Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
Виктор Кизилов 8 декабря 2023, 17:58
Пока не началась война я не умел пользоваться интернетом мне 73 года меня банк кинул на пенсию ежемесячно теперь он получает вместо меня деньги. Если до войны и ещё 2 месяца я мог обналичить то они поняли что им это не выгодно как я понимаю и просто заблокировали мою карту сначала говорили что третье лицо от моего имени заблокировали теперь что якобы третье лицо пользовались моей картой. Что бы все понимали у меня пенсия восемь с копейками и два месяца я не могу снять и перевыпустить так как я в оккупации у меня паспорт книжка. Не в дию зайти не в пенсионный. Вообщем люди держитесь подальше от банка мошеника
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
natalijbrazh 8 декабря 2023, 15:47
Чому я не можу відновити пароль у додатку Ощад 24???
genassigmailcom 7 декабря 2023, 16:24
31.12.2023 закінчення строку продовження банківських карток, які закінчили дію під час війни. Продовжувати не збирається. Тобто тисячі людей залишиться без можливості користуватися своїми грошима, — онлайн чи по телефону неможливо перезамовити картки. Тобто тисячам людей, які зараз не можуть прибути до Банку буде відмовлено в користуванні їхніми збереженнями, соцвиплатами та іншим.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Evestonina 7 декабря 2023, 14:05
Отделение по адресу: Запорожье, пр-т Соборный, 46
Доброго дня! До мене дійшла інформація що один працівник з Ощад банку перевіряв мої рахунки за допомогою номеру телефону та моєї дати народження, без моєї згоди, на це та відомості на скільки це можливо і може бути правдою? Про це розповів родич цого ж працівника, що вона таке робить!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
AniAniAni 7 декабря 2023, 13:41
Отделение по адресу: Николаев, ул. Потемкинская, 118
Добрый день.С отделением можно вообще связаться? Указано 2 номер, но ни один не отвечает.
OlhaSh 7 декабря 2023, 9:18
Отделение по адресу: Киев, ул. Бальзака Оноре, 42/20
Мала потребу у відкритті картки даного банку.
Звернулась у відділення по вул Оноре де Бальзака 42/20.

Ввчіливві, привітні, компетентні працівники, швидке обслуговування, чітко пояснили різницю між картками, показали як користуватися мобільним додатком.

Була приємно вражена якістю обслуговування та високим рівнем обізнаності працівників.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
NadiiaKharkiv 6 декабря 2023, 2:39
Отделение по адресу: Харьков, ул. Деревянко, 38
Підкажіть будь ласка, чи це правда що у пенсіонерів, у яких закінчився термін дії картки, виплату пенсій буде припинено? Питання як бути пенсіонерам, які через війну поїхали з України і не можуть повернутися до України зараз, щоб замовити нову банківську картку. Наскільки знаю дію пенсійних карток продовжили всі банки крім Ощадбанку, чи це так? Я дуже хотіла б заспокоїти пенсіонерів, які отримавши повідомлення про те, що термін картки закінчується, вони бояться залишитися без засобів існування за кордоном. Нерви розхитані війною, і Ощадбанк лякає. Чи так це? Чи може бути можливість отримувати українську пенсію, перебуваючи під час війни в іншій країні? Буду вдячна за відповідь.
Oleksandr7887 6 декабря 2023, 1:49
Вже майже рік судова тяганина з цим НедоБанком. У мене 05.08.2022 року у Полтаві з валютної картки вкрали усі гроші. 739 євро конвертували у гривню й сняли 27300 грн…Виграв один суд, але Ощад не бажає повертати вкрадене. Їхній адвокат на суді бреше та припирається. Попереду ще один суд. Всі, у кого там картки!!! Закривайте рахунки, забирайте свої «кровні» та біжіть звідти, покі і вас не обібрали.Дані клієнтів вільно використовують шахраї. Випадків вже сотні по Україні!
Olga212121 5 декабря 2023, 16:06
Було зняття готівки у відділенні банку. Згодом вже вдома виявилось, що одна з купюр 500 грн була фальшива. В банку відправили її на перевірку але сказали що самі винні, що треба кожну купюру (на ощуп) як сказала касир, перевіряти.Жах, якщо в банку дають фальшивку то вже не знаю
fedin 1 декабря 2023, 20:00
На работа заставили открыть карту в ощаде. И понеслось.
1. В отделении сказали, что карты только именные, ждать месяц. Но за оформление страховки за 150 грн ПОЯВЛЯЮТСЯ карты, которые можно выдать за 15 минут.
2. Плата за уведомления по операциям — без комментариев.
3. Комиссия на переводы — конская.
4. Что бы вы не знали, что комиссия конская — в приложении при переводе средств сумма комиссии НИГДЕ НЕ ОТОБРАЖАЕТСЯ, написана сноска с процентом — сиди сам считай.
5. Вишенка на торте — теперь появилась комиссия при снятии налички на ощадовском же банкомате!
И это я максимально поверхностно сталкивался с работой банка. Представляю что там с другими услугами.
Я ще не бачила таких некомпетентних працівників в жодному банку.
Які навіть не намагаються якось вникнути та допомогти вирішити питання.
Тупо тягнуть час, ганяють один до одного, потім нічим не аргументуючи відмовляють.
Я сьогодні намагалась отримати гроші по довіреності замість батька, який тимчасово не може це зробити
Довіреність оформлювалась за пропозицією співробітників банку, коли ми приходили вперше, потім ми приходили з чорнеткою довіреності від нотаріуса.
Вони сказали, що з цим документом я зможу отримати картку та без обмежень знімати в касі гроші.
По факту, коли дійшло до діла, картку замовити вони не змогли, і збрехати, що ми її не замовляли 🤦(нам треба було перевипустити пенсійну картку).
На гарячій лінії потім сказали, що в саме нашому випадку нам треба було це робити лише в нашій області.
В мене питання, чому співробітники банку відділення Мукачево цього не знали та морочили нам голову?
Якщо картку зажує банкомат то довіреність теж не допоможе отримати картку.
По факту ми зря витратили гроші на неї, а співробітники банку не хочуть робити нічого. На гарячій лінії кажуть одне, ми дзвонили в Київ, в Мукачеві в них свої закони і плювали вони на все.
Вони просто знущаються зі своїх клієнтів.
Не дають гроші наші тому, що не хочуть 🤷
Аргументів немає.
Прямим текстом сказали, що якщо б я принесла гроші вкладати, або зробити депозит, то стояла б черга з охочих мене обслужити.

Важливо, після того, як мій батько в відділені змінив свій мобільний, через годину дзвонили аферисти)))

В нашої родини є серйозні підозри вважати, що деякі співробітники банку є аферистами.
Прошу вище начальство, якщо воно читає це, розібратись з цією проблемою.

Зараз на фронті проливається кров за незалежність нашої країни, я вважаю, що треба наводити порядки на всіх ланках.
Якщо комусь не подобається працювати в цьому банку, то хай звільняє місце, а працює хтось адекватний та кваліфікований, який поважає свою працю та клієнтів.
Я впевнена, що таких охочих буде багато.
YuliaChemyorkin 29 ноября 2023, 15:39
Сьогодні 29.11.2023. Вже три дні намагаюсь допомогти свекрові (вона має проблеми з зором) згенерувати сертифікат КЕП через чат-боти, вайбер, телеграм Ощадбанка. І вже три дні одне й те ж: Генерація сертифіката
На жаль, під час генерації сертифіката сталася помилка.
Будь ласка, поверніться у меню чат-бота та повторіть спробу.
Коли в Ощаді хоч щось буде працювати стабільно? У вас багато клієнтів пенсіонерів. Для них наявність ЕЦП дуже важлива — доступ до кабінету в ПФУ, інформація про субсидії, подання електронних запитів та т.і. В Приваті працює як часи. Що в Ощаді знов не так? Сумно…
Imperiyaseo 28 ноября 2023, 12:08
Отказались обменять купюры 2006 года на новые
ducalis111 24 ноября 2023, 10:19
гаряча лінія. лист на зняття арешту відправлений 09.11.2023 по сей час неможуть зняти арешт та ніякої інформації не надають.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Повелитель Солнцеликий 23 ноября 2023, 10:09
Перевипускали картку, старий рахунок не закрили, а картку заблокували на яку зайшов переказ з яким ніяких операцій зробити неможливо. Був у відділенні, у оператора на відділенні ПК майже по півгодини завантажується, нема карток в Евро, відправили далі в поход до іншого відділення для перевипуску картки…

ота горяча лінія нічого толком не відповіда:
http://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/209847/

Шановні, годі з мене знущатись! навіщо ж мені створювати ото такий лютий геморрой з перевипусками та переказами! ми можемо за моєю заявою просто закрити той клятий рахунок з видачею готівки (в євро, доларі, гривні чи хоч в юанях) через касу?
Grin1970 22 ноября 2023, 13:02
На протязі трьох місяців не знімають арешт з рахунків.При цьому маючи три листа від виконавчої служби і електронних і паперових Повний ігнор.служба підтримки кажуть ні якої інформації вони не мають.І це державний бонк України.ГАНЬБА.
nataavesta 22 ноября 2023, 12:58
22.11.2023 р. я намагалась зняти кошти з картки приватбанка через банкомат ощадбанка, не вдалось, пише: через технічні причини ваш запит неможливо виконати. Гроші на картці є, з карткою все гаразд. Дякую, хоч картку віддав.
Savva1938 22 ноября 2023, 10:43
Директор відділення 53, місто Одеса не міє організувати роботу відділення, черги постійні, відношення негативне!!! При тому, що частково працівники боліють, інші зайняти, накопичується черга — вона сидить, нічого не робе!
leocadie 21 ноября 2023, 20:20
Чому я не можу закрити рахунок у будь -якому відділенні? що це за недолуге правило? Часи роботи банку з 9 до 18, як і у всіх людей, а ваші співробітники не можуть натиснути кнопку і закрити рахунок і відправляють у відділення, де відкрили той рахунок. Мені взагалі привезли ту картку у офіс, я й не маю уяви де те відділення, куди мене вписали.
Чому таке відношення до клієнта? Онлайн послуга недоступна, у відділенні відмовляються закрити рахунок, бо не відкривали, при цьому постійно вираховується кошти!!!
Бережіть час клієнта! Майте совість
21.11.2023р., Начальником відділення, в телефонному режимі, було повідомлено, що мене (підприємця) виключено з програми компенсації відсоткової ставки за президентською програмою 5−7-9%. На вимогу надати офіційний лист з причинами виключення з програми від відділення чи Одеської філії, була отримана відмова. Тобто виконувати якісь дії, щодо вирішення даної проблеми, співробітники Одеської філії та відділення, відмовились! Також хочу повідомити, що проблеми з комунікацією почались ще пів року тому. Співробітники відділення та Одеської філії, систематично, під приводом моніторингу кредиту вимагали інформацію, яка не мала ніякого відношення до виконання умов кредитної програми та кредитного договору. Мої вимоги, щодо надання офіційних листів з причинами необхідності банку даної інформації для моніторингу, ігнорувались.
Виходячи з вищевказаної інформації, виникає враження, що співробітники Одеської філії Ощадбанку, штучно та без причин, виключають підприємців з програми компенсації відсотків, для отримання загальної відсоткової ставки без компенсації, чи для того щоб у клієнтів виникла прострочена заборгованість з подальшим стягненням застави! Прошу вжити заходів, щодо дій Ощадбанку, та вплинути на вирішення даної проблеми.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝