×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.3 | 42.85 |
USD | 39.45 | 39.9 |
Все курсы банка |
Таскомбанк! А что с продажей валюты?
Ну, дуже хотів дізнатися, як це працює.
Дізнався — ніяк.
При спробі просто купити євро довго вовтузився з підготовкою даних. У результаті отримав повідомлення — Операцію заборонено. А що влом показати це повідомлення на початку операції?
Спробував купити євро на депозит. Тут теж незрозуміло. Підготовка за часом навіть більша, ніж у першому випадку. Але результат такий самий. СМС із кодом підтвердження не надходить. Чи може збій у мобільного провайдера? Ну так раніше код йшов через спеціальну програму. А зараз не приходить.
Питання 1 до Таскомбанку. А що у вас із продажем валюти? Може кнопку Обміняти валюту просто прибрати із програми?
Питання 2 до Таскомбанку. А що у вас із техпідтримкою клієнтів через месенджер, ватсап, вайбер, через ваш рідний додаток? Не вважаєте доцільною?
Відгук відноситься до керівництва банку, і жодного відношення до відділення не має.
Пропозиція до адміністрації сайту Мінфін. Може дати можливість не оцінювати слабкі та сильні сторони в таких випадках?..
І виправте нарешті помилку у «троьх сторін». Чомусь сильно дратує (((
При здійсненні продажу безготівкової валюти із подальшим розміщенням на депозит зі сторони Банку відправляється код-підтвердження — ОТП-пароль відправляється виключно в вигляді смс-повідомлення на фінансовий номер телефону.
Звертаємо увагу, що дистанційно можливо оформити депозит «Стабільний», самостійно через інтернет-банкінг TAS2U в розділі «Депозити» — відкрити депозит – «Максимальний дохід».
Інформуємо, що при оформленні депозиту «Стабільний» через інтернет-банкінг TAS2U відправляється смс-повідомлення з кодом підтвердження операції.
Якщо у Вас немає доступу до українського мобільного зв’язку — в ТАСКОМБАНКу реалізована можливість відправки коду-підтвердження 3DS в повідомленні у Viber.
Очікувати viber-повідомлення необхідно близько 60 секунд, оскільки спочатку йде спроба відправити код в sms-повідомлення.
Додатково інформуємо, що Ви може відкрити «Ощадний рахунок» або здійснити поповнення діючого «Ощадного рахунку», під 4% річних в гривні з вільним доступом до заощаджень.
Дійсно, консультація в месенджерах не надається.
Якщо у Вас немає можливості здійснити дзвінок до Контакт-центру Банку – для консультації можливо звернутись в банківський чат або на info@tascombank.com.ua
Комментарии (9)
Не рекомендую
Але ніякого обіцяного повернення грошей не відбулося. Тоді я уважно перечитав умови акції і знайшов напис дрібними літерами (як це зазвичай роблять), що кошти буде зараховано протягом 7 днів. Я почекав ці дня. Нічого не відбулося.
Тоді я вирішив закрити рахунок, щоб раптово, через деякий час, не виявилось, що я наприклад винен банку за його обслуговування, але зась! Ні у мобільному додатку, ні на вебпорталі Банку немає такої можливості, опції.
Коротше начебто і нічого страшного банк не зробив, але стійке відчуття, що тебе надурили і тепер ти просто так від їхніх послуг не відмовишся.
Ось посилання на їхню «чудову акцію» https://tascombank.ua/news/63e3cc68fa10850012848f44
Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Комментарии (1)
Неправомірне зняття коштів банком за користування неактивним рахунком
Дійсно, присутня комісія за обслуговування неактивного рахунку.
Комісія знімається відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта.
Якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 75,00 грн.
У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.
Плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.
Тобто, інформація щодо комісії за обслуговування неактивного рахунку вказана безпосередньо в тарифах карткового рахунку, які розміщені в вільному доступі на сайті Банку.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Комментарии (5)
Таскомбанк — банк, ворующий деньги на услуге «GSM-информирование», не предоставляя услугу
Звертаємо увагу, що запит стосовно Вашого питання було зафіксовано оператором Контакт-центру та передано в роботу відповідному підрозділу Банку.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано оператором Контакт-центру Банку.
Комментарии (1)
Противоречие/Обман в тарифах
В тарифах по вери кард пишеться про отсутсвие комисии через систему TAS2U:
4.1. Переказ з картки на картку через систему ТАS2U та різні сервіси (P2P тощо) — Власні кошти -10-ть разів на календарний місяць — не тарифікується!
А потом пишут про комиссию:
«Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн
Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.
Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.
Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U з картки «VeryCard» на карту ТАСКОМБАНКу або іншого Банку — не тарифікується.
Повідомляємо, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.
Комментарии (10)
Оплата в валюте — конвертация только через евро
https://tascombank.ua/files/Opys_pravyl_konvertatsii_pry_avtoryzatsii_operatsii__za_kartkamy_AT_Taskombank_10022023.pdf
Дійсно, Банк перейшов на нову схему конвертації валюти:
При розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом Міжнародної платіжної системи.
При використанні курсу МПС, конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користуєтесь- VISA або MasterCard.
Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС, а потім євро буде конвертуватись у валюту рахунку за картковим курсом ТАСКОМБАНКу.
Також необхідно враховувати комісію за конвертацію, якщо вона передбачена тарифами карти.
Комментарии (13)
обман на обмане
.
Запит по Вашому питанню було зафіксовано оператором Банку.
Коли Ваше питання буде вирішене – Вас буде проінформовано.
Написать комментарий
Можуть, коли захочуть…
третій тиждень частинами у різних відділеннях. У головному офісі на вулиці Грецькій в перший день отримали без замовлення третину грошей завдяки завкасою Людмилі Миколаєвні, яка пам’ятає нашу сім'ю як багаторічних клієнтів.За що ми ій дуже вдячні. А решту коштів частинами ще 4 доби у двох відділеннях, з безліччю дзвінків в IZI банк… А от 1 лютого ми з дружиною, попередньо замовивши кошти в колцентрі IZI банка на відділення 78 Таскомбанка міста Одеси (Пушкінська, 54), отримали вклади на протязі 8−10 хвилин. Дуже оперативно, незважаючи на відсутність світла, спрацювали спеціалісти Валентин і Поліна, а також завкасою Олена. Окремо відзначу директорку відділення 78 м. Одеси Осмоловську Світлану Валентинівну. Всім їм дякуємо за оперативність і чуйне ставлення до клієнтів. Доречі, обмінявши кошти на гривні ми їх перерозмістили тепер в Таскомбанку, замість IZI. Тим паче, що з усіма комісіями, курс купівлі доларів на ВРУ кращий ніж у більшості великих та і малих банків.
Дійсно, могли спостерігатись тимчасові труднощі з доставкою валюти у відділення Банку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Дякуємо Вам за позитивний відгук!
Ми цінуємо думку кожного Клієнта та будемо продовжувати робити все можливе для якісного обслуговування Клієнтів Банку.
Написать комментарий
Банк тупит
Пытался перевести на другую карту все свои деньги в приложение Tas2U пишет «недостаточно средств для проведения операции».
Эпизод 2: Пополнил свою карту под открытие депозита, нужная сумма на карте — но депозит невозможно открыть непонятно сколько времени ждать, и поддержка некомпетентна, говорит что нужно пробовать на следующий день, хотя при пополнении карты утром — депозит получается открыть вечером.
Банку было бы неплохо навести порядок, информативность приложения Tas2U нулевая, хотел пополнить карту по расчетному счету карты, но где его найти — хрен знает…
оченка 3 — так как продукты привлекательные — но вот качество сервиса — мобильного приложения — на уровне дна…
Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.
Дійсно, відповідно до тарифів карти, 10-ть переказів на календарний місяць – без комісії.
Якщо переказ через інтернет-банкінг TAS2U — відповідно до тарифів та послуг, що надаються в рамках сервісу «Інтернет-банкінг TAS2U», Розділ 1. Плата за переказ коштів з картки на картку:
• пункт 1.2. Переказ з картки, емітованої АТ «ТАСКОМБАНК» на картку іншого Банку України комісія становить 0,5% + 10 грн.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи на послуги, що надаються в рамках сервісу Інтернет-банкінг TAS2U».
Звертаємо увагу, що здійснити відкриття депозиту в додатку можливе тільки після фактичного зарахування коштів на карту.
Фактичне відображення коштів на рахунку залежить від способу зарахування коштів на карту.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Комментарии (2)
зняли гроші за типу несанкціонований овердрафт
Ваше звернення прийнято до роботи відповідним підрозділом Банку. Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
Комментарии (2)
все ниже и ниже
Ругаться не люблю.
З. Ы. Жалко банк норм был. Да и судя по биографии правления вроде норм люди. Но помоему Серега забил, а менеджмент за качество не отвечает. Спросил как-то за ЗП у экономистов и рельно ужаснулся. Крепитесь ребята. И присматривайтесь где что плохо лежит. Бабло победит зло))))
Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.
Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Комментарии (1)
Обслуживание и поддержка?
Обслуживаюсь в банке давно и про уровень компетентности уже давно знаю, оно того…
Сегодня очередной раз убедился, что в банке ни чего не меняеться.
Сегодня утром пополнил должным образом карту (через приложение tas2u — должно пройти по счету в течении часа!) и пробовал открыть конвертационный депозит — в 9 утра открыть депозит не получилось — в 12 тоже не получилось, позвонил в поддержку — с начала сказали что я конвертационный депозит не правильно открываю… (через обмен валют + выбрано было через открытие депозита — поддержка считает это неправильным…), через открытие депозита под покупку валюты тоже пробовал — тоже не получалось… ну поддержка сказала попробовать в понедельник после 9 утра…
Попробовал открыть конверт-депозит около 19−00 — ПОЛУЧИЛОСЬ!!! Шо было сложно дать нормальную консультацию — а не на «отъ№бись»? Ну да тормоза с процессингом — но можно про это корректно сообщить? Ну в место 1 часа по счету зачисления проходят с задержкой — но ждать до следующего дня — после 9 пробовать — когда по факту получается в день до 19−00???
Вывод:
1. или поддержку ограничивают в возможностях — не информируют должным образом.
2. либо поддержка работает на «от#$сь…
В общем банк продолжает держать «марку»…
такое себе…
Дійсно, відкриття депозиту в додатку можливе тільки після фактичного зарахування коштів на карту.
Якщо здійснюється переказ на картку через TAS2U (з картки іншого Банку на картку ТАСКОМБАНКу) — фактичне відображення коштів на рахунку можливе протягом 7-ми робочих днів.
Якщо здійснюється переказ на картку через TAS2U (з картки ТАСКОМБАНКу на картку ТАСКОМБАНКу) — фактичне відображення коштів на рахунку залежить від часу здійснення операції:
• з 0:00 до 15:00 після 16:00 поточного робочого дня;
• з 15:00 до 17:00 після 18:00 поточного робочого дня;
• з 17:00 до 00:00 на наступний робочий день.
Придбати безготівкову валюту в TAS2U (якщо це моб. версія) можливо через функцію «Обмін валют» або в розділі «Депозити» обрати «Обмін валюти на депозит».
Для того, щоб перевірити інформацію щодо консультації оператором – надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та номер телефону, в особисті повідомлення.
Комментарии (1)
Списання кешбеку без повідомлення
У мене питання, невже не можна відправити повідомлення клієнту, що такого-то числа в нього буде списання коштів, як наприклад роблять мобільні оператори, та інші поважні компані, які дійсно хочуть заохотити клієнтів.
Не розумію, навіщо приховувати інформацію?
Таке враження, що Таскомбанк рекламуючи кешбек, насправді не зацікавлений його виплачувати.
При тому, що 23 грудня в мене було знято 20 грн. за GSM banking!!!
Дуже розчарована таким підходом. Вважаю це неповага до клієнтів.
P. S. (До відома Таскомбанку — повідомлення в Viber безкоштовні).
Інформуємо, що відповідно до тарифів передбачене автоматичне підключення послуги інформування при оформленні поточного карткового рахунку з використанням електронних платіжних засобів.
Надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу/ PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становитиме 20,00 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.
Дійсно, о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
Звертаємо Вашу увагу, що ТАСКОМБАНКОМ було реалізовано відправку повідомлень щодо необхідності виплати нарахованих бонусів.
Інформуємо, що повідомлення про необхідність виплати кешбеку було відправлено Вам в Viber 28.12.2022 року.
Комментарии (4)
Странный банк
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Звертаємо Вашу увагу, що Ви маєте можливість відкрити картковий рахунок або депозитний вклад в ТАСКОМБАНКу без комісії.
Вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та контактний номер телефону в особисті повідомлення, з метою здійснення аналізу ситуації, що виникла при Вашому зверненні у відділення Банку.
Комментарии (1)
Дуже довга очікуєш вільного менеджера
Я робив замовлення на отримання готівкової валюти 12 грудня, щоб 27−28 грудня її отримати. У касі мені видали долари, 2/3 частина з них 96−99 року випуску й мали візуальні елементи, що вони не в ідеальному стані. Якимось дивом мені вдалося одну з найзношених купюр замінити, оскільки в касі не було доступної готівкової валюти.
У касі іншого банку цю валюту прийняли без зайвих проблем. Але інші банки намагаються виплачувати грошові кошти з депозитів купюрами або новими, або в ідеальному стані.
Я також є клієнтом ТАСКОМБАНКу й чим більше я намагаюсь співпрацювати з банком по різним продуктам, тим більше в мене враження таке собі + дуже багато продуктів можна оформити тільки у відділенні.
Ваше звернення було передано до підрозділу, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях Банку.
Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги у відділенні Банку.
Під час Вашого звернення у відділення Банку, два менеджера обслуговували Клієнтів фізичних – осіб.
Дійсно, інші менеджери обслуговують ФОП/Юр. осіб.
У Дніпровському відділенні №77 не спостерігається проблем з інтернетом, підключені два провайдери які надають послуги зв’язку.
Звертаємо увагу, що видача коштів в касі Банку здійснюється купюрами, які знаходяться в обігу і відповідають усім нормам.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження під час обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Комментарии (2)
Банк, який не приймає документи з Дії в касі.
Відповіли, що оригінал паспорту на ІПН для зняття з каси. ІПН це взагалі маразм.
Тобто, закон України про визнання єлектронних документів ії якась фігня дня них.
На прохання написати письмово відмову з підписом та печаткою — відмомили.
Повне дно.
Інформуємо, що використання є-документа з додатку «ДІЯ» для цілей ідентифікації Клієнтів в період дії воєнного стану не передбачено нормативно-правовими актами НБУ.
Комментарии (2)
Банк для тех кто никуда не торопится
Дійсно, можливо, під час Вашого звернення до відділення Банку була велика черга, але наші спеціалісти роблять все можливе для того, щоб максимально швидко обслуговувати Клієнтів.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дана інформація була передана до підрозділу банку, що відповідає за якість обслуговування Клієнтів та прийнята до уваги.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Написать комментарий
Найгірший банк України!
Мене цей банк кинув на 1400 грн
А на скільки кине Вас?
Інформуємо, що комісія за переказ коштів буде знята відповідно до тарифів пакету послуг, в якому обслуговується карта та тарифів сервісу, яким Ви користуєтесь для переказу коштів.
Дійсно, в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Ознайомитись з тарифами карти у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Написать комментарий
Купа витраченого часу
Підтримка повідомляє що карту оформлює саме відділення в віртуальному вигляді і прив’язує до мого застосунку менеджер банку. Оформив звернення з цього приводу.
Сьогодні, 29.11.22, отримав дзвінок з колл-центру. Вибачились. Повідомили що бачать в базі факт дзвінка мені з відділення (не було). І розказують що 25.11 нібито все працювало, тобто зробили з мене дурня.
ОК. Епопея триває…
Викладену Вами інформацію було направлено на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для аналізу ситуації, що виникла.
Нам прикро, що під час звернення в ТАСКОМБАНК склалась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.
Комментарии (1)
Невозможность закрыть карты
Викладена Вами інформація була перевірена відповідальним підрозділом Банку.
За результатами перевірених даних інформуємо, що від Вас у відділенні ТАСКОМБАНКу були прийняті заяви на закриття рахунку фізичної-особи підприємця, який було відкрито в ТАСКОМБАНКу та заява на закриття рахунку, що було відкрито в ІзіБанк.
Комментарии (1)