Укргазбанк горячая линия
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Для того чтобы задать вопрос, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Укргазбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 39.500 | 39.990 |
EUR | 42.250 | 42.850 |
PLN | 9.000 | 10.000 |
Все курсы банка |
Написать комментарий
вашего банка пытался авторизироваться в приложении Дия через BankID, но после выбора банка — белый экран и дальше никаких действий не происходит. Скажите, пожалуйста, в чем может быть проблема и что можно сделать?
Написать комментарий
Згенерувати ПІН-код до картки можливо через мобільний додаток «Еко-банк» або за СМС-запитом.
Для генерації ПІН-коду за СМС-запитом необхідно з визначеного в Банку основного фінансового номера телефону відправити СМС-команду з текстом PIN NNNN (де NNNN — це 4-ри останні цифри номера карти). СМС-запит необхідно відправляти на один із наступних номерів телефонів — +380670001199; 380670002299; +380660002299; +380660001199. Будь ласка, відправте СМС-запит на один з даних номерів телефонів і впродовж 15 хв. у відповідь має надійти СМС з ПІН-кодом.
Для генерації ПІН-коду через мобільний додаток «Еко-банк» необхідно обрати карту, вибрати«Фунції- Змінити ПІН-код», натиснути «Забув PIN- код», після чого Вам надійде СМС-повідомлення з ПІН-кодом до картки.
Якщо виникають труднощі, рекомендуємо звернутися до цілодобової підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» 0 800 309 000, (044) 494-46-50, (044) 590-49-99.
Написать комментарий
Для розблокування карти Вам необхідно звернутися в чат-бот АБ «УКРГАЗБАНК» зі свого фінансового номеру телефону, який Ви зазначали при відкритті рахунку.
В чат-бот можливо звернутися через месенджери Telegram та Viber:
1) через офіційну сторінку банку www.ukrgasbank.com (внизу сторінки, з правого боку логотип Telegram та Viber);
2) через мобільний додаток «Еко-банк» (навіть якщо у Вас не має зареєстрованого аккаунту у додатку) обираєте меню «Контакти», а там зручний канал «Чату підтримки».
Додатково зазначаємо контактні номери цілодобової служби підтримки банку 0 800 309 000, +3 8(044) 494-46-50, +3 8(044) 590 — 49 — 99.
Комментарии (1)
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
У разі не надходження коштів на Ваш рахунок, Вам дійсно необхідно звернутися до найближчого відділення АБ «УКРГАЗБАНК» для написання заяви про незгоду з трансакцією, з собою необхідно мати документи для проведення Вашої ідентифікації. Перелік відділень АБ «УКРГАЗБАНК» розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Написать комментарий
Так, Ви можете замовити готову картку з іншого відділення. Для цього Вам необхідно звернутися, для написання відповідної заяви, до відділення на якому Вам буде зручно отримати картку (з собою необхідно мати документи для проведення Вашої ідентифікації).
Написать комментарий
Вчера снимала деньги с карты через терминал. Первая операция денег не выдала, случайно нажала англ. Язык, плэтому причину понять не смогла. Подошла к соседнему банкомату и сняла 1 тыс. грн. Пришло сообщение с банка, что обе операции успешны и сняло два раза по тысяче гривен, а по факту получила только одну. Что делать и как вернуть на счет тысячу, которую не получила? Реально ли это?
Для врегулювання Вашого питання необхідно звернутися до найближчого відділення банку, який обслуговує Вашу картку та написати заяву про незгоду з трансакцією (з собою необхідно мати документи для проведення Вашої ідентифікації).
Написать комментарий
Написать комментарий
Ваша інформація врахована. Зважаючи на текст Вашого звернення, рекомендуємо Вам звернутися до профільного підрозділу правоохоронних органів, а саме до Департаменту кіберполіції Національної поліції України. Враховуючи режим надзвичайної ситуації в країні та для Вашої зручності, Ви можете оформити звернення стосовно даного питання в електронному вигляді на сайті підрозділу за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/.
Написать комментарий
У меня заблокировано мобильное приложение ЭКО-банк, неправильно ввел пароль. Подскажите, пожалуйста, что делать? Поход в отделение банка в тягость
Комментарии (1)
Для отримання інформації стосовно надходження Постанови до банку, зверніться за номером телефону (044) 594-11-18 (канцелярія).
Написать комментарий
З повагою, Інна Лейкіна
Рекомендуємо Вам звернутись безпосередньо до відділення банку для отримання вичерпної відповіді на Ваше питання.
З повагою
АБ «УКРГАЗБАНК»
Написать комментарий