответа никакого не пришло.
Ни в отделении, ни в поддержке не говорят причину этой блокировки. Вообщем баланс моей карты (2800 грн.) — приватизировал банк.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 11 грудня 2023, 15:46
Добрий день. Перепрошуємо за незручності. Підкажіть, буль ласка, Ваші дані ПІБ на номер телефону в особисті повідомлення для перевірки ситуації яка склалась.
SakuraXXX 27 листопада 2023, 13:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Мечникова, 3
Звернулась до банку з пирводу актуалізації даних. Ніби все пройшло успішно. Але через тиждень знов прийшло повідомлення про необхідність оновити данні. Для чого я маю витрачати свій час на постійні походи в відділення??? Мені шо, робити більше нема чого??? Якісь криворукі сидять у відділенні.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 27 листопада 2023, 14:28
Добрий день.
Перепрошуємо за незручності.
Підкажіть, будь ласка, для з'ясування ситуації Ваші дані ПІБ та номер телефону, до якого відділення банку зверталися та якою датою.
OksanaMA 20 листопада 2023, 17:00
Відділення за адресою: Київ, вул. Мечникова, 3
28.04.2023 відкривала депо в Центральному відділенні Києва. Повідомила оператору що планую значну суму, гроші були на картці. Банкомат відділення видавав мінімальні суми за разову операцію. Повідомила оператора, що переведу більшість коштів з рахунку в іншому банку на рахунок в цьому банку для пришвидшення оформлення депо. От тільки оператор не повідомив, що при цьому зніметься чимала комісія.
Тобто, щоб покласти гроші в банк — потрібно ще й заплатити банку.
Ну я таким не згідна, тим більше, що не була попереджена. одразу написала заяву на імя начальника банку Мякоті № 53/2/14−26−1389 щодо повернення неправомірної комісії.
Ніхто не шевелився і не збирався. При очному зверненні Мякоть повідомила, що не передбачено повернення такого плану.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 21 листопада 2023, 10:23
Добрий день. Перепрошуємо за незручності які склалися у відділенні банку. Підкажіть, будь ласка, Ваші ПІБ, контактний номер телефону та дату коли відвідували відділення банку в особистих повідомленнях. Для з'ясування всіх деталей.
ehorthor 16 листопада 2023, 19:34
Анулювали кредитний ліміт і не можуть пояснити з якої причини! відмахуються стандартними фразами. Хоча кредитну історію в декількох банках маю і вона бездоганна! Не рекомендую нікому цей бАНК., який може в будь-який момент підкласти свиню!
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 17 листопада 2023, 10:02
Добрий день. Перепрошуємо за незручності. Для перевірки інформації, будь ласка, напишіть в особисті повідомлення Ваші ПІБ та номер телефону. Ми перевіримо інформацію та ситуацію яка склалася.
200b 31 жовтня 2023, 17:50
Відділення за адресою: Київ, вул. Мечникова, 3
Каса відмовилась виконати поповнення так як вже не встигне зробити свої операції, зовсім не зацікавлені в грошах. З видачею валюти взагалі біда, навіть якщо перед вами ви бачите що поповнюють новими то кажуть що видати не можуть.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Iasya 26 жовтня 2023, 14:14
ужасный банк! если хотите закрывать кредит безчисленное количество раз — милости прошу в банк Кредит Днепр! брала кредит в этом банке и думала, что уже никогда не погашу. Называют сумму к полному погашению, я оплачиваю и потом вылазят какие то копейки. Снова вношу и так несколько раз! не рекомендую!!!
Проблема вирішена
MarianaB 25 жовтня 2023, 20:11
Відділення за адресою: Київ, вул. Жилянська, 32
Добрий день.
26.09.23 я стала клієнтом Банку, відкрила рахунки у валютах (€,$,₴) та замовила пластик до даних карт.
29.09.23 я отримала сповіщення (Viber) відносно готовності двох карт (₴, €).
13.10.23 я звернулася до відділення (01033, м. Київ, вул. Жилянська, 32) для отримання карт та зʼясування, чому немає карти у валюті $.
Співробітник відділення (касир) не змогла надати відповідь і порекомендувала звернутися на ГЛ.
Відповідно в той же день (13.10.23) я звернулася до Служби підтримки (через Viber) з проханням зʼясувати чому не випущена карта, яка замовляла вдень з іншими валютами.
Відповідно по сьогодні мені не надають жодної конкретної відповіді відносно статусу випуску карти.
Я зі свого боку розцінюю це як шахрайство зі сторони Банку, оскільки саме на даному рахунку у мене лежать кошти.
Враження жахливі про Банк, паралельно звернулася до НБУ, можливо вони вплинуть на дану ситуацію.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
26 жовтня 2023, 10:38
Добрий день.
Для детальної перевірки підкажіть, будь ласка, Ваші дані: ПІБ, ІПН та номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
alex3884 19 жовтня 2023, 21:27
Не можна отримати довідку про відсутність заборгованості у відділені навіть по дорученню! Зараз, коли така ситуація, багато людей вимушені були виїхати, рятуючись від війни і тепер не можуть з-за кордону вирішити свої питання з банком! Це просто жах!
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 20 жовтня 2023, 11:55
Добрий день.
Підкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані для детальної перевірки інформації: ПІБ, ІПН та номер телефону.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Andry6769 18 жовтня 2023, 16:23
Оператор людмила погрожувала що не дасть мені спати, буде звонити вночі, неадекватно себе вела, ображала, а все через те, що я перший раз не зрозумів відповідь,і задав ще раз питання те саме,
де оператору було дуже важко повторити відповідь, або пояснити більш зрозуміліше, почала кричати і те що вище описав
Дзвінок був 0 16:05
Можливо через мінфін против неадекватної людмили зроблять якійсь дії
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
18 жовтня 2023, 17:56
Добрий день!
Приносимо вибачення на ситуацію, яка виникла. Надайте, будь ласка, в особистих повідомленнях Ваше ПІБ та номер телефону, з якого телефонували. Вашу розмову з оператором буде прослухано та буде вжито заходів з метою уникнення подібних ситуацій.
SvitlanaKelly 11 жовтня 2023, 17:01
Відділення за адресою: Хмельницький, вул. Подільська, 54
Сталась ситуація ще 10.08.2023 року.
Банк заблокував картку, увійти в додаток через це також не можливо. При зверненні на гарячу лінію відправили у відділення, у якому сказали що не можуть допомогти, адже банк проводить моніторинг і якісь там розслідування.
Я попросила надати дані, яке саме розслідування, причину цього і дату розблокування. На жодне з цих питань банк відповіді не надав ні у відділенні, ні в телефонному режимі.
Також повідомила, що банк заблокував рахунок без попередження і до сьогодні ніяких запитів не було надано, для покращення ситуації. Закрити рахунок також не можна, через перевірку. Отримати свої кошти з рахунку також не можна. Блокування, нагадаю, було 10.08, наразі 11.11
Цікаво скільки ще банк буде користуватися чужими коштами і не повертати їх клієнту?
Проблема вирішена
LtCol 11 жовтня 2023, 11:05
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 26
Усім бажаючим ненадовго поринути у далеке минуле і подивитись як працювали ощадні каси при СРСР — ласкаво пропоную завітати у Харків до відділення акціонерного товариства Банк Кредит Дніпро «Площа Конституції». За півгодини перебування у відділенні жодної посмішки, жодного привітання від загалом 7 осіб персоналу. Усі у різноманітному (по типу домашнього, ані натяку на брендовость) одязі. Не бачив ані на ньому, ані на столах жодної ідентифікуючої бірки з іменами та посадами цих людей.
Питання спілкування вирішуються гучним перегукуванням через невелику залу.

Люди дуже нелюб’язні. П’ятеро — відверто. Інші двоє переважно мовчали.

Пишу на сайті Minfin, тому є цікавим, що на запитання до менеджера Олени (ім'я почув виключно через перегукування касира з нею через залу) про Акцію від Minfin «Бонус до депозиту» — отримав байдужу відповідь типу: «Мені про це нічого невідомо». Відповідь була настільки демонстративно байдужою, що перепитувати щось вже не знайшлось бажання.

Усе було б нічого, ми звичні.
Але … тут машинка для перерахування купюр «забракувала» 1 ззовні абсолютно нормальну купюру 200 грн. (ТЕ 7022147 2014 року).
Касиром було мені вказано цю купюру замінити. Але в мене не було зайвої готівки. Тому я запропонував касирові чинити відповідно до регламенту за умов коли у касу подані неплатіжеспроможні грошові знаки, можливо фальшиві. Скласти відповідний Акт, у якому позначити які саме ступені захисту купюри не відповідають вимогам НБУ, якщо потрібно викликати поліцію, бо касир відверто не довіряє ціїй купюрі і т.п.
Додав для скорішого розуміння, що на їх машинку мені байдуже, або відверто плювати.
Натомість нічого офіційного зроблено не було.
Мене чомусь почали колективно принижувати, тиснути, кидатись з різних боків залу фразами із єдиною метою усім ухилитись від виконання банківських процедур для таких випадків та робити мене у чомусь винним. Навіть підло згадали, що зараз час тревоги і мені тут не раді, хоча тривога почалася на середині мого часу перебування у відділенні.

N.B. Зауважу, що у той саме час, але інша машинка у їх іншій касі, через раз, але «прийняла» ту ж саму купюру, як платоспроможну. Але дивно, що це жодним чином не позначилось на подальших діях персоналу, якім вже мабуть було весело погоняти випадкового до них завітавшого єдиного клієнта

Ішні подробиці розповідати ніколи. Були ще 2 не менш цікаві.

Купюру таки прийняли. Вибачень не принесли. Ніхто. Але проводжали з уклінами, мабуть щоб скоріше залишитись на самоті)

Враження від цього совкового банку залишилось гнітюче, чесно хотілося якнайшвидше полишите це місце і ніколи вже не повертатись.

Дуже жалкую, що прийшов туди саме по інформації сайту Minfin, а в банку про Minfin навіть не чули.

Плюсом можна назвати те, що Олена (якщо таки не помиляюсь з ім'ям, перевірити не мав змоги) працювала швидко, не зважаючи на своє повністю недружнє ставлення і особисту невідвертість у спілкуванні (щодо помилки з виданою карткою у банкоматі).
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 11 жовтня 2023, 12:12
Добрий день.
Приносимо вибачення, що склалася така ситуація та у Вас залишились неприємні враження після відвідування відділення банку у місті Харків. Дякуємо, що поділилися ситуацією яка склалась та повідомили про такий інцидент. Передамо дані до відповідного відділу, щоб виправили цю ситуацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nora75 29 вересня 2023, 11:50
Не могу зайти в FreeBank. Крайний раз пользовалась еще в прошлом году. В поддержку еле дозвонилась. Предлагают переустановить приложение. Пробовала, но не получается. Что еще можно сделать?
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
29 вересня 2023, 12:06
Добрий день, дякуємо за Ваш відгук! Дуже прикро, що склалася така ситуація, залиште, будь ласка, Ваші прізвище, ім'я, по-батькові та Ваш контактний номер телефону, ми детально перевіримо інформацію та з Вами зв'яжемось для консультації.
Limo 25 вересня 2023, 9:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Маршала Тимошенка, 21
Иногда пользуюсь услугами банка (депозиты, обмен)в нескольких отделениях, нигде особых нареканий не было, а тут как-то на днях пришлось зайти в отделении на Оболони, клиентов особо в отделении не было, но был человек у касы, пришлось подождать, минут 10−15.Видимо сотрудники забыли что возле касы могут быть клиенты и жарко что-то обсуждали, но делали они это такими матерными словами что мои уши устали такое слушать (девушка которая сидит возле окна).Никогда не мог предположить что сотрудники банка могут так материться!
А касир всегда как не прийдешь сидит в первом зале,«общаеться", можно простоять возле касы пока она не соизволит подняться и подойти к своему рабочему месту с недовольным лицом, как будто ее сильно от чего-то отвлекли.(мне кажется она там должна сидеть постоянно)
P. s.Неприветливое отделение, буду избегать его…
vatikig334 7 вересня 2023, 18:48
вже 2 дні не можу отримати доларовий переказ, це якийсь жах то валюти немає, то навязливо пропонують у гривнях забрати, то якійсь пошкодженні купюри.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
8 вересня 2023, 9:07
Добрий день, дякуємо за Ваш відгук. Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення, Ваші прізвище, ім'я, по — батькові, контактний номер телефону, та в яке відділення Банку Ви звертались. Ми перевіримо цю ситуацію. Та надамо Вам відповідь. Дякуємо.
Andry6769 31 серпня 2023, 12:53
4 місяці назад відкрив рахунок ,і не мав доступну до картки і рахунку, бо в додатку виникає «помилка серверу» за 4 місяці її так і не виправили, технічна підтримка не некомпетентна, тільки 1 раз звонили, повідомили, що технічна підтримка не знає в чому проблема і не може вирішити проблему.
Банк вас може залишити без коштів в будь-який момент, через свою некомпетентність.банк ДНО.добре що кошти не вспів завести туди
Klimenko96 30 серпня 2023, 18:24
Нещодавно оформила картку і хотіла зареєструватись в інтернет-банкінгу. Але все виявилось не так просто. При реєстрації виникла незрозуміла мені помилка. Довелось звертатись на гарячу лінію і не один раз. Але дякувати богу з третього мені допомогли. Хоча могли б і скоріше.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
Банк Кредит Дніпро 31 серпня 2023, 11:03
Добрий день.
Дякуємо за Ваш відгук.
Перепрошуємо за незручності які виникли. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію яка сталася.
Андрій Миколайович В. 14 серпня 2023, 22:11
Перевёл деньги с карты другого банка на свою карту Кредит Днипро. Цель — пополнить депозит. Сумма 25000 грн. Как обычно бывает в таких случаях пришло 2 пуш уведомления. Один о списании средств с карты, второй — о зачислении денег на карту (от КредитДнипро). Но в мобильном приложении перевод не отобразился. Ну, думаю, подожду. Делал перевод в 11 часов. В 22 часа денег по прежнему нет. Звоню на горячую линию. Робот сообщает остаток на карте — 25000. Звоню оператору с вопросом, почему я не вижу деньги в мобильном приложении (и, соответственно, не могу закинуть их на депозит). Оператор говорит мне откровенную чушь, что деньги на карте, а не на счёте, а отображается счёт и поэтому я их не вижу, и что по регламенту деньги зачисляются в течении 3 дней, а потом говорит, что я их могу снять в банкомате и оплатить в магазине, но в мобильном приложении воспользоваться ими не могу, потому что нет подтверждения от банка, который отправил платёж. Короче, набор полного бреда, рассчитанный разве что на пенсионера. Мой субъективный выод — у банка большие проблемы с ликвидностью. Отсюда и повышенные ставки по депозитам и бонусы от Минфина. Совет — держитесь подальше от этого банка. Лично я эти 25000 сниму в банкомате и никакого пополнения делать не буду, хотя депозит у меня под 20% годовых.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
15 серпня 2023, 9:48
Добрий день, Андрію Миколайовичу. Дякуємо за Ваш відгук.
Перепрошуємо за незручності які виникли. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію яка сталася. Після чого, обов' язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Едуард Міцкус 7 серпня 2023, 23:12
Здравствуйте!06.08.решил открыть депозит в этом банке, увидев на сайте minfin сравнительный анализ депозитов всех банков.Узнал, что можно это сделать on-line, так как я живу в Сумах, а в нашем городе их отделений нет.Скачал и установил Freebank, загрузил туда все необходимые фото, пришло одобрение и предложение установить время для видеоаутентификации.Установил на 12−00 на 07.08.В 12 часов в приложение пришло сообщение о начале видеоаутентификации.Нажимаю на кнопку «Почати» и приложение отключается…Так продолжалось 5 мин.Потом мне позвонила оператор и предложила другой способ: выслали ссылку на сторонний сервис на эл.почту, перешел по ней и снова неудача…Звонит оператор и говорит, что время вышло…А то что приложение «глючит», то это моя проблема!(у меня смартфон Samsung GalaxyS20 Ultra 5G, Версия Андроид 12.0)Назначил я новую попытку на 13−00.Но результат был тот же…Звоню на Гарячую линию, говорят: ждите, вам перезвонят.Звонил так несколько раз…Получал один и тот же ответ…В 16−15 увидел у себя сообщение в приложении Freebank, что вышло новое обновление, в котором удалены ошибки предыдущего.Звоню вновь на Гарячую линию, спрашиваю про обновление приложения и возможность ещё попробовать через новое приложение пройти видеоаутентификацию, но…Получаю ответ: её невозможно пройти по техническим причинам! И тут я всё понял.Меня просто «водили за нос».Не знаю по каким причинам, но сотрудники банка по-просту не хотят меня регистрировать.Они получили, что им нужно, а именно: все мои личные данные паспорта, ид.код и ещё моё селфи.И могут их использовать в своих мошеннических схемах.Так как банк отвечает за конфиденциальность личных данных только клиентов банка, а я таким не являюсь.У меня вопрос: неужели эту схему сотрудники сами придумали, без руководства банка? В 16−20 всю ситуацию описал в письме на эл.почту банка, но ответа не получил.Завтра вынужден обратиться в Полицию про возможное мошенничество сотрудников банка.Ведь они элементарно могут на меня к примеру кредит в 100 000гр.взять…Или я не прав?
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
8 серпня 2023, 12:17
Добрий день, Едуарде. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Щодо Вашого звернення, Ваше питання зараз на розгляді у фахівців Банку. Після уточнення всіх деталей Вам буде надана відповідь Банку. Очікуйте, будь ласка. Дякуємо за Ваше звернення.
sipij79747 4 серпня 2023, 13:39
Делайте что-то с функционалом. у вас перевыпустить карту это жесть. Потеряла на днях карту, хотела быстрл закрыть ее. Выясняется, это можно сделать только в отделении!
Даже в привате заблокировать карту можно онлайн. А тут едь только в отделение, или жди пока твоей карточкой кто-нибудь воспользуется.
Банк Кредит Дніпро
Відповідь банку
4 серпня 2023, 15:29
Добрий день, дякуємо за Ваш відгук. Для нас дуже цінна думка клієнта, так ми стаємо кращими.
В нашому Банку заблокувати картку можна теж онлайн, в кабінеті Free Bank, або зателефонувавши на гарячу лінію 0800507700 ( працюємо цілодобово).
Перевипустити картку, теж можливо онлайн, зателефонувавши в Банк.
А саме закрити рахунок, можливо тільки у відділенні Банку. Пропонуємо Вам залишити контактний номер телефону, фахівець Вам перетелефонує для уточнення та консультації, або зателефонуйте, будь ласка, в Банк.

Курс валют в Банк Кредит Дніпро

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.45 43
USD 39.45 39.85
Всі курси банку

Курс валют в Банк Кредит Дніпро

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.45 43
USD 39.45 39.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Банк Кредит Дніпро 💰 / Відгуки про Банк Кредит Дніпро 📝