Multi от Минфин
(8,9K+)
Оформи кредит — выиграй iPhone 16 Pro Max!
Установить

Приватбанк горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
A1EKS
A1EKS
6 апреля 2021, 7:00
Здравствуйте!
Как можно активировать зарплатную карту, если в отделении банка сказали что не могут выдать мне Универсальную карту?
Приватбанк
Ответ банка
6 апреля 2021, 8:43
Добрий ранок!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
12Nata1983
12Nata1983
5 апреля 2021, 13:58
Добрий День! Я 30.03.2021 в Укрсіббанку хотіла зняти кошти і банкомат по технічних причинах перестав працювати і кошти мені не видало.В телефонному режимі я подзвонила в Приват банк і залишила заявку.Скажіть будьласка коли мені повернуть кошти якщо Укрсіббанк банк повернув кошти Привату, а вони мені не повертають
Приватбанк
Ответ банка
5 апреля 2021, 18:31
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашої заявки ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Dinkors
Dinkors
4 апреля 2021, 10:20
Вячеслав, Київ
Мені, з номерів:
+380676530514
+380676530414
дзвонить особа, яка представляється працівницею Приватбанку
Вікторія Юріївна (персональний номер 3710).
Телефонує стосовно заборгованості: «комісія за рахунком підприємця за обслуговування за лютий місяць — 100грн.».

При тому, що з 28 лютого, в односторонньому порядку, без пояснень і попереджень, Приватбанк заблокував всі мої рахунки (юридичний і фіз. особи)
На рахунках достатньо коштів для погашень заборгованості.

Співробітники в відділенні банку (Київ, вул.Володимира Сосюри, ​​5), не дають пояснень і рекомендують чекати офіційного листа з Приватбанку.
У відділенні пропонують заповнити заяву, в якій я прошу перерахувати залишки коштів і закрити всірахунки, відкриті на моє ім'я.
Окрема заява про перерахування коштів не пропонується.
На сьогоднішній день, 4 квітня, я не отримував жодного письмового пояснення причин блокування моїх рахунків.
Приватбанк
Ответ банка
4 апреля 2021, 10:46
Добрий день!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
mariemets71
mariemets71
2 апреля 2021, 18:50
На мой счета зайшли деньги, но была допущена ошибка в реквизитах, которую сразу по запросу исправили, деньги на счёт так и не поступили, уже 3 день.Перевод был совершен 31.03.Когда поступят деньги.
Приватбанк
Ответ банка
2 апреля 2021, 19:03
Добрий вечір!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Просимо вас звернутися в наш чат на сайті pb.ua/chat, де наші фахівці вам допоможуть в безпечній сесії.
vika53
vika53
2 апреля 2021, 14:57
Виктория, Черкассы
Питання до Приват банку! Скажіть будь ласка, якщо я захочу забрати валюту, яка лежить на деппозиті «Стандарт», я її зможу забрати в тому розмірі в якому я її вклала, а не в меншому?. було таке питання, чи з свого вкладу я буду платити банку налоги кожного місяця чи ні, читала в інтернеті, що тепер з 1 квітня 2021 року вкладчики будуть платити банку за зберігання їх грошей, а не банк проценти вкладчикам.
Приватбанк
Ответ банка
2 апреля 2021, 14:59
Банк не стягує комісії за знаходження коштів на вкладах.
Ознайомитись з актуальними умовами за депозитами ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/depozit
vika53
vika53
2 апреля 2021, 14:33
Виктория, Черкассы
Здравствуйте, хотела бы задать несколько вопросов: Приват Банк не обанкротился и еще существует? Можно ли пополнять счет на Универсальная карта Приват банка через терминал Приват Банка и расплачиватся этой картой в магазинах, как и картой для выплат этого же банка, снимать деньги с банкоматов с карт Универсальная и Карта для выплат? Функция Приват -24 еще работает и можно ли платить за коммуналку через телефон проживая в г. Черкассы и находясь в Израиле? Будут ли выплачиватся проценты за мой вклад в валюте, который находится на деппозите«Стандарт», который автоматически продлеватся, без моего присутствия и не будут ли взыматся с этого вклада Приват банком налоги? Спасибо.
Приватбанк
Ответ банка
2 апреля 2021, 14:49
Добрий день!
Банк здійснює свою діяльність і входить у топ найнадійніших українських банків: https://privatbank.ua/news/2021/2/24/1391
Ви можете використовувати у повному обсязі функції як банківських карток, так і віддалених сервісів обслуговування.
При виїзді закордон, ваш вклад продовжує діяти, при цьому, ПриватБанк, як банк, що діє згідно з чинним законодавством, має здійснювати сплату податку і військового збору за вашим вкладом згідно з діючим законодавством.
Ksui
Ksui
2 апреля 2021, 14:08
Сьогодні в місті Вінниця, відділення не хочу поки що вказувати, моя мама отримувала карту універсальну. Я так зрозуміла, що на карту поклали 300−400 грн і працівниця сказала, що для активації карти завтра Обов’язково треба потратити 300 грн, Бо якщо ні, то карту одразу заблокують. Я не можу знайти інформацію про активацію, але схоже на неправду і залякування мами. От скажіть, хіба карта уже не активована? Встановлений приват24, покладені кошти. Яка ще завтра потрібна активація? Дякую
Приватбанк
Ответ банка
2 апреля 2021, 14:40
Добрий день!
Для активації картки немає необхідності здійснювати подібних операцій.
Ми звернулись до вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась.
0965835895
0965835895
2 апреля 2021, 14:00
Чи можливе повернення коштів, якщо пеперахувала на номер картки шахрая?
Приватбанк
Ответ банка
2 апреля 2021, 14:38
Добрий день!
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Reshitko1978
Reshitko1978
1 апреля 2021, 19:57
Я поганий кредитну картку, написали що залишилися відсотки які будуть списані в кінці місяця, сьогодні відсотки спиралися а мені знову нарахували відсотки
Приватбанк
Ответ банка
1 апреля 2021, 20:23
У разі, якщо після списання відсотків утворилась заборгованість, ви можете погасити її до 25 травня — в пільговому періоді, тому що було повне погашення і більше списань не буде.
Ole4ka15
Ole4ka15
30 марта 2021, 14:11
Добрый день. Очень разочарована работой банка. Являюсь клиентом Вашего банка уже около 10 лет. Имею зарплатную и универсальную карты Gold. Нет ни одного просроченого платежа. Но в феврале этого года мне заблокировали мою кредитную карту и обнулили кредитный лимит, обоснуя это тем, что у меня есть задолженность в другой финансовой организации. Это было для меня шоком! Как оказалось на мое имя был взят микрозайм в другой организации!!! Я написала заявления в полицию и киберполицию, созвонилась с этой финансовой организацией. И спустя несколько дней в моей кредитной истории на сайте www.ubki.ua уже не было этого займа. Но при этом оператор приватбанка сказала, что данные по клиентам обновляются раз в месяц и через месяц я смогу вернуть свой кредитный лимит… Но прошло уже почти 2 месяца, а в кредитном лимите мне отказывают. С оператором невозможно связаться, только с ботом. Так была довольна работой банка, всем советовала переходить в Приватбанк, а теперь даже не знаю, что делать.
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2021, 14:39
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. Рух коштів та кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення. Активне користування продуктами банку може позитивно вплинути на суму ліміту в майбутньому.
Звернулись в особистому повідомленні для перевірки інформації.
172211sveta
172211sveta
30 марта 2021, 12:59
СВЕТЛАНА, Одесса
добрый день. 24.03.2021 пополнила через Приват24 свой номер Киевстар на 75 грн. Деньги не пришли. Возможно, была ошибка в номере телефона. В Квитанции нет информации о пополняемом номере. Как узнать какой телефон пополнен? Как вернуть деньги, если они ушли на другой номер???? Вот копия чека: ІНШИЙ БАНК
Назва точки розрахунку карткою,
вказана іншим банком: PORTMONE
LTD*KYIVSTAR
Адреса точки розрахунку карткою,
вказана іншим банком:PORTMONE
LTD*KYIVSTAR, 1-3,PIVNICHNO-SYR
Покупка
СУМА 75.00 ГРН
Підпис власника карти не потрібно! PIN OK
Картка Універсальна 5168XXXXXXXX0530
ТЕРМІНАЛ #20908686 24/03/2021 18:41:01
КОД АВТОРИЗАЦІЇ: 024537
ЧЕК N:
MDHAX0AJN0324
RRN: 49061894338
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2021, 13:13
Добрий день!
Якщо поповнення здійснювалось через Приват24, в розділі «Архів платежів» — «Поповнення мобільного», можна знайти цей платіж та переглянути номер, на який були відправлені кошти.
Судячи з наданої вами інформації, ймовірно, що поповнення проводилось через сторонній сервіс, котрий не передає в банк інформацію про номер телефону. В такому випадку, уточнити деталі платежу та номер можна звернувшись в підтримку даного сервісу.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
zayuch13
zayuch13
30 марта 2021, 11:17
Добрий день.Я через термінал оплатила онлайн покупку.Це виявились шахраї.Я звернулась в приват банк, бо використовувала свою картку.Сказали, що гроші переведені на картку Таксомбанку.Я передзвонила в цей банк, вони сказали, що це не їхнього банку картка.Як мені повернути кошти?
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2021, 11:39
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідуваннь за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Lliliia
Lliliia
30 марта 2021, 8:37
Добрый день, не могу понять почему мою карту заблокировали?
Приватбанк
Ответ банка
30 марта 2021, 9:41
Доброго ранку!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
vikandr
vikandr
29 марта 2021, 20:02
виктор, киев
Добрый вечер. Часть моих счетов арестовано министерством юстиции украины. Причину ареста установить не удалось.Долгов и нарушений мне не известны. Обьясните что произошло?
Приватбанк
Ответ банка
29 марта 2021, 20:16
Добрий вечір!
ПриватБанк не є виконавчою службою та відповідно не з нашого боку надходить вимога про накладення арешту.
Виконуючи вимоги законодавства, Банк блокує рахунки при надходженнні постанови про арешт та розблоковує, після надходження постанови про зняття арешту.
Підстави для накладення арешту описані в постанові, копія якої має бути відправлена виконавцем на адресу боржника. Відсутність у клієнта копії постанови не дає банку право ігнорувати вимогу виконавця та не блокувати рахунки.
Resak
Resak
28 марта 2021, 15:12
Я перебуваю за кордоном.
Resak
Resak
28 марта 2021, 14:22
Добрий день. Я сьогодні робив платіж за газ по єдиній квитанції і випадково відмітив за електрику. Платіж проведенний. Я відмінити платіж щоб зробити оплату за газ.
Приватбанк
Ответ банка
28 марта 2021, 17:42
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
304363
304363
23 марта 2021, 14:19
Добрий день. Сьогодні поповняла карту на суму 1990 грн, комісія була 14 грн. Я поставила в банкомат 2010 грн. Але гроші мені не прийшли, прийшли лише 6 грн решти. А куди ділись мої 1990? Квитанцію мені теж не видало. Я вже багато разів дзвоню по номеру 3700, але там мене лише водить кругами і не з'єднує з оператором. Що маю робити в такому випадку?
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2021, 15:09
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Просимо вас звернутися в наш чат на сайті pb.ua/chat, де наші фахівці вам допоможуть в безпечній сесії.
belkaskor
belkaskor
23 марта 2021, 13:34
Добрый день, вчера через терминал пополняла счёт на карту свою, лимит пополнения был 5000 грн, я вставила 5400 грн и терминал закончил операцию.Мне пришло только 5000 грн, как я могу вернуть свои 400 грн? Они не пришли мне на карту
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2021, 13:42
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
aA03041960aA
aA03041960aA
23 марта 2021, 12:56
Игорь, Киев
Добрый день! Заканчивается срок карточки.( 04/21 ). Что надо чтобы ее поменять. Какие представить документы.
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2021, 13:41
Добрий день!
Ви можете перевипустити картку на digital. Це платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Головна перевага digital картки над інтернет картками — можливість додати її у Apple Pay чи Google Pay. Тоді можна проводити купівлі за її допомогою через NFC.
А ще з digital карток можна знімати кошти за допомогою 'Операцій без картки' в банкоматах ПриватБанку (для карток у гривні) або у відділенні ПриватБанку (й з валютних карток).
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.
Або можете отримати картку у відділенні. З собою радимо мати паспорт та ідентифікаційний код.
10091981qw
10091981qw
23 марта 2021, 8:41
Інна
Чи можу я через приват 24 заплатити зі своєї картки візовий збір за іншу людину?
Приватбанк
Ответ банка
23 марта 2021, 8:52
Ні. Це заборонено. Також операція не проводиться за довіреністю або операторами підтримки.
Винятком є клієнти, які сплачують за своїх неповнолітніх дітей, за чоловіка/дружину, за опікаєму особу. При цьому клієнт має надати відповідні документи, які підтверджують факт родинних зв’язків:
• за дітей (свідоцтво про народження, запис про дітей у паспорті батьків);
• за чоловіка дружина (свідоцтво про укладання шлюбу, або інший документ підтверджуючий подружжя);
• опікаєма особа (документи про опікунство, або будь-який інший офіційний документ підтверджуючий опікунство).

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.92 42.52
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 48.95 49.95
USD 41.92 42.52
Все курсы банка