Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
ShunD 8 января 2024, 19:25
Я ФОП. У мене в магазині термінал банку ПУМБ, який працює від Wi-fe. Коли нестабильний інтернет в момент розрахунку видає помилку зв’язку (не дуже часто, але таке буває). У клієнта кошти списуються і зазвичай повертаються через декілька хвилин, але останнім часом є випадки коли кошти списуються та не повертаються! У клієнтів, яким кошти не повернулись саме Приватбанк! Нам ці кошти на рахунок не зараховуються, по z-звітам цих коштів також немає. Зі сторони банку ПУМБ є всі підтверждення, що кошти не зараховані. З першого такого випадку пройшло декілька тижнів. Клієнту кошти не повернулись і нам прийшлось повернути йому власні кошти. Вже маємо такий 3й випадок і у клієнтів саме приватбанк! Саме цікаве, що у приватбанку не можна скачати чек (тільки є скрін зі списанням) Куда пропадають кошти? Через чат вирішити питання нереально, бо я не клієнт привату. На гарячій лінії нічого не розуміють та не можуть надати відповідь. Куда надати скаргу з усіма підтверджуючими чеками?
Приватбанк
Ответ банка
9 января 2024, 9:15
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з приводу списання, власники карток можуть звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat або зателефонувати на лінію за номером 3700. Фахівці працюють 24/7 і радо допоможуть вирішити питання, при необхідності сформують запит на оскарження операції.
imps 8 января 2024, 18:02
Отделение по адресу: Киев, ул. Александры Экстер, 13
Получить валюту нормального качества крайне сложно. Или не завозят вообще, или завозят жалких пару тысяч $, которые забирают первые пару человек сразу после открытия. Возможно, регламент банка предусматривает издевательство над клиентами, ведь в этом гос-ве это так модно и престижно — издеваться над кем-то, а банк-то как раз гос-венный? А может это часть заговора по избавлению населения от твердой наличной валюты и в целом политики сования палок в колеса гражданам? А может просто гос-во схлопывается, готовится зачистка граждан от их счетов и денег, и доживающим свой век банкам уже абсолютно наплевать на «клиентов» и поэтому они просто пытаются зажать средства? Всё может быть, все варианты выглядят абсолютно правоподобными! Короче, чистим счета, пусть даже с потерей тех пары процентов за счет конвертации полученных ветхих долларов в гривны и обратно в других местах — и на выход, тут уже делать нечего.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2024, 20:12
Вітаємо!
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
Руслан Новиков 8 января 2024, 16:31
30.12.23 приобрел просроченный товар в продовольственном магазине. На следующий день 31 товар был возвращен обратно в магазин. Был произведен возврат средств на карту (сенсбанк) с которой оплачивался товар. Выдан чек возврата, на котором отправитель указан Прихватбанк. Средства должны были вернуться в течении 3х банковских дней. Сегодня 8.01.24 средства так и не поступили.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2024, 17:22
Вітаємо.
Радимо звернутись з чеком до підтримки банку, що випустив картку, для перевірки інформації щодо повернень. Якщо кошти не зараховані на картку, ви можете оскаржити операцію відповідно до правил платіжної системи.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
credaaa 8 января 2024, 14:09
Добрый день.
8 января 2024 года проводил платеж в сумме 23,47 грн. за вывоз мусора. Платеж не был проведен банком. Обратился в службу поддержки, после получасовой переписки ответы удивили.
№ 1 Ваш платеж проходит дополнительную проверку.
№ 2 Ваш платеж проверяет служба безопасности банка.
№ 3 Ваш платеж не прошел ФИНАНСОВЫЙ МОНИТОРИНГ
№ 4 Мы Ваш платеж не можем провести идите куда хотите.
Как можно не провести коммунальный платеж и не разобраться в элементарном вопросе и не помочь клиенту?
С уважением, Ваш клиент
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2024, 15:45
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Parfeniuk1962 8 января 2024, 14:08
Отделение по адресу: Днепр, ул. Набережная Победы, 30
Згідно з рішенням Острозького районного суду Рівненської області від 10 липня 2012 року в справі № 1712/611/12 за позовом ПАТ КБ «ПриватБанк» до дот двох власників заставного майна, про звернення стягнення позов ПАТ КБ «ПриватБанк» задоволено частково та передано в заклад ПАТ КБ «ПриватБанк» шляхом вилучення у фізичних осіб належного їм на праві власності заставного майна в рахунок погашення заборгованості за кредитним договором № ROOWGA00000001 від 01.02.2008, звернуто стягнення на майно — будинок та земельну ділянку площею 0,25 га, шляхом безпосереднього продажу конкретному покупцю з правом укладення ПАТ КБ «ПриватБанк» договору купівлі-продажу предмета іпотеки від імені власників, а в решті позовних вимог було відмовлено. Дане рішення суду вступило в законну силу 17.09.2012.
На виконання цього рішення я, як конкретний покупець, купила на аукціоні в ПАТ КБ ПриватБанк" будинок загальною площею 69,10 кв.м., житловою площею 35,60 кв.м. та земельну ділянку площею 0,25 га, що знаходиться в Острозького району Рівненської області. На придбання такого майна мною було здійснювала платежі на загальну суму 73000,00 грн., що підтверджується відповідними платіжними дорученнями і квитанціями.
Вищевказані обставини підтверджуються також наданою Інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно № 347528728 від 21.09.2023 та рішенням суду.
Однак після придбання згаданого житлового будинку і земельної ділянки на аукціоні мною не було здійснено перереєстрації права власності на даний житловий будинок через те, що відповідальний спеціаліст ПАТ КБ «ПриватБанк» повідомив мене, що існують «певні труднощі» з перереєстрації права власності з попередніх власників.
У зв’язку із цим моїм адвокатом, 03.08.2023 на адресу АТ КБ «ПриватБанк» було надіслано адвокатський запит із проханням надати належним чином засвідчені копії документів, що підтверджують проведення АТ КБ «ПРИВАТБАНК» орієнтовно в період 2011−2012 років аукціону щодо об'єкта нерухомості, що я купила на аукціоні.
На даний АТ КБ «ПРИВАТБАНК» було надіслано лист № 20.1.0.0.0/7−230811/44399 від 17.08.2023 із відповіддю на адвокатський запит де АТ КБ «ПРИВАТБАНК» повідомило, зокрема, що банк продає заставне та власне майно на майданчиках СЕТАМ, Lot.pb.ua. Прямого продажу без аукціону в банку немає. Протокол проведення електронних торгів та акт про реалізацію предмета іпотеки після аукціону ніколи не передавалися до Банку, один екземпляр має бути у майданчика, другий у клієнта.
У зв’язку з отриманою відповіддю мій адвокат звернувся до Рівненської філії Державного підприємства «СЕТАМ» і Акціонерного товариства «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ», які здійснюють керування майданчиками СЕТАМ, Lot.pb.ua відповідно, із адвокатськими запитами. Адвокат у запитах просив надати інформацію про те, чи здійснювався на майданчиках СЕТАМ або Lot.pb.ua орієнтовно у 2011−2012 роках аукціон з продажу об'єкта нерухомого майна, що який я купила та якщо здійснювався, інформацію про кінцеві результати цього аукціону, а також адвокат просив надати відповідні документи на підтвердження.
У листі Державне підприємство «СЕТАМ» надало відповідь на адвокатський запит, де вказало, що права адміністрування системи електронних торгів передані ДП «СЕТАМ» з 25 жовтня 2015 року, а тому воно не володіє інформацією щодо реалізації через майданчик Lot.pb.ua у 2012 році вказаного майна, а к листі № 619−07/2023 від 10.10.2023 Акціонерне товариство «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» надало відповідь на адвокатський запит, де вказало, що АТ «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» є адміністратором саме електронної торгової системи та не є оператором електронного майданчика Lot.pb.ua., адміністратор ЕТС не здійснює будь-яких дій забезпечує організатору аукціону, потенційним покупцям, учасникам можливість користуватися сервісами електронної торгової системи з автоматичним обміном інформацією щодо процесу проведення аукціонів в електронній формі та крім того, зазначило, що державне підприємство «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» (правонаступником якого є Акціонерне товариство «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ») було утворено лише 13 квітня 2018 року. У зв’язку з таким АТ «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» не володіє запитуваною в адвокатському запиті інформацією.
Таким чином, Державне підприємство «СЕТАМ» і Акціонерне товариство «ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ» не надали запитуваної інформації щодо придбаного мною на аукціоні майна, зазначивши, що такою не володіють.
У зв’язку з цим мій адвокат повторно звернувся до АТ КБ «ПриватБанк»: з метою надання повної та вичерпної відповіді, де він окрім поданої додатково інформації та просив також провести перевірку того, яким чином здійснювалася реалізація на аукціоні нерухомого майна для мене, як переможця аукціону.
У відповідь на цей лист АТ КБ «ПриватБанк» було повідомлено в листі № 20.1.0.0.0/7−231002/38764 від 09.10.2023, що «звернення № 59 від 22.09.2023 р. розглянуто та вивчено провідними спеціалістами. (…) Для можливості проведення перевірки Банку необхідно ідентифікувати об'єкт нерухомості. Ідентифікація об'єкта нерухомості лише за адресою не можлива, Банку необхідні дані про позичальника. На жаль, наданий витяг не містить інформації про позичальника, тому ідентифікувати об'єкт нерухомості не можливо».
З врахуванням даної відповіді адвокат додатково до адвокатського запиту надіслав лист де надав інформацію про позичальника, попередніх власників нерухомого майна, та рішення суду про звернення стягнення на заставне майно, і просив надати повну та вичерпну відповідь на адвокатський запит, а також провести перевірку того, яким чином здійснювалася реалізація на аукціоні відповідного нерухомого майна, та надати належним чином засвідчені документи.
У листі № 20.1.0.0.0/7−231110/26527 від 17.11.2023 АТ КБ «ПриватБанк» дало відповідь на лист. У відповіді банк зазначив, що для того, щоб він міг зробити перевірку, потрібно надати витяг з Єдиного реєстру речових прав на нерухоме майно та в Реєстрі іпотек. Також вказав, що протокол проведення електронних торгів та акт про реалізацію предмета іпотеки після аукціону ніколи не надавалися до банку, один екземпляр був у майданчика, другий у клієнта; навіть якби документи й були у банку, то не збереглися б за терміном давності. У зв’язку з таким АТ КБ «ПриватБанк» повідомив, що не має змоги виконати вимоги адвокатського запиту.
Проте вимоги і пояснення АТ КБ «ПриватБанк» неправомірні і перешкоджають здійсненню моїх прав. Щодо витягу з Єдиного реєстру речових прав на нерухоме майно та з Реєстру іпотек, то моїм адвокатом уже було надано Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна № 347528728 від 21.09.2023. Що ж до звернень у державні підприємства, які здійснюють адміністрування відповідними майданчиками СЕТАМ, Lot.pb.ua, то такі вже надали відповідь, що не володіють запитуваною інформацією і документами, про що зазначалося вище і про що банк був повідомлений.
Відмова АТ КБ «ПриватБанк» надати інформацію та документи щодо придбаного мною на аукціоні майна свідчить про незаконні дії банку, який в межах виконавчого провадження проводить реалізацію цього майна вдруге на аукціоні і бажає повторно реалізувати будинок та земельну ділянку, які мною вже викуплені на аукціоні, що підтверджується відповідними квитанціями. До того ж, у зв’язку з небажанням банку надати мені відповідні документи про придбання мною на аукціоні такого майна я не можу здійснювати свої права на нього, зокрема здійснити реєстрацію права власності на нього, а головне працівники банку не пропонують дієвих заходів, щоб вийти з цієї ситуації, а лише розводять руками.
Вважаю такі дій Акціонерного товариства Комерційний банк «ПриватБанк», який повторного проведення аукціону з продажу будинку та земельної ділянки під ним, що належать мені на праві власності, незаконними, але ні чого з цим зробити не можу.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2024, 15:32
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
johnsmit 8 января 2024, 13:23
Обслуживаюсь в Привате уже 12 лет как ФОП и как физлицо. Регулярное движение средств. В 2021 году положил валюту на депозит, где снять можно в любой момент всю сумму. Называется «Приват-вклад». Есть карта для выплат в валюте, на которую я перевожу с депозита сумму и затем через заказ валюты снимаю в отделении.
Все было нормально до недавного времени.
Заказал валюту, сделал заявку в приват24 — ее отменили с формулировкой «мне нужно доказать происхождение средств»
Позвонил на гарячую линию — там служба поддержки как попугай сказала то же самое…
На мои возражения что я снимаю деньги, которые хранятся в их же банке не первый год, мне ответили что ничего не знают, я должен предоставить документы о происхождении средств, иначе они разорвут со мной отношения (и, очевидно, заберут мои деньги).
Совсем обнаглели, слов нет, просто беспредел… Какие еще документы спустя 3 года, если вы взяли мои деньги, зарабатывали на них несколько лет, и теперь я должен что-то доказывать???
Это как вообще???
Куда смотрит НБУ и Финмониторинг?

PS: Всем, кто выбирает банк — не советую. После национализации отношение к клиентам резко ухудшилось, увы, но факт. Техподдержка для галочки, что хотят то и делают.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2024, 15:32
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема решена
Ольга Прядко 8 января 2024, 10:56
Жахливий банк, оператори та чат-бот. Не рекомендую зв’язуватись. Я вже тиждень не можу зняти свої гроші з картки, бо їх блокують. Надаю виписку про походження грошів, а їх навіть не приймає чат-бот, каже підтверджувати не потрібно і з фахівцем не зв’яязують. Я вимигаю, щоб мені повернули мої гроші і я більше не бажаю бути клієнтом цього недо-банку!!!
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2024, 12:12
Вітаємо.
Розмір ліміту видаткових готівкових операцій для клієнта банку становить 1 000 000 грн на 30 днів (від поточної дати).
Виписка по рахунку не є джерелом підтвердження походження коштів.
Для зняття більшої суми необхідно надати до банку документи, що підтверджують джерело походження коштів.
Ознайомитись з переліком можливих документів ви можете за посиланням https://pb.ua/short?240
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
cartmanbro 8 января 2024, 8:51
Доброго дня!
може бути таке, що депозит із можливістю дострокового зняття банк продовжив самостійно вже як строковий депозит без можливості зняття до закінчення строку?
Підкажіть, чи є у застосунку ПБ архів саме договорів по депозитам, бо я знайшов тільки архів транзакцій.
і якщо виявиться, що банк справді сам вирішив продовжити саме як депозит без дострокового зняття — чи можна якось вплинути на рішення банка і змінити умови? Ще 3 місяці — це якийсь жах.
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2024, 10:46
Вітаємо.
Всі депозитні договори містять пункт про те, що якщо після закінчення терміну дії вкладу жодна зі сторін не побажає його розірвати, договір вважається автоматично продовженим на наступний термін без явки вкладника в банк.
За строком можна закрити вклад протягом 5 календарних днів з дати закінчення попереднього строку вкладу.
Також можливість відмовитися від продовження доступна для всіх діючих типів вкладів.
Виняток — ПриватВклад, Послуга накопичення Скарбничка.
Кнопка 'Відмова від продовження' з´являється за місяць до закінчення терміну вкладу (для вкладів на 1 місяць кнопка доступна через 5 днів з дати оформлення або продовження) та доступна з 08:30 до 22:00.
В останній день терміну вкладу кнопка 'Відмова від продовження' доступна тільки до 16-00.
Відмовитися від автоматичного продовження вкладів можна на сайті Приват24, в моб додатку 'Мої вклади' або у відділенні банку.
Заблокировали счёт, нахожусь сейчас в Германии, пользовался им для оплаты коммуналки квартиры которая находится в Украине, и ни с того ни с сего заблокировали счёт
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2024, 10:45
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
94863108 8 января 2024, 1:27
Отделение по адресу: Одесса, пр-т Добровольского, 129
09.12.2022 на мене було здійснено напад операціоністом прямо у відділенні ПриватБанку в місті Одеса, також в нападі приймала участь і начальник відділення. Був розбитий мій мобільний телефон, а саму мене зачинили у відділенні, не даючи можливості покинути приміщення, хоча я є мати малолітньої дитини, яка на той час була хвора та залишилася під наглядом сусідки. Я вийшла на 5 хвилин в ПриватБанк з метою зняти переказ та купити дитині ліки, коли відбулося ОЦЕ! Через моє питання українською, в яку чергу мені стати, на мене напали і зачинили в відділенні, без можливості покинути його. Після довгих судових тяжб, поліція визнала співробітників ПриватБанку винними. Але як такі неадекватні особи і далі працюють на своїх посадах??? А де кодекс поведінки співробітників ПриватБанку? А де клієнторієнтованість? Як можуть порушники закону і далі працювати в ПриватБанку???
Приватбанк
Ответ банка
8 января 2024, 10:28
Вітаємо.
Приносимо вам щирі вибачення за інцидент, з яким вам довелося зіткнутися. Ми
вважаємо якісне обслуговування клієнтів своєю ключовою метою. Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Ми збираємо всі сигнали на співробітника, вони впливають на зменшення доходу співробітника, а також на винесення в адресу співробітника офіційних розпорядчих документів (догана, покарання тощо).
Дякуємо вам, що ви знайшли час розповісти про те, що сталося. Ми докладемо всіх
зусиль, щоб в подальшому співпраця з банком залишала у вас тільки позитивні
враження.
Maftet 7 января 2024, 12:03
Отделение по адресу: Винница, ул. Келецкая, 78-А
Замовив видачу валюти на 04.01.2024, банк переніс видачу на 05.01.2024, це було не критично для мене, але згодом банк відхилив мою заявку. В службі підтримки Приватбанку сказали, що на вказане відділення не можуть організувати доставку валюти на 05.01.2024, рекомендували зробити заявку на інше відділення. Відразу після дзвінка зробив замовлення на видачу готівки на інше відділення. 05.01.2024 вирішив перевірити статус заявки в додатку, бо від банку було тільки повідомлення про прийом заявки, а заявки немає, ніде. В службі підтримки отримав наступну інформацію — є труднощі з організацією доставки готівкової валюти, проблеми будуть по 15.01.2024, відповіді на питання щодо моєї заявки, її відображення в додатку, її статусу — не отримав.
Спроба створити нову заявку на видачу готівкової валюти не можлива, оскільки вже створена заявка (05.01.2024) і як виявилось вона перенесена на 08.01.2024, але судячи з інформації (яка не афішується офіційному сайті банку) від оператора Приватбанку треба очікувати відхилення моєї заявки, і, можливо, після 15.01.2024 я зможу отримати свої кошти.

В інших банках я таких труднощів не спостерігаю.
Тому наступні висновки:
1. Приватбанк ставши монополістом крутить своїми зобов’язаннями як йому здумається.
2. Приватбанку, після того як Ви йому дали свої гроші, — абсолютно плювати на Вас і Ваші проблеми, бо вони є Ваші.
3. Додаток Приватбанку абсолютно ручний — де йому треба там і «підкручує».
4. Будуть якісь компенсації від такого «дискомфорту»? Адже банк користується моїми коштами півмісяця і на цьому заробляє.
5. Більше ніяких фінансових відносин з Приватбанком, максимум оплата комунальних і то до моменту доки не знайду безкомісійний банк для цього.
Приватбанк
Ответ банка
7 января 2024, 15:26
Вітаємо.
Наразі виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Будь ласка, не дублюйте заявки, рекомендуємо за необхідності замовляти валюту з 8 січня. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
elenazp1972 6 января 2024, 10:47
Доброго дня. Банк знімає кошти за обслуговування рахунків, які на їх думку неактивні. Мій тато 1949 року народження, відкрив рахунок до війни, для отримання соц виплат по догляду за дружиною з інвалідністю. З моменту початку війни він мешкав на окупованій території, банкоматів там немає, терміналів для розрахунків немає, телефон у нього кнопковий доступу до додатку немає, фінансовий номер був неактивний бо київстарт не ловив зв’язок. 05.01.2024р. йому вдалося виїхати на підконтрольну території, є офіційне підтвердження, при перевірці рахунку банк знімав по 20 грн з липня 2023 р з коштів які є соціальною допомогою. При зверненні на гарячу лінію, спеціаліст повідомив, що потрібно було знайти можливість користуватися карткою, при запитанні: яким чином? Він не відповів… скільки пенсіонерів, не мають доступу до рахунків, з початку війни і банк наживається на них. Жах!!!
Приватбанк
Ответ банка
6 января 2024, 11:26
Вітаємо. Нам дуже шкода, що склалась така ситуація.
Для того, щоб уникнути списання комісії за моніторинг неактивного рахунку рекомендуємо здійснити будь-яку операцію на довільну суму. Наприклад, поповнити мобільний в Приват24, зробити витрату в магазині або підтримати ЗСУ. В такому випадку, рахунок стане активним і списання комісії не буде.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Три літри 5 января 2024, 20:28
якщо у вас є картка Приватбанка то після того як ви здаєте кров в Харківському центрі служби крові вам на карту буде зарахована невелика компенсація за це судячи з того що компенсація нараховується тільки на карти Привата це власна ініціатива банка
Приватбанк
Ответ банка
6 января 2024, 10:57
Вітаємо. Виплата компенсації за донорство крові може здійснюватися за рішенням центру/станції крові.
У ПриватБанку є благодійні програми, з якими можна ознайомитися на сайті https://dobro.privatbank.ua/.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
heraldangel 5 января 2024, 20:01
Приватбанк, вам не соромно військовим закривати оплату частинами?
Приватбанк
Ответ банка
6 января 2024, 10:41
Вітаємо.
Ліміт з послуги кредитування Оплата частинами встановлюється індивідуально для кожного клієнта. На це впливає доволі велика кількість факторів. Як тільки ліміт буде відновлено — ми одразу вас додатково повідомимо. Дякуємо за розуміння!
xTirex 5 января 2024, 15:41
Заблокували без будь-яких пояснень ФОП+Фіз. рахунки.
За що? Чому?
Усі податки по ФОПу сплачувались вчасно, заборгованості немає, перекази крупних сум лише родичам, кредитів немає.
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2024, 16:56
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Кирилл Кириллович 4 января 2024, 22:18
Пользуюсь счетом как обычно более 8 лет, никаких больших платежей, все как всегда и все стабильно. В один вечер получаю блокировку счета и сообщение о том что банк разрывает со мной договор.

Это новый приказ сверху что всем кто за границей надо блочить счета и все?) Интересная тогда политика получается))
Приватбанк
Ответ банка
5 января 2024, 8:42
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
neznayka8484 4 января 2024, 14:49
програмісти-полухакери привата вдруге спіймані на знятті коштів по картці.зникають гроші та виникають інші цифри, але не встигають обробити це за два місяці тай підтримка їх прикрива.невдало.будьте обережні та перевіряйте.себе вони ловити не будуть)) десь так
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2024, 16:37
Вітаємо.
У виписці в графі «Залишок після операції» відображений загальний баланс карти. Загальний баланс, на відміну від доступного балансу, не відображає заблокованих на картці сум (Це кошти, які були вами витрачені, але ще не списані банком).
Також зверніть увагу, що операції у виписці відображені в порядку їх авторизації, а не списання. При проведенні вами витрат сума спершу блокується на рахунку, а списується тільки після отримання банком емітентом картки запиту на списання від банку, через термінал якого проводилася оплата.
Тобто при перевірці балансу картки потрібно орієнтуватися на доступний баланс, а не на баланс у виписці.
Ви можете отримати виписку за весь період користування карткою в Приват24.
Якщо ви не згодні із наданою в особистому кабінеті випискою та наявним балансом, повідомте свою версію до підтримки банку, наші оператори поруч 24/7, та допоможуть розібратись.
Проблема решена
Zakharii 1122 4 января 2024, 14:07
Отделение по адресу: Львов, ул. Сиховская, 8
Я замовив зі свого валютного рахунку $1000 у відділення банку, щоб забрати готівкою. Замовлення зробив 01.01.2024 на 01.02.2024. Пізніше 01.02.2024 прийшло повідомлення що замовлення перенесено і готівка буде 01.03.2024. Прийшов я в банк 01.03 так як ніяких повідомлень більше не було і на касі мені сказали що моя готівка не приїхала і мене перенесли на 01.04.2024. Сьогодні ніякі повідомлення знову ж таки не прийшли, зайшов в додаток де знайшов що моя готівка буде вже 01.05.2024. Дзвонив оператору — допомогти він не може. Що це за ставлення таке, що клієнт має тиждень чекати щоб тисячку готівкою отримати??? Чи в банку вже такі проблеми з валютою що не можете привезти її на замовлення??? Одним словом — свинство.
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2024, 16:22
Вітаємо.
Наразі виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. Ми робимо все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Будь ласка, не дублюйте заявки, рекомендуємо за необхідності замовляти валюту з 8 січня. Ситуація з доставкою готівкової валюти буде вирішена вже найближчим часом. Дякуємо за розуміння!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Allaya07 4 января 2024, 11:32
Помер мій батько, у якого на картці залишились кошти (заробітна плата). Від нотаріуса було зроблено 3 запити, на які отримана відповідь, що рахунків немає. Після десятків звернень на гарячу лінію, дзвінків до Нацбанку, запропоновано, щоб підприємство зверталось до банку. Ок. Відповідь підприємству, від якого перераховувались кошти — «банківська таємниця». Тобто, маю готувати позов до суду, не зрозуміло тільки, чому…
Тобто, «чудовий банк»… Будьте готові, що одного дня ні коштів, ні рахунків на ваше ім'я не буде знайдено…
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2024, 12:58
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Щодо цієї ситуації вам вже були надані пояснення та рекомендації. Підприємству потрібно направити листа до банку на повернення коштів. Після повернення вже потім зможуть вирішувати щодо видачі суми спадкоємцю.
Проблема решена
Olga9996 3 января 2024, 21:28
3 листопада мій приватний виконавець відправив на ПриватБанк кошти для закриття боргу по картці. ПриватБанк зарахував на мою картку тільки ту суму, що потрібна була для закриття мінусу. Тобто на картці став нуль, а де надлишок — невідомо. Надлишок десь завис у ПриватБанку на транзитних рахунках і мені ці кошти не повертають досі.

Від 3го листопада я зверталася до всіх інстанцій банку, кожен раз мені говорять різні речі і гроші не повертають. У кол-центрі та чаті максимально некомпетентно відповідають, наче роботи по скриптах, взагалі не чуючи деталей ситуації. Я спілкувалася про ситуацію у відділенні банку, спілкувалася з операторами гарячої лінії, спілкувалася в чатах, спілкувалася з юридичним відділом, спілкувалася з технічним відділом. Постійно формуються якісь «офіційні» заяви, які розглядаються до 30 днів і відповіді притомної немає.

Коли мій виконавець вже у грудні звернувся до банку з запитом на повернення мені надлишку коштів, йому представник юридичного відділу дав відповідь, що я просто маю написати письмово заяву на головний офіс і мені повернуть кошти, бо питань немає, боргу немає, все ок. Я написала офіційну заяву, преклала докази, що надлишок є, платіжні інструкції перерахування коштів, постанову про закриття провадження і відправила документи на головний офіс Привату. І знаєте що? Через 3 тижні я знову отримала відповідь, що тільки виконавець має звертатися до банку. Як таке може бути? При цьому зворотнього звʼязку зі спеціалістами, які хоч якусь інформацію можуть дати компетентно, немає. Неможливо повернутися до спеціаліста, з яким тільки що спілкувався по заяві, бо «в банку такої можливості немає». І до цього ж не надається мені юридичне підтвердження, що дійсно виконавець має писати запит на повернення моїх коштів. Тобто я можу йти знову до виконавця (хоча це взагалі не моя задача!) і на словах пояснювати, що від нього в котрий раз хоче банк.

І це вже триває третій місяць. Тобто притомного зворотнього звʼязку немає, мене футболять з відділу на відділ, будь-яка заява на найпростішу дію розглядається до 30 днів і результату немає. Хоча це мої законні кошти, які мені мали зарахувати на мою карту ще 3 листопада. Як може так працювати система? Як можна спиратися просто на слова і не надавати жодного юридичного підтвердження? Як таке може бути, що я не можу свої ж кошти повернути 3 місяць і маю бути посередником між виконавцем і банком і вмовляти вирішити моє питання? Як може бути офіційна наче відповідь від представнику банку, що «ну це ж її кошти, хай і пише кудись заяви»?
Приватбанк
Ответ банка
4 января 2024, 10:26
Вітаємо.
Надмірно перераховані кошти від ДВС на картки клієнта не повертаються, кошти повернути можна лише відправнику за листом.
Для повернення зайво перерахованих коштів необхідно надати лист від відправника з проханням повернути надмірно оплачені кошти із зазначенням № рахунку для повернення.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 43.45
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.45 43.45
USD 39.35 39.95
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝