Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Nikastiss 23 квітня 2024, 19:17
продавал вещі которие покупал на секонд хенде,єтот банк просто в какой то період когда на нем билі моі деньгі взял заморозіл как оні єто називают счет, заяву на закриття не приймають і отказуються вивесті деньгі на вопроси когда я іх получу получаю ответ не по темі, просять щоб я прийшов в віділення, я открив банк в телефоні і щоб закртити потрібно іти к ним, КЛОУНАДА, прошу звернути на них Увагу
оператор Тетяна ну дуже сильно не хотіла зі мной общатись і саме вона не прийняла заяву на закриття рахунку
artziz 20 квітня 2024, 13:23
04. 2024 прийшов лист, що потрібно терміново повернути якісь гроші. Лишив запит на гарячу лінію і без відповіді. На слід день блокують карту. Знов гаряча лінія і після розбору дізнаюся що платіж 08.2022 рік. Трохи на дотягнули 2 роки. Виявилося, що щось там розгрібали і найшли невірно проведений ними платіж за авіаквиток, сума знялася, а потім частково повернулася. Дивно що вони ще за 2015 рік нічого не придумали. Доречі звертався до них в 2022 році по цій суммі сказали що авіакомпанія протупила і немає чого їм з цього приводу дзвонити, вони тільки списують.
Rybak966 9 березня 2024, 14:17
Доброго дня!
Вчора 8.03.2024 поповнювалася рахунок мобільного телефону з мобільного додатку БАНК ВОСТОК. Сьогодні подзвонила до тітки чи прийшло повнення, а поповнення не прийшло. Подивилася на рахунок, гроші пішли. Подзвонила до оператора мені пояснили, що гроші пішли зовсім на інший рахунок.Цей рахунок, я поповнила 17 квітня 2020р.Банк сам рішив, який рахунок я маю поповнити. Він пітягнув старий рахунок і поповнив. Ситуацію вони не в змозі виправити. Як таке може бути???
ДЯКУЮ БАНКУ ЗА ВІТАННЯ З 8 БЕРЕЗНЯ!
LoraKa24 1 лютого 2024, 20:03
Відділення за адресою: Київ, бул. Лесі Українки, 26
Я є клієнт банку Восток (не по своїй волі), з/п нараховується. 24 січня 2024 року знімала кошти з банкомату Приватбанка, кошти з рахунку списались, але банкомат гроші не видав. І почалось! Заява буде розглядатись до 50 днів!!! За цей час можна всі камери міста розглядіти. На якій стадії моя заява (01.02.2024), на гарячій лінії та працівник банку конкретно не відповіли: «50 днів» та дуже рано звернулась. А я знімала гроші, щоб за оренду квартири заплатити. 50 днів на вулиці жити?
sofkaaa 19 січня 2024, 17:13
на рівному місці заблокували рахунок, про це я дізналася, коли не могла сплатити покупку на касі. в підтримці дуже повільно відповідають, документи надала, відповідають, що кошти не заморожують, це ж ваші особисті кошти :)
подивимося через 2 дні, як буде йти розгляд документів. поки що: обслуговування та підтримка — 0. пояснення — 0. жахливий банк.
Salermo 12 січня 2024, 18:19
БАНК ВОСТОК НЕПОНЯТНО ПОЧЕМУ РЕШИЛ ПРОВЕРИТЬ 30.000 которые прошли по карте, хотя всего 30.000. Они заблокировали счет, прислали письмо и т. д. Это самый отвратительный банк, самое предвзятое отношение к клиенту! Никому не рекомендую
shevchouk 4 січня 2024, 19:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Гната Хоткевича, 12
Сьогодні прийшов мейл, спочатку навіть не зрозумів від кого, бо не було вказана відповідальна особа і посада, хто ініціював фінмон.
Рахунком БВР раз в квартал користуюсь. Попросили підтверджуючі документи. Написав в чат, поцікавився, що їх конкретно цікавить, сказали що одна операція піврічної давності і дві, які проводились в жовтні. Ще здивував факт, що пояснення треба писати «від руки», ну ок, пояснив, що тоді кілька раз продавав USDT (мабуть треба було збрехати), одразу отримав відповідь, що я «ризиковий клієнт», і банк не може зі мною продовжувати співпрацю. Ну ок.

Шановні, не тих блокуєте. За пару операцій в місяць по обміну крипти розривати співпрацю?) Серйозно?
А якби я збрехав, що мені борг повернули то, ви б розблокували?)

Знову переконався, що БВР, це не серйозно, а тільки для покупки круасанів в Сільпо.

Щодо підтримки, то все що пишуть нижче, то правда, абсолютно шаблонні відповідь, та 0 допомоги, коли звертаєшся стосовно проблеми.
Уміт Юсупов 23 грудня 2023, 2:23
Я користувач банку «Власний рахунок», цей банк у мене є ще з початку 2022 року, особливо сильно не користувався, так само сильно великих поповнень не було. Останнім часом я не користувався ним взагалі, бо не мав потреби в цьому і виявляється банк мені заблокував акаунт, напевно за те, що я ним не користувався, у підсумку я цього не помітив і поповнював рахунок на 40 000 грн, написав на підтримку, сказали, що треба надати квитанції двох переказів, я їм все скинув, але жодної відповіді немає, начебто вони спеціально тягнуть цей процес. Коротше кажучи, ставлю негативний відгук за інгнор підтримки, бо затягнули процес і почалися свята, тепер доведеться чекав 1−2 тижні, Нікому не раджу користуватися цим банком.
JustYou8TU 7 грудня 2023, 19:49
Знаходжусь в Європі. Кошти без мого відома заблокували. Дозвонитися не можу.
SaschaIvanov 22 листопада 2023, 14:01
В грудні 2022 року була спроба влаштуватися на роботу у Фору. Не вийшло, но документи подавав на СБ.
Проходить рік і мені приходить повідомлення від банку. На телефон не дозвонився написав в чат і тут мені кажуть що в мене є карта про яку я незнаю і взагалі як мені можуть видати картку без моєї згоди.
Обуренню не було меж. Ну що робити давай закривати. Встанови додаток, там зареєструйся, зроби те, зроби се. Робити не хотілося але мати карту в незрозумілому і сумнівному банку мені не хотілося.
Пів для витратив одного дня і не вийшло.
Друго дня годину часу витратив і ще не все.
Я так розумію ще не один день потрібно
Наскільки я знаю що кругом у банках потрібно фото згода чи отримання чи активація карти, а тут 0.
Емоції негативні. Користуйтесь будь яким іншим банком, но не цим!!!
Не рекомендую. Плюсів не побачив.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PelevsnaZhanna 20 листопада 2023, 10:20
Завжди вічливий персонал. Я являюсь клієнтом банку вже 5 років.
Anna45Deryu 9 листопада 2023, 10:46
Відкрила карту ЄВідновлення через застосунок. Дуже швидко та зручно. Вже й отримала допомогу. Рекомендую.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Fyui54HG 15 жовтня 2023, 16:11
Меня очень трудно вывести из себя, но этому недобанку это удалось. Худшего обслуживания не бывает.
Julia3210 5 жовтня 2023, 14:24
Сегодня хотела получить перевод через вестерн Юнион в отделении банка «Восток» который находится в Сити-центре. При просьбе дать мне купюры не старые и не потертые, столкнулась, с криком и возмущением главного кассира в мой адрес.У меня было ощущение что я очутилась в Советском союзе. Эта дама преклонных лет (гл. кассир) отбивает всякое желание быть клиентом этого банка, деньги мне так никто и не дал.
Что касается менеджеров, произвели хорошее впечатление, старались помочь, но с этой кассиршей совладать никто не смог.
Виктор Кондрючок 25 вересня 2023, 23:03
Найгірший банк України. Люди біжіть від нього якщо не хочете втратити кошти. Заблокували рахунок через фінмоніторинг з великою сумою коштів. На почту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи» і т.д. Я надав всі затребувані ними документи не тільки свої а й своєї сім'ї (дружини) декількома листами, на що отримував одну і ту ж відповідь що вони не отримали необхідні для них пояснень та підтверджуючі документи. Що саме ще хочуть отримати не зміг отримати ні по телефону ні листом. Оскільки я зоконослухняний громадянин запропонував їм в листі що готовий надати будь-які пояснення та підтверджуючі документи якщо представник банку конкретизує чого саме недостятньо в моїх поясненнях та наданих уже документах. Так і не отримав конкретної відповіді ні по телефону ні на пошту. Уже три неділі банк користується моїми коштами. Гаряча лінія не володіє інформацією, розказують про визначені банком терміни закриття рахунку та повернення коштів (терміни давно вийши, а повернення до сих пір не отримав). До того як зв’язався із цим банком пройшов перевірку фінмоніторингу декількох банків емітетів карток, якими користуюся без проблем. Чітко написали запит, на який дав пояснення та документи, і максиму це були уточнення чіткі та зрозумілі. Тому даю безкоштовну пораду: НЕ КОРИСТУЙТЕСЯ ПОСЛУГАМИ БАНКУ «ВОСТОК».
tkalinic 18 вересня 2023, 20:27
Заблокували рахунок через фінмоніторинг.
Інтернет-банкінг ЖОДНИМ чином не показує факт і причину блокування рахунку.
На пошту прийшов лист «надайте документи, інформацію про подальший рух коштів: з якою метою перераховувалися грошові кошти на рахунки третіх осіб, що є підставою для Вашої співпраці, просимо також надати підтверджуючі документи;

— пояснення щодо здійснення операцій по Ваших карткових рахунках із переказу коштів на рахунки фізичних осіб (p2p-переказів) та операцій з активами,…"
Телефоную на гарячу лінію, прошу зазначити, про які саме транзакції потрібні пояснення, документальні підтвердження, за який період, якими документами підтверджувати?
Пані внятно не відповіла на жодне запитання, окрім «ну я б радила пояснити ВСІ операції за пів року хоча б».
Некомпетентність гарячої лінії вражає. Відсутність будь-яких пояснень — яка сума перевищена? За який період? На скільки?
Сподіваюся, банк з таким підходом втратить якомога більше постійних клієнтів.
Почему я не могу снять день с банкомата никокого, Банкомат пишет: Операция відхилина или спробуйте іншою картою, памогите что делать в єтой ситуации
Toma18 15 вересня 2023, 17:17
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Академіка Глушко, 11-І
Заблокували кошти (надіслали лист на пошту)що треба дати документи походження коштів
Щоб всім було зрозуміло, там взагалі заходять декілька тисяч і як раз родина відправила на День Народження родини.дуже тяжко і довго все вирішується і тільки листуванням (де вже 3 дні немає відповіді навіть)
Кошти заблоковані
Я багато не втрачу якщо не буду користуватися цим банком, поверніть кошти.сказали, чекати 20 днів 🙈
Не рекомендую
Та і по документам там такий список зо я в шоці і ще з моїми оборотами.здається просто пальцем в небо блокують …
LopataVlad77 11 вересня 2023, 11:15
Очень долгая коммуникация! 3 недели не могут открыть счет предпринимателя!
0993733978 6 вересня 2023, 13:30
При отриманні заробітної карти хтось наплутав із номером телефона вказавши не мій. На гарячій лінії звернення записують і говорять чекайте 3 дні. Пройшло 3 дні телефоную, чекайте ще доки вам не зателефонують. Є в когось відповість скільки чекати?

Курс валют в Восток Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 39.4000 39.7900
EUR 42.1000 42.7900
Всі курси банку

Курс валют в Восток Банку

Валюта Купівля Продаж
USD 39.4000 39.7900
EUR 42.1000 42.7900
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Восток Банк 💰 / Відгуки про Восток Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Восток Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.