Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Таскомбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.3 | 42.85 |
USD | 39.55 | 39.95 |
Все курсы банка |
Tas2u додаток не працює взагалі! Служба Viber із-за кордону дзвінки теж !
Інформуємо, що Ваші кошти надійно захищені і депозитний договір продовжує діяти на тих же умовах, на яких діяв раніше.
Наразі не спостерігається проблем зі зверненнями Клієнтів до Контакт-центру Банку через Viber.
Звертаємо увагу, що зателефонувати можна:
o Через чат ТАСКОМБАНКу у Viber, натиснувши на «слухавку»;
o В сервісі дзвінків Viber набрати номер *7178 (за допомогою клавіатури viber).
Можливе блокування IP адреси зі сторони провайдера послуг або служби безпеки Банку. – це можливо краще не писати? – не пиши
Для того, щоб перевірити причину неуспішного входу в додаток прохання вказати Ваше ПІБ, ІПН, номер телефону та надати IP-адресу в особисті повідомлення.
Уточнити IP-адресу можливо, написавши в пошуку Google «What is my IP».
Комментарии (1)
Перевипуск кредитних карток
Інформуємо, що комісія за переоформлення карти залежить від типу карти.
Перевипуск фізичної карти основної (іменна або неіменна) – 200,00 грн;
Перевипуск основної віртуальної карти – без комісії.
Звертаємо увагу, що перевипуск карти не впливає на кредитний ліміт.
Для можливості перевірити надану Вами інформацію рекомендуємо власнику рахунку звернутись в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або написати на електронну адресу info@tascombank.com.ua, в банківський чат (https://tascombank.ua/).
Написать комментарий
Жахливі відсотки з обох сторін переказування коштів
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Комісія за зарахування коштів на картковий рахунок залежить від тарифів карти.
Якщо карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
При зарахуванні коштів з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
Звертаємо увагу, що зарахування цільових коштів — не тарифікується.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Додатково інформуємо, що можливо відкрити кредитно-дебетову карту «Very Card», звернувшись у відділення банку.
Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:
1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Бонусна програма;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
Комментарии (1)
Оплата происходит по скрытому курсу
В інтернет-банкінгу TAS2U вказано курс валют для валютобміну в додатку.
Звертаємо увагу, що в ТАСКОМБАНКу, при розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу або знятті коштів готівкою, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом МПС (міжнародної платіжної системи). Конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користується — VISA або MasterCard.
Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС.
Далі, якщо Ваша карта відкрита в валюті гривня — отримана сума в євро конвертується в гривню за картковим курсом ТАСКОМБАНКу, який розміщений на сайті Банку — https://tascombank.ua/
Комментарии (1)
Без прописки — 0 кредита
Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що умови для відкриття кредитного рахунку в кожного банку індивідуальні.
Встановлення кредитного ліміту по карті ТАСКОМБАНКу можливе лише за наявності місця реєстрації.
Написать комментарий
Неможливо віддалено закрити картки після переходу з sportbank до ТАСКОМБАНКУ
Звернувся до служби підтримки ТАСКОМБАНКУ з проханням віддалено закрити непотрібні картки, щоб не витрачати час на похід у відділення. Пояснив, що рахунки нульові і картки не використовуються. Однак представник банку проігнорував ці деталі і просто повідомив, що закрити картки віддалено неможливо. Наполягав на особистому візиті до відділення, не запропонувавши жодного альтернативного рішення.
Навіть після уточнення, що рахунки нульові, і повторного прохання закрити їх без відвідування відділення, не отримав належної відповіді та допомоги. Представник продовжував ігнорувати мої повідомлення.
Мені відомо, що зазвичай в цьому банку клієнтам відправляють зразок форми-заяви, який просять роздрукувати, заповнити та відправити назад для закриття карток. Тому мені абсолютно незрозуміло, чому в моєму випадку співробітник навіть не запропонував такої можливості і я став якимось винятком.
Розчарований низьким рівнем клієнтського сервісу та небажанням йти назустріч у елементарному питанні після переходу до нового банку.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Комментарии (7)
Отказываются возвращать денежные средства при закрытии счета на другой банк
Ваш запит передано до відповідного підрозділу Банку для уточнення інформації. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Комментарии (3)
Не платять заробітню плату
Очікуйте, найближчим часом обслуговування клієнтів просто припиниться, і банк ***.
Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, яка виникла в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Обслуговування
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення.
Комментарии (1)
Как закрывая счёт и карту в банке ничего не закрыть
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Отношения с Таскомбанком
У меня был контакт с Таскомбанком, и он перешёл на тот уровень когда я, как клиент, остался, мягко говоря расстроен.
Я оформил кредитную карту в Таскомбанке. Пользуюсь ей и как наверно многие, кто пользуется такой услугой, возвращая деньги по мере их поступления.
Трудности с обслуживанием, я почувствовал уже тогда, когда написал по техническим вопросам, на горячую линию банка. Первое, что увидел, это что в чате появляется сообщение о том, что к «Вам присоединился оператор», который реально появился в чате мин через 5−10. Через некоторое время у меня появилась необходимость сменить финансовый номер. Я сменил номер и решил, что банку стоит его знать, т.к. кредит я вернул не полностью. Зачем мне ссориться, подумал я тогда. Забегая наперёд скажу, что это была плохая затея, уведомить банк, что я сменил телефон. Мне от банка написали, что для смены финансового номера, нужно идти в отделение…это был уже шок. Я пользуюсь ещё одним банком и там для смены номера достаточно, через смс подтвердить свой номер. Мне пришлось идти. В отделении на Преображенской, была очередь и как я понял для решения обычных вопросов, которые сейчас решаются через тоже приложение, большинства банков Украины.
Общаться с сервисной службой, в целом, неприятно. Так как, банк не считает необходимости проявлять достаточно гибкости к клиентам. Это мои ощущения.
В октябре или ноябре месяце 2023 года, мне на кредитной карте, было доступно 10 000грн. Я ими пользовался. В целом я плачу, по мере поступления средств, регулярно. Но в декабре 2023 года я пропустил платежи, не вносил оплату за кредит. Да и в январе, я начал платить где — то с средины месяца. Т. е. в целом я пропустил 1,5 месяца платежей.
И тут Таскомбанк сорвался с цепи. Первый звонок был с целью проверить, есть ли я на месте, не уехал ли, не спрятался л!!! Мне прислали уведомление через приложение, что я могу воспользоваться кэшбеком, которого реально не было. Расчёты, все, я веду через другой банк. Не упаси Боже, делать это в Таскомбанке.
Дальше был звонок, от менеджера, что мол пора платить. Я не скрывался и ответил, что сейчас праздники и все отдыхают, заработок минимальный. Объяснил, что сделаю это позже. Менеджер банка, решил или получил указание от руководства, что…да, наяривать каждый день на телефон и мягкими угрозами, требовать возврата средств, уже.
Тут я хочу написать, что пользование кредитом, как некоторая культура у нас в обществе не так давно, да вообще отвечать за свои финансы, мы начали недавно. Т.к. раньше, за нас «думали и решали», все кто угодно, кроме нас. Во время формирования этой культуры пользования, мы, что называется притираемся…банковая система к нам, мы к ним, усовершенствуя данную услугу. Которая таки да, важна, в наше время.
Как только мне позвонил менеджер Таскомбанка, следующий раз…а это было, чуть ли вечером в этот же день, я разозлённый ответил, чтоб прекращали. Кароче, меня поставили на автодозвон, звонил бот и напоминает о платежах. Мне это быстро надоело и я начал блокировать всё, что звонило и сообщало, что они с Таскомбанка. Вскоре, звонки прекратились, так как банк не захотел покупать бесконечное количество сим карт. Которые я блокировал…одни расходы. И через некоторое время я получил смс, от компании CREDITEXP, с угрозой, что в случае моей не оплаты моё дело будет передано в суд.
Этот вопрос я решил достаточно оперативно. Я сам позвонил в контору, как оказалось — это коллекторская контора, с офисом в Киеве. Человек мне наивно ответил, что да, это коллекторы. Я ему обрисовал схему, по которой я буду действовать…1) заявление в полицию, 2) заявление в НБУ, 3) что я не позволю с собой так обращаться.
В этот же день, я написал в НБУ, полицию и юридическую контору поставил в копию, письмо было написано по email.
На следующий день мне позвонила девушка с этой же коллекторской конторы и долго не хотела отвечать, чем именно занимается их «фирма». Тут уже я пришёл в полицейский участок и написал заявление на бумаге, моё обращение было зафиксировано. Звонки — прекратились, от всех.
Моё намерения получить ответ от Таскомбанка остались, и я связался с юридической компанией для оформления официального письма в НБУ. Почему через юр. компанию?
Дабы получить официальный ответ, а не отписки.
Вопрос к банку такой: почему в процессе общения со мной, банк… 1) передал мои данные другим лицам, 2) позволил себе звонить и писать мне смс, что у меня есть возможность получить кредит в размере 17 000грн и после того как я туда позвонил, они сделали вид, что первый раз об этом слышат, 3) считают необходимость давить через звонки, мягко угрожая судом???
На эти вопросы ответа ещё не было. Банк не взял на себя ответственность позвонить и обсудить этот вопрос — напрямую ко мне, возможно даже извиниться и пообещать, что они сделаю всё, чтоб стать лучше. Хочу пожелать Таскомбанку, развивать культуру общения и выдачи кредита, путём индивидуального подхода к каждому клиенту, совершенствоваться технически и давать ответы на прямой вопрос. Возможно это сократит кучу времени для всех. Так как мои негативные эмоции, начали возникать от полученного дискомфорта в процессе пользования услугами банка.
Да, это один из немногих банков, пополняя карту которого, нужно идти в отделение. Т.к. пополнить без комиссии, в обычном терминале любого магазина — нельзя. А все терминалы Таскомбанка, только в отделении. Или через другой банк :)
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Ваше звернення передано в роботу відповідному підрозділу.
Відповідь буде надано на Вашу електронну адресу, як вказано в запиті.
Комментарии (6)
Зміна сторони по договору Лізингу
29.01.2024 об 11 год. 27хв. телефонував на гарячу лінію Таскомбанк (0800503580) з проханням повідомити про результати розгляду заяви, про те на час написання відгуку, зворотнього зв’язку не отримав.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Банку та передано до відповідного підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто – Вас буде проінформовано оператором Банку.
Комментарии (2)
Неможливо користуватись власними коштами
Вирішив придбати валюту онлайн, зробив переказ з карти іншого банку на свою карту, гроші з’явилися, а купити валюти не можу пише недостатньо коштів. Підтримка каже що чекати треба до трьох днів, який курс буде через три дні нікому невідомо.
Ніби це одна банківська група з одним дуже відомим банком де все набагато легше та простіше.
Не рекомендую користуватися сервісом p2p
Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, Ви можете здійснювати успішні розрахунки безпосередньо картою в торгово-сервісній мережі та мережі інтернет.
При цьому операції по рахунку такі, як розміщення депозиту, валютообмін, платіж за реквізитами, погашення кредитної заборгованості через TAS2U можливо здійснити тільки після фактичного зарахування коштів на Ваш рахунок.
Комментарии (1)
Військовий потрапив на шахраїв
Шкода, що виникла неприємна ситуація.
Звертаємо увагу, що карта отримувача належить IZI Bank.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Комментарии (2)
Попался на мошенника
Нам прикро, що виникла неприємна ситуація.
Звертаємо увагу, що карта отримувача належить IZI Bank.
Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Написать комментарий
Банк не для клієнтів
В результаті була припущена помилка з боку працівника банку, який ці кошти поклав не на той рахунок. Далі клієнт цього не побачив та звернувся за допомогою до менеджера банку. Менеджер банку також не перевірив, що кошти покладені не на той рахунок. Відповідно транзакції виконана часткового за рахунок кредитних коштів. Хоча клієнт цього не планував, оскільки спеціально поклав на рахунок власні кошти. Всі працівники банку зрозуміли, що відбулось непорозуміння. Клієнт подав заяву про скасування операції, проте банком у її задоволенні чомусь відмовлено. На письмову заяву клієнта банком письмової відповіді не надано. Не зручний мобільний додаток банку не дозволив вказану транзакцію виконати самостійно.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН, в яке відділення Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Написать комментарий
Зняття валютного депозита без фото в 25 років
Сьогодні була дуже наприємна ситуація.
Прийшов зняти валютний депозит на суму 2500 доларів.
Надав паспорт, але фото в 25 років не було.
Згідно з постановою від 21 жовтня 2022 р. № 1202 я маю право не вклеювати фото до закінчення військового стану.
Але банк по факту мене примушує!!!
Як я можу зняти кошти???
Вклеювати фото / міняти паспорт на ID картку не збираюсь.
Ще телефонував до контактного центру.
З`ясувалося, що обмеження стоїть самим банком, уявляєте?
В мене є водійське посвідчення, закордонний паспорт, звичайний, все надам, ТАСКОМБАНК ПОВЕРНІТЬ МОЇ КОШТИ!!!
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, дозволено встановлення ділових відносин з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документу, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років в термін до 3 місяців з моменту настання події втрати чинності ідентифікаційного документу.
Встановлення ділових відносин з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документу, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років більше 3 місяців з моменту настання події втрати чинності ідентифікаційного документу – заборонено.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти за допомогою закордонного паспорту за умови, що рахунок було відкрито з використанням даного документу або звернутись до менеджера відділення для актуалізації даних, а саме зміни паспортного документу в системі Банку.
Комментарии (8)
Отграничили пользоваться деньгами
Я Бережинский Вадим Викторович
Являюсь клиентом ТаскомБанка
ИНН 37******9
Дата рождения
хх.06.хххх
Серия паспорта
00******4
Регистрация
Хмельницкая область
Каменец Подольский район
Сл За********
Улица *********** 8
Сегодня делал 10 переводов на свои карты таскомбанка
Отправлял свои личные деньги
Ни какой коммерцией и т. д. не занимаюсь
Переводы были через платёжную систему easypay в данной платежной системе есть лимиты 2800 на одну банковскую карту
Было сделано 10 переводов по 2800
Банк наложил ограничение на пользование средствами, прошу снять данное ограничение с моего счёта
Явится в отделение банка я не могу так как являюсь военнослужащим и прохожу службу
Надеюсь на ваше понимание и вы войдёте в ситуацию.
В дальнейшем данных переводов совершать не буду.
Так же отправил вам письмо на електронную почту
Прошу снять данные ограничение что б я смог пользоваться своими деньгами!
Інформацію щодо Вашого питання надано в особисті повідомлення.
Комментарии (7)
Долларовый депозит
Но сегодня столкнулся с неприятной ситуацией, истек срок валютного депо, заказал 2600 долларов. Кассир предложила старого образца, но это победы, проблема в том, что они как с помойки, грязные, замусоленные, из 26 купюр 7 с печатями, несколько порисованные ручкой, остальные затертые. Нормальных ровно пять купюр.
Попросил заменить, кассир ответила что это ещё хорошие отобрала. Спасибо за обслуживание! Один балл добавил за шоколадный батончик, видимо призванный подсластить горечь от такого сервиса. Задумаюсь о том, оставаться ли клиентом при таком отношении.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Викладену Вами інформацію було передано до відповідного підрозділу Банку для здійснення аналізу ситуації, що виникла.
Отримали відповідь, що Вами було здійснено валютообмін в касі Банку (на гривні).
Звертаємо увагу, що дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Комментарии (1)
Банк придумав, як вкрасти гроші кліентів у законний спосіб.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що дійсно, нараховані бонуси були списані Банком відповідно до умов бонусної програми.
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
Комментарии (1)