Укргазбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке на сегодня
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.350 | 39.850 |
EUR | 42.250 | 42.750 |
PLN | 9.000 | 10.000 |
Все курсы банка |
Rakhunok 26207131539397.100101.980
SMS Posluga
Aktivovano
29.04.2021 18:06
6296 PIN 7261
0961 PIN 5022
Я не являють клієнтом банку і не подавав ніякі документи на відкриття рахуну.
Банк проаналізував Ваше звернення. Консультація надана по телефону. Питання по суті вирішено.
Дякуємо за звернення.
Комментарии (1)
Приходить СМС на телефон від вашого банку такого змісту: Z Vashogo rahunku 26202131364277.100101.980 spysano 7.00 UAH komisiya za obslugovuvannya 01.04.21 00:31
Ніколи вашим клієнтом не була, ніде не реєструвалас і свої дані не залишала.
Комментарии (1)
Комментарии (1)
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію. Для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, зазначивши адресу відділення, до якого Ви зверталися, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
АБ «УКРГАЗБАНК» беззаперечно дотримується вимог законодавства щодо розкриття (поширення) інформації з обмеженим доступом про клієнта, в т.ч. персональні дані та банківську таємницю, і здійснює таке розкриття (поширення) виключно на підставах та у порядку передбаченому законодавством.
Відповідно до п.11 ст. 62 Закону України «Про банки і банківську діяльність» інформація щодо фізичних осіб, яка містить банківську таємницю, розкривається банками центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, з метою здійснення верифікації та моніторингу державних виплат на його запит щодо банківських рахунків фізичних осіб, яким призначено, нараховано та/або здійснено державні виплати, а також фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних виплат, операцій списання з рахунків та/або зарахування на рахунки і залишки за такими рахунками на визначену дату або за конкретний проміжок часу.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши Ваші ідентифікаційні дані, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами +38 044 — 494 — 46 — 50, +38 044 — 590 — 49 – 99.
Написать комментарий
Тарифи по обслуговуванню платіжних карток розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/.
У разі необхідності, Ви можете звернутися до цілодобової підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000, 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99. Після здійснення Вашої ідентифікації працівником контакт-центру буде надано Вам консультацію по Вашому тарифному плану.
Написать комментарий
Тарифний план «ПЕНСIЙНА/СОЦIАЛЬНА КАРТКА» (https://www.ukrgasbank.com/private/card_and_current_accounts/cards/tariffs/) передбачає, що щомісячна комісія за розрахунково-касове обслуговування карткового рахунку відсутня (п.2.1. тарифного плану).
Слід зазначити, що згідно п.3.2. зазначеного тарифного плану передбачено тариф у розмірі 5 грн. за обов’язкову послугу Sms-інформування щодо стану рахунку та операцій за рахунком. При цьому даний тариф не утримується, якщо обсяг розрахунків протягом календарного місяця становить більше, ніж 1 000 грн. та 2 операції.
Додатково зазначаємо, що Банк може проаналізувати коректність надання Вам консультації працівником контакт-центру Банку – для цього просимо повідомити дату дзвінка та номер телефону, з якого Ви здійснювали дзвінок.
Написать комментарий
SMS Posluga
Aktivovano
29.03.2021 10:32:16 хоча я не являють клієнтом банку і не подавав ніякі документи на відкриття рахуну
Комментарии (1)
Написать комментарий
Ніколи вашим клієнтом не була, ніде не реєструвалас і свої дані не залишала.
Комментарии (2)
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Почему при попытке оформить «тёплый кредит»происходит навязывание страхование жизни и обязательно что бы р/с был открыт в Вашем банке?
АБ «УКРГАЗБАНК» готовий проаналізувати Ваше звернення, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі Вашого інциденту, зокрема номер відділення Банку та дату відвідування Вами відділення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Написать комментарий
Щодо Вашого ствердження про те, що «дзвінки на гарячу лінію не дали відповіді на питання» повідомляємо, що Банк може проаналізувати коректність наданої Вам консультації при зверненні до контакт-центру – для цього просимо повідомити дату дзвінка та номер телефону, з якого було здійснено дзвінок.
Написать комментарий