Хамство у відділенні №26 Львів.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- VAB! ВЕРНИ 4000$ 8 МЕСЯЦЕВ ЖДУ !!! СКОЛЬКО МОЖНО ИЗДЕВАТЬСЯ?!
- 8 сентября 2014, 17:14
- #
Підтверджую! В мене навіть фото від 17 червня 2014 збереглось, ось прошу: www.pictureshack.ru/images/48595_vab_17_06_2014.jpg
м.Львів, вул. Личаківська, 22. Відділення VAB №26
Охоронець пропускає у відділення лише одного клієнта!!!
З цинізмом, ВАБ…
м.Львів, вул. Личаківська, 22. Відділення VAB №26
Охоронець пропускає у відділення лише одного клієнта!!!
З цинізмом, ВАБ…
Надо устраивать, локальные местные митинги по примеру как это сделали люди в Киеве. По другому не как((( Если что то будет организовываться во Львове я с удовольствием приму участие!
- +
- 0
- VAB! ВЕРНИ 4000$ 8 МЕСЯЦЕВ ЖДУ !!! СКОЛЬКО МОЖНО ИЗДЕВАТЬСЯ?!
- 9 сентября 2014, 12:04
- #
Скиньте мне свой номер в личку
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Склалося враження, що відділенням керує охоронець, а не керівник відділення, якого постійно немає на робочому
місці. Попасти на консультацію, чи вирішити будь яке питання із керівником неможливо.
Працівники не знають коли буде керівник і чи буде взагалі. Охоронець відповідає, що йому не докладають.
Рекомендують дзвонити. За даним номером ніхто трубку не піднімає. Я дзвонила 2 дні і марно. Навіть стоячи під відділенням(охоронець не пускає) і знаючи, що працівники на місці набираю номер наданий охоронцем, ніхто не відповідає.
Клієнтів охоронець тримає на вулиці під банком незважаючи на погоду. А серед них в основному старші, літні люди. Хоча в приміщенні є декілька стільців на яких можна дочекатися своєї черги.
У банку заморожені кошти тисяч вкладників, які при потребі не можуть скористатися своїми коштами. Багатьом потрібно на лікування, придбання нерухомості чи ін. Навіть за таких умов немає поваги до клієнтів, коштами яких
банк користується. Керівництво відділення заставляє клієнтів принизливо стояти під дверима банку, як жебраків.
Думаю натовп під дверима банку не найкраща реклама для самого банку на вулиці з інтенсивним рухом.
Прохання до керівництва прийняти міри по даному зверненню. А також забезпечити вкладникам можливість вирішувати свої фінансові проблеми не з охоронцем відділення, а з керівником.
Дякую.