Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Nik1Nik2 28 февраля 2023, 6:28
Спробував купити валюту через програму TAS2U.
Ну, дуже хотів дізнатися, як це працює.
Дізнався — ніяк.
При спробі просто купити євро довго вовтузився з підготовкою даних. У результаті отримав повідомлення — Операцію заборонено. А що влом показати це повідомлення на початку операції?
Спробував купити євро на депозит. Тут теж незрозуміло. Підготовка за часом навіть більша, ніж у першому випадку. Але результат такий самий. СМС із кодом підтвердження не надходить. Чи може збій у мобільного провайдера? Ну так раніше код йшов через спеціальну програму. А зараз не приходить.
Питання 1 до Таскомбанку. А що у вас із продажем валюти? Може кнопку Обміняти валюту просто прибрати із програми?
Питання 2 до Таскомбанку. А що у вас із техпідтримкою клієнтів через месенджер, ватсап, вайбер, через ваш рідний додаток? Не вважаєте доцільною?

Відгук відноситься до керівництва банку, і жодного відношення до відділення не має.
Пропозиція до адміністрації сайту Мінфін. Може дати можливість не оцінювати слабкі та сильні сторони в таких випадках?..
І виправте нарешті помилку у «троьх сторін». Чомусь сильно дратує (((
Таскомбанк
Ответ банка
3 марта 2023, 14:48
Добрий день.

При здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль відправляється виключно в вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.
Звертаємо увагу, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».
Інформуємо, що при оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється смс-повідомлення з кодом підтвердження операції.
Якщо у Вас немає доступу до українського мобільного зв’язку — в ТАСКОМБАНКу реалізована можливість відправки коду-підтвердження 3DS в повідомленні у Viber.
Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
Додатково інформуємо, що Ви може відкрити «Ощадний рахунок» або здійснити поповнення діючого «Ощадного рахунку», під 4% річних в гривні з вільним доступом до заощаджень.

Дійсно, консультація в месенджерах не надається.

Якщо у Вас немає можливості здійснити дзвінок до Контакт-центру Банку – для консультації можливо звернутись в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Surmirs 25 февраля 2023, 10:54
Побачив на купленому у супермаркеті шоколаді рекламу «Акція від ТАСКОМБАНКУ та Millenium: 25 грн повертаємо на картку і ще 25 направляємо на благодійність» і вирішив погратись. Прийшов додому, виконав всі інструкції з відкриття «Very Card» (це були танці із бубном протягом години) і нарешті картка з’явилась у додатку онлайн-банкінга Банку.
Але ніякого обіцяного повернення грошей не відбулося. Тоді я уважно перечитав умови акції і знайшов напис дрібними літерами (як це зазвичай роблять), що кошти буде зараховано протягом 7 днів. Я почекав ці дня. Нічого не відбулося.
Тоді я вирішив закрити рахунок, щоб раптово, через деякий час, не виявилось, що я наприклад винен банку за його обслуговування, але зась! Ні у мобільному додатку, ні на вебпорталі Банку немає такої можливості, опції.
Коротше начебто і нічого страшного банк не зробив, але стійке відчуття, що тебе надурили і тепер ти просто так від їхніх послуг не відмовишся.
Ось посилання на їхню «чудову акцію» https://tascombank.ua/news/63e3cc68fa10850012848f44
Таскомбанк
Ответ банка
27 февраля 2023, 16:03
Добрий день!

Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
ІГОР МОЙСЕЄНКО 23 февраля 2023, 13:17
Отделение по адресу: Киев, пр-т Маяковского, 26
Доброго дня! 21.01.2022 року відкрив депозит в банку, через 6 місяців після закінчення депозиту зняв кошти. Недавно мені прийшло повідомлення 01.02. що з мене знято 52,71 за обслуговування неактивного рахунку. Ніхто із працівників банку при закритті депозиту не рекомедував закрити непотрібний рахунок! В жодному із договорів про можливу комісію нічого не вказано і зазделегідь ніхто не попереджав що дана комісія буде зніматися!, Call центр банку рекомендують поїхати у відділення банку і сплатити написати комісію і написати заяву про закриття рахунку! Навіщо мені цей рахунок і чому його автоматично не закрили після закінчення терміну депозиту?
Таскомбанк
Ответ банка
24 февраля 2023, 16:46
Добрий день.

Дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Тобто, інформація щодо комісії за обслуговування неактивного рахунку вказана безпосередньо в тарифах карткового рахунку, які розміщені в вільному доступі на сайті Банку.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
AlejandroV 23 февраля 2023, 10:38
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 144
Общеизвестно что Таскомбанк — ворует деньги за GSM-информирование. Делается это так — при выпуске карты где данная услуга платная если вы не отключили данную услугу — при первом же поступлении денег с вашего счета спишут 20 грн. (или эквивалент в валюте). Если же вы вдруг отключили данную услугу в Тас2ю — то как только поступят деньги услуга сама включится и деньги опять таки спишутся. О подобном воровстве мне известно еще с 2018 года когда я впервые попался на этом. Бороться с этим явлением возможно только одним способом — написать бумажное заявление в отделении и взять копию заявления. Но спустя годы, понадеялся на то что приложение банка тас2ю сделало жизнь клиентов лучше и поэтому по своей наивности предположил что отключения GSM-информирования в приложении будет достаточно. Как же я ошибался. 12/02/2023 воскресенье закончился мой депозит в банке и деньги упали на карту azure/пластинка — где как я был уверен согласно статуса этой услуги на тот момент GSM-информировани было отключено. Но 12/02/2023 с меня Таскомбанк списал за услугу 55 центов США. При этом даже об этом списании сообщение не приходило. А еще я запросил у своего мобильного оператора випыску всех сообщений по моему номеру где было видно что никаких сообщений от Таскомбанка я не получал. Но все мои обращения в поддержку Таскомбанка закончились ничем — я получил ответ что услуга у меня была подключена (хотя в трезвом уме и светлой памяти я уверен что отключал ее). Все чего я смог добиться — поддержка приняла заявку на какую-то перепроверку, уверен что перепроверка закончится ничем. Но самое интересное только начинается. Я решил доказать что Таскомбанк мошенничает в этом вопросе. И удобный случай подвернулся всего через 10 дней. У моей супруги вчера 22/02/2023 закончился тоже валютный депозит и деньги тоже вчера упали на карту azure/пластинка. Естественно никакого сообщения о поступлении денег на карту вчера не было. Поскольку услугу GSM-информирования супруга отключила в тас2ю заблаговременно. Но для подстраховки я сделал скрин-шот с телефона где четко видно что по состоянию на вчера 22/02/2023 в 8−14 (дату и время видно на скрине) услуга GSM информирования по карте была отключена (на скрине надпись «Включить GSM-банкинг» — что как бы свидетельствует что он отключен). Деньги уже находились на карте. Днем супруга снимала деньги с карты — никаких сообщений не приходило. Вечером того же дня в 20:32 с карты списалось 55 центов за услугу информирования — сообщение тоже не приходило. Сегодня утром 23/02/2023 в 7:49 услуга все еще была отключена (я сделал еще один скрин — где видны и дата и время и надпись «Включить GSM-банкинг»). А в 10:02 сегодня же 23/02/2023 услуга ВДРУГ уже оказалась подключенной. Надо заметить что к этому времени мы начали уже обращаться в поддержку банка с попытками установить истину и справедливость. В итоге очередной оператор приняла очередную заявку, но при этом заявила что моя супруга никогда не отключала эту услугу (хотя я лично помогал ей это делать). Комментарий поддержки по поводу того что на скрине за вчера и сегодня утром четко видна надпись «Включить GSM-банкинг» был таков — «возможно приложение не достоверно отображало статус услуги». Возникает резонный вопрос — если банковское приложение не достоверно отображает статус услуги, вводя клиента тем самым в заблуждение, то почему клиент должен за это платить? При необходимости могу предоставить скрины (здесь не вижу как их можно разместить), которые доказывают правоту моих слов, о том что Таскомбанк ворует деньги клиентов за услугу которую фактически не предоставляет. Понимаю что банк, укравший деньги их вряд ли вернет. Но теперь никаких тас2ю — отключение GSM-ифнормирования — только в отделении и только бумажным заявлением в 2 экземплярах. Спасибо Таскомбанк за науку — правда дорого, но все же опыт
Таскомбанк
Ответ банка
24 февраля 2023, 16:29
Добрий день.

Звертаємо увагу, що запит стосовно Вашого питання було зафіксовано оператором Контакт-центру та передано в роботу відповідному підрозділу Банку.

Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано оператором Контакт-центру Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 21 февраля 2023, 12:02
Был вопрос офпреду: https://minfin.com.ua/ua/company/taskombank/hotline/203962

В тарифах по вери кард пишеться про отсутсвие комисии через систему TAS2U:
4.1. Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!

А потом пишут про комиссию:
«Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн
Таскомбанк
Ответ банка
24 февраля 2023, 16:26
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.

Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U з картки «VeryCard» на карту ТАСКОМБАНКу або іншого Банку — не тарифікується.

Повідомляємо, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 15 февраля 2023, 5:51
При оплате за границей имейте ввиду, если счет получателя не в евро — то гарантированно попадете на 2оную конвертацию.

https://tascombank.ua/files/Opys_pravyl_konvertatsii_pry_avtoryzatsii_operatsii__za_kartkamy_AT_Taskombank_10022023.pdf
Таскомбанк
Ответ банка
23 февраля 2023, 21:05
Добрий день.

Дійсно, Банк перейшов на нову схему конвертації валюти:

При розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом Міжнародної платіжної системи.
При використанні курсу МПС, конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користуєтесь- VISA або MasterCard.
Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС, а потім євро буде конвертуватись у валюту рахунку за картковим курсом ТАСКОМБАНКу.

Також необхідно враховувати комісію за конвертацію, якщо вона передбачена тарифами карти.
Проблема решена
tkachy86 10 февраля 2023, 16:58
Таскомбанк запустил акцию приведи друга получили кешбек. В первый день я закупила рекламу, пригласила более 30 людей, в итоге бонусов никому нет. тех поддержка кормит обещаниями что ждите выплатят. ни один банк так коряво не начислял бонусные средства. Мне вы испортили репутацию, так как все негодования о не зачислении бонусов посыпались на меня. вот думаю подавать исковое заявление, как минимум за моральный ущерб, как максимум за ложную неправдивую информацию, так как банк нарушает все правила запущенной акции.
.
Таскомбанк
Ответ банка
13 февраля 2023, 9:18
Добрий день.

Запит по Вашому питанню було зафіксовано оператором Банку.
Коли Ваше питання буде вирішене – Вас буде проінформовано.
MykhailoKachur 2 февраля 2023, 15:44
З властного досвіду.Бувало по різному. Останнє… В січні ми з дружиною та сином намагались отримати конвертаційні депозити IZI банку. Замовили в IZI банку за два тижні до виплати долари, а отримували їх цілий
третій тиждень частинами у різних відділеннях. У головному офісі на вулиці Грецькій в перший день отримали без замовлення третину грошей завдяки завкасою Людмилі Миколаєвні, яка пам’ятає нашу сім'ю як багаторічних клієнтів.За що ми ій дуже вдячні. А решту коштів частинами ще 4 доби у двох відділеннях, з безліччю дзвінків в IZI банк… А от 1 лютого ми з дружиною, попередньо замовивши кошти в колцентрі IZI банка на відділення 78 Таскомбанка міста Одеси (Пушкінська, 54), отримали вклади на протязі 8−10 хвилин. Дуже оперативно, незважаючи на відсутність світла, спрацювали спеціалісти Валентин і Поліна, а також завкасою Олена. Окремо відзначу директорку відділення 78 м. Одеси Осмоловську Світлану Валентинівну. Всім їм дякуємо за оперативність і чуйне ставлення до клієнтів. Доречі, обмінявши кошти на гривні ми їх перерозмістили тепер в Таскомбанку, замість IZI. Тим паче, що з усіма комісіями, курс купівлі доларів на ВРУ кращий ніж у більшості великих та і малих банків.
Таскомбанк
Ответ банка
3 февраля 2023, 19:26
Добрий день.

Дійсно, могли спостерігатись тимчасові труднощі з доставкою валюти у відділення Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.

Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
zig4free 2 февраля 2023, 13:07
Эпизод 1: По тарифам Very Card — «Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!»
Пытался перевести на другую карту все свои деньги в приложение Tas2U пишет «недостаточно средств для проведения операции».
Эпизод 2: Пополнил свою карту под открытие депозита, нужная сумма на карте — но депозит невозможно открыть непонятно сколько времени ждать, и поддержка некомпетентна, говорит что нужно пробовать на следующий день, хотя при пополнении карты утром — депозит получается открыть вечером.

Банку было бы неплохо навести порядок, информативность приложения Tas2U нулевая, хотел пополнить карту по расчетному счету карты, но где его найти — хрен знает…

оченка 3 — так как продукты привлекательные — но вот качество сервиса — мобильного приложения — на уровне дна…
Таскомбанк
Ответ банка
3 февраля 2023, 19:08
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.

Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U — відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:

• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».

Звертаємо увагу, що здійснити відкриття депозиту в додатку можливе тільки після фактичного зарахування коштів на карту.

Фактичне відображення коштів на рахунку залежить від способу зарахування коштів на карту.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Проблема решена
Юрій Лук`янов 20 января 2023, 8:07
Отделение по адресу: Львов, ул. Городоцкая, 22
Вчора відкрив 2 карти у банку грн і дол для конвертаційного депозиту. У відділенні все було чемно і доброзичливо. Перевів суму на карту з іншого банку, гроші з’явились відразу, відкрив депозит. Сьогодні прийшло повідомлення про списання комісії за використовування кредитною лінією. На Г Л кажуть що це овердрафт, типу гроші зарахувались набагато пізніше. Так чого ж банк їх показує в додатку, якщо насправді грошей ще немає. Як на мене це звичайне шахрайство з боку банку. Ось таким виявилося моє знайомство з ТАС (((
Таскомбанк
Ответ банка
23 января 2023, 14:23
Добрий день!

Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Полезный комментарий
Юрій Лук`янов 30 января 2023, 15:23
Банк вирішив питання. Гроші повернули.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
skullik 18 января 2023, 16:55
перекидывал деньги внутри банка с карты на карту дебетные. Сняло 20грн + 1.5 процента. Позвонил в колл центр думал мож глюк. Оператор сказал что комиссию которую я видел в приложении с надписью «Комиссия «0.0 грн Это на самом деле не комиссия, а только часть комиссии. Полная комиссия состоит из тайной (1.5%+20грн) и открытой 0 грн, а снимется сумма тайной и открытой.
Ругаться не люблю.

З. Ы. Жалко банк норм был. Да и судя по биографии правления вроде норм люди. Но помоему Серега забил, а менеджмент за качество не отвечает. Спросил как-то за ЗП у экономистов и рельно ужаснулся. Крепитесь ребята. И присматривайтесь где что плохо лежит. Бабло победит зло))))
Таскомбанк
Ответ банка
19 января 2023, 13:13
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.

Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
zig4free 15 января 2023, 21:54
Что-то не то с с поддержкой и компетентностью.

Обслуживаюсь в банке давно и про уровень компетентности уже давно знаю, оно того…

Сегодня очередной раз убедился, что в банке ни чего не меняеться.

Сегодня утром пополнил должным образом карту (через приложение tas2u — должно пройти по счету в течении часа!) и пробовал открыть конвертационный депозит — в 9 утра открыть депозит не получилось — в 12 тоже не получилось, позвонил в поддержку — с начала сказали что я конвертационный депозит не правильно открываю… (через обмен валют + выбрано было через открытие депозита — поддержка считает это неправильным…), через открытие депозита под покупку валюты тоже пробовал — тоже не получалось… ну поддержка сказала попробовать в понедельник после 9 утра…

Попробовал открыть конверт-депозит около 19−00 — ПОЛУЧИЛОСЬ!!! Шо было сложно дать нормальную консультацию — а не на «отъ№бись»? Ну да тормоза с процессингом — но можно про это корректно сообщить? Ну в место 1 часа по счету зачисления проходят с задержкой — но ждать до следующего дня — после 9 пробовать — когда по факту получается в день до 19−00???

Вывод:
1. или поддержку ограничивают в возможностях — не информируют должным образом.
2. либо поддержка работает на «от#$сь…

В общем банк продолжает держать «марку»…

такое себе…
Таскомбанк
Ответ банка
16 января 2023, 14:13
Добрий день.

Дійсно, відкриття депозиту в додатку можливе тільки після фактичного зарахування коштів на карту.

Якщо здійснюється переказ на картку через TAS2U (з картки іншого Банку на картку ТАСКОМБАНКу) — фактичне відображення коштів на рахунку можливе протягом 7-ми робочих днів.
Якщо здійснюється переказ на картку через TAS2U (з картки ТАСКОМБАНКу на картку ТАСКОМБАНКу) — фактичне відображення коштів на рахунку залежить від часу здійснення операції:
• з 0:00 до 15:00 після 16:00 поточного робочого дня;
• з 15:00 до 17:00 після 18:00 поточного робочого дня;
• з 17:00 до 00:00 на наступний робочий день.

Придбати безготівкову валюту в TAS2U (якщо це моб. версія) можливо через функцію «Обмін валют» або в розділі «Депозити» обрати «Обмін валюти на депозит».

Для того, щоб перевірити інформацію щодо консультації оператором – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону, в особисті повідомлення.
Проблема решена
Оксана Копинец 3 января 2023, 20:51
За деякі категорії покупок Таскомбанк обіцяє кешбек. З початку війни програму кешбек в банку було призупинено, але 02.01.2023 мені прийшло дивне повідомлення, про списання нарахованих, але невикористаних коштів по кешбеку, при тому що в додатку TAS2U постійно відображалися нулі по кешбеку.
У мене питання, невже не можна відправити повідомлення клієнту, що такого-то числа в нього буде списання коштів, як наприклад роблять мобільні оператори, та інші поважні компані, які дійсно хочуть заохотити клієнтів.
Не розумію, навіщо приховувати інформацію?
Таке враження, що Таскомбанк рекламуючи кешбек, насправді не зацікавлений його виплачувати.
При тому, що 23 грудня в мене було знято 20 грн. за GSM banking!!!
Дуже розчарована таким підходом. Вважаю це неповага до клієнтів.
P. S. (До відома Таскомбанку — повідомлення в Viber безкоштовні).
Таскомбанк
Ответ банка
5 января 2023, 15:53
Добрий день.

Інформуємо, що відповідно до тарифів передбачене автоматичне підключення послуги інформування при оформленні поточного карткового рахунку з використанням електронних платіжних засобів.

Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.

При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Дійсно, о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».

З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).

Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНКОМ було реалізовано відправку повідомлень щодо необхідності виплати нарахованих бонусів.

Інформуємо, що повідомлення про необхідність виплати кешбеку було відправлено Вам в Viber 28.12.2022 року.
В Каменец- подольском одно отделение, на вопрос о депозитах единственный менеджер ответить не может, информ материалов по депозитам нет в отделении от слова совсем. Открыть карту тоже проблема — на сайте бесплатная есть, в отделении менеджер говорит нет мы таких не открываем. Кто врёт??? Странные ощущения от банка
Таскомбанк
Ответ банка
4 января 2023, 19:37
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Звертаємо Вашу увагу, що Ви маєте можливість відкрити картковий рахунок або депозитний вклад в ТАСКОМБАНКу без комісії.

Вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та контактний номер телефону в особисті повідомлення, з метою здійснення аналізу ситуації, що виникла при Вашому зверненні у відділення Банку.
Проблема решена
Maksym Solomko 27 декабря 2022, 17:50
Отделение по адресу: Днепр, ул. Д. Яворницкого, 105
На це чергове відділення, № 77, замовив видачу валюти з депозиту izibank. Десь об 11:30 був на місці. Фізосіб обслуговували два менеджера, інші три менеджерів обслуговують ФОП/юросіб і вони були всі вільні. Своєї черги я чекав годину, щоб отримати меморіальний ордер на зняття замовлених депозитних коштів і сплату комісії. Протягом цієї години обслуговували ці два менеджери тільки двох клієнтів! Як виявилося у відділенні поганий Інтернет. Для чергового відділення це неприпустимо!

Я робив замовлення на отримання готівкової валюти 12 грудня, щоб 27−28 грудня її отримати. У касі мені видали долари, 2/3 частина з них 96−99 року випуску й мали візуальні елементи, що вони не в ідеальному стані. Якимось дивом мені вдалося одну з найзношених купюр замінити, оскільки в касі не було доступної готівкової валюти.
У касі іншого банку цю валюту прийняли без зайвих проблем. Але інші банки намагаються виплачувати грошові кошти з депозитів купюрами або новими, або в ідеальному стані.
Я також є клієнтом ТАСКОМБАНКу й чим більше я намагаюсь співпрацювати з банком по різним продуктам, тим більше в мене враження таке собі + дуже багато продуктів можна оформити тільки у відділенні.
Таскомбанк
Ответ банка
3 января 2023, 14:16
Добрий день.

Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.

Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, два менеджера обслуговували Клієнтів фізичних – осіб.
Дійсно, інші менеджери обслуговують ФОП/Юр. осіб.

У Дніпровському відділенні №77 не спостерігається проблем з інтернетом, підключені два провайдери які надають послуги зв’язку.

Звертаємо увагу, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Юрій .. 22 декабря 2022, 21:38
Отделение по адресу: Киев, ул. М. Тимошенко, 21
Просто пробите дно.
Відповіли, що оригінал паспорту на ІПН для зняття з каси. ІПН це взагалі маразм.
Тобто, закон України про визнання єлектронних документів ії якась фігня дня них.
На прохання написати письмово відмову з підписом та печаткою — відмомили.
Повне дно.
Таскомбанк
Ответ банка
26 декабря 2022, 14:07
Добрий день.

Інформуємо, що використання є-документа з додатку «ДІЯ» для цілей ідентифікації Клієнтів в період дії воєнного стану не передбачено нормативно-правовими актами НБУ.
binod 21 декабря 2022, 13:47
Отделение по адресу: Харьков, ул. Котляра, 8/10-А
Крайне не доволен работой отделения. Очень долго оформление депозита, включая проверку на публiчных осiб. Большая очередь в одну кассу, где сомнительной наружности человецы покупают монетки по пол часа, пенсионеры получают проценты и туда же оформления. При этом вторая касса стоит пустая, а девочка в кассе зашивается. В итоге, посещение отделения занимает пару часов! Хорошо хоть генератор есть.
Таскомбанк
Ответ банка
26 декабря 2022, 14:07
Добрий день.

Дійсно, можливо, під час Вашого звернення до відділення Банку була велика черга, але наші спеціалісти роблять все можливе для того, щоб максимально швидко обслуговувати Клієнтів.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дана інформація була передана до підрозділу банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.

Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Проблема решена
Roman976 17 декабря 2022, 14:30
Приховані комісії в додатку, працівники які нагло брешуть
Мене цей банк кинув на 1400 грн
А на скільки кине Вас?
Таскомбанк
Ответ банка
18 декабря 2022, 14:23
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.

Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.

Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Проблема решена
Богдан Зінченко 29 ноября 2022, 14:12
Отделение по адресу: Киев, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Звернув увагу на новий продукт банку Very card. Вирішив оформити. 25.11.22 через колл-центр уточнив чи працює відділення по Курбаса, 5в. Сказали так, світло є, звертайтеся. Через годину (± в 15:30) приїхав, зачинено. Повторив візит 28.11.22 вранці. Два менеджери без клієнтів. Звернувся. З незадоволеним виглядом (суб'єктивна моя думка) отримав відповідь що така карта існує, але вони її не оформлюють, я маю це зробити сам через застосунок в смартфоні. Я знаю що це неможливо, пропоную мені в цьому допомогти, отримую пропозицію самостійно телефонувати в підтримку.
Підтримка повідомляє що карту оформлює саме відділення в віртуальному вигляді і прив’язує до мого застосунку менеджер банку. Оформив звернення з цього приводу.
Сьогодні, 29.11.22, отримав дзвінок з колл-центру. Вибачились. Повідомили що бачать в базі факт дзвінка мені з відділення (не було). І розказують що 25.11 нібито все працювало, тобто зробили з мене дурня.
ОК. Епопея триває…
Таскомбанк
Ответ банка
1 декабря 2022, 10:39
Добрий день.

Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Нам прикро, що під час звернення в ТАСКОМБАНК склалась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Проблема решена
Anton Vradii 29 ноября 2022, 1:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Межигорская, 3/7
С сентября не могу закрыть карты в этом банке и его необанке, поддержка заявления не видет, в отделении на Межигорской говорят, что все подписанно. Сегодня уже пришлось на сайте НБУ подавать жалобу и надеюсь там помогут решить вопрос. И еще передают в УБКИ несуществующие кредитные лимиты. Хорошо хоть счет ФОПа смог закрыть, а то даже там в минус вгоняли по счету без оборотов. Никому не рекомендую связываться
Таскомбанк
Ответ банка
5 декабря 2022, 17:09
Добрий день.

Викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.

За результатами перевірених даних інформуємо, що від Вас у відділенні ТАСКОМБАНКу були прийняті заяви на закриття рахунку фізичної-особи підприємця, який було відкрито в ТАСКОМБАНКу та заява на закриття рахунку, що було відкрито в ІзіБанк.

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.85
USD 39.45 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Таскомбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.85
USD 39.45 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Таскомбанк 💰 / Отзывы о Таскомбанке 📝