Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
leocadie 21 ноября 2023, 20:20
Чому я не можу закрити рахунок у будь -якому відділенні? що це за недолуге правило? Часи роботи банку з 9 до 18, як і у всіх людей, а ваші співробітники не можуть натиснути кнопку і закрити рахунок і відправляють у відділення, де відкрили той рахунок. Мені взагалі привезли ту картку у офіс, я й не маю уяви де те відділення, куди мене вписали.
Чому таке відношення до клієнта? Онлайн послуга недоступна, у відділенні відмовляються закрити рахунок, бо не відкривали, при цьому постійно вираховується кошти!!!
Бережіть час клієнта! Майте совість
21.11.2023р., Начальником відділення, в телефонному режимі, було повідомлено, що мене (підприємця) виключено з програми компенсації відсоткової ставки за президентською програмою 5−7-9%. На вимогу надати офіційний лист з причинами виключення з програми від відділення чи Одеської філії, була отримана відмова. Тобто виконувати якісь дії, щодо вирішення даної проблеми, співробітники Одеської філії та відділення, відмовились! Також хочу повідомити, що проблеми з комунікацією почались ще пів року тому. Співробітники відділення та Одеської філії, систематично, під приводом моніторингу кредиту вимагали інформацію, яка не мала ніякого відношення до виконання умов кредитної програми та кредитного договору. Мої вимоги, щодо надання офіційних листів з причинами необхідності банку даної інформації для моніторингу, ігнорувались.
Виходячи з вищевказаної інформації, виникає враження, що співробітники Одеської філії Ощадбанку, штучно та без причин, виключають підприємців з програми компенсації відсотків, для отримання загальної відсоткової ставки без компенсації, чи для того щоб у клієнтів виникла прострочена заборгованість з подальшим стягненням застави! Прошу вжити заходів, щодо дій Ощадбанку, та вплинути на вирішення даної проблеми.
NastyaSh 21 ноября 2023, 15:27
Отделение по адресу: Харьков, пр-т Победы, 75-А, А1-2
Потрібно було терміново сплатити мені по рахунку.Славо богу я не клієнт банку!!!14.11 прийшла я у відділення банку, дала свої 21000 і що, на рахунок людини вони не потрапили.Бо некомпетентність касира, яка не вміє сплачувати рахунки!!!І що, ось тиждень я шукаю свої кошти.То мене відправили шукати гроші свої в тому банку куди надсилали, то вони розглядають повернення до 30 днів.Ви що там з глузду з'їхали взагалі??? Віддайте мені мої кошти і робіть що хочете.Хай касир повертає зі своєї зарплатні.Мені однаково!!! Чоловік в зсу, заробляє їх нелегкою справою, а ви с… повернути не можете??? Не дай боже у вас кредит взяти, бо як прострочиш виплату, ви задовбаєте!!! А як брати чужі гроші, то це нормально!!!І ще за мої нерви я вам сплатила 210 грн???
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
dorochyk1 21 ноября 2023, 15:08
У моєї мами закончился депозит їй співробітники ощадбанка в м. Вінниці, 18 відділення сказали прийти через пару днів, переоформити, вона прийшла, а грошей нема, відправили в поліцію., кажуть шахоаї, У неї напад, серце, ось доказ виписка, як крадуть орудують шахраї
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Повелитель Солнцеликий 18 ноября 2023, 11:55
Перевыпускалась карта Евро. Из-за устаревших реквизитов у отправителя деньги зачислены на старый заблокированный счёт, который виден в личном кабинете как заблокированный с поступившей суммой (Номер рахунку UA****0724). Вопрос: 1) Почему не было отказа в зачислении на заблокированный счёт?; 2) Как мне со старого заблокированного счёта перевести средства на новый активный счёт?
Ксенія Сон 17 ноября 2023, 21:43
Ощадбанк, головний банк країни не має жодних процедур щодо боротьби із шахрайством!
При переказі на картку Ошадбанку, в разі ненадання товару чи послуг, не фіксуються жодні заяви щодо розгляду блокування карти! Ви уявляєте собі скільки ще на одну і ту саму карту буде ще прийнято платежів, і скільки людей втратять кошти? Поки Ви радите звертатися до поліції втрачається час в шахраї виводять кошти в навіть не переживають щодо блокувань! Ви створили чудові умови для процвітання шахрайства у нашій країні! Це повна ганьба!
Вас ніхто не просить шукать шахрая, Ваша задача прийняти заяву, зафіксувати факт шахрайства, при кількох скаргах заблокувати карту до вияснення ситуації! Вам до Привату ще дужеее далеко! Хочете проводити фінансові махінації — обирайте Ощадбанк- це Вам ідея для слогана!
Вышла на роботу, на роботу просили открыть счёт в Ощадбанк так как у всех ощад, открыла счёт и карточка уже месяц как готова, но забрать никак не могу, у меня такой график что не могу заранее знать когда буду свободна, карту дают только по записи, а по запись уже занято на неделю и больше… Звоню на на горячую линию Ощадбанк там говорят что карту могу забрать без запись, иду в отделение там без записи не дают. Звоню опять на горячую линию говорю что там не могу забрать карту потому что по запись все занято на неделю вперёд, а деньги нужны раньше, там мне говорят что по заявление и с паспортом могу получить деньги в кассу, иду обратно сказали что нельзя если карточка готова ее нужно сначало забирать, а потом получить, звоню опять на горячую линию там мне опять говорят что я могу получить деньги с паспортом в кассу, а эти снова отказывают. Получается пока не заберу карту там деньги заморожены. И вообще не рекомендую этот банк, у меня соц. Счёт там есть и каждый п раз ока что-то решать там надо было ехать по 3−4 раза, а я не местная.
valerianeiman 16 ноября 2023, 22:06
Раніше працювала в Ощадбанк і звісно мала зарплатну карту, яка після звільнення залишилась активною, рік не користуюсь картою (так як не маю надходжень). Зіткнулась з проблемою по комісіям банку. Так, моя картка підвищеного класу і має свою комісію за не виконання умов. Я її постійно платила (комісію). На разі набридло сплачувати цю комісію і звернулась в чат бот для закриття рахунку дистанційно, мені написали що це не можливо. Після чого хотіла закрити хоча б сам пластик (картку), але і тут банк сказав що це можна тільки у відділенні банку робити або розраховуватись на 3000грн щомісяця.
Ось тепер запитання Ощадбанк, ви взагалі збираєтесь ставати кращі? Чи то тільки на банери грошей хватило за рахунок комісій і жахливого обслуговування.
Яка у вас клієнтоорієнтованість? Всі банки під час війни (як мінімум) дали можливість закрити рахунок або хоча б картку дистанційно, бо українці зараз по всьому світу і мало хто встиг закрити рахунки до виїзду з України, тільки Ощадбанк залишається банком який в такі часи продовжує нагло обкрадати українців.
Оля Марусік 16 ноября 2023, 12:05
На рахунки було накладено арешт, не лише у цьому банку. За рішенням суду, виконавча служба надіслала листа про зняття арешту. Всі банки зняли арешт, за війнятком ощадбанка. Вже третій місяць не можна нічого добитися. Дзвонили на гарячу лінію, вже третій раз мене ставлять до черги, але рішення цього питання досі не має.
Маргарита. .Бирагова 14 ноября 2023, 14:45
Являюсь клиентом банка 6 лет. в нем получаю пенсию и оплачиваю коммуналку. В ноябре 2023 г пришла оплачивать и забыла очки, (т.к. у меня катаракта, то я плохо вижу), работник банка возле ТЕРМИНАЛА предложила мне помочь, я ответила, что мне нужен ОСББ «Черномор», она открыла, я прочла это название и оплатила счет. В последствии мой бухгалтер оповестила меня, что денег нет и у меня задолженность. Разбираясь в платежках я обнаружила, что в платежке стоят совершенно другие реквизиты моего счета. Обратившись в отделение, где я оплачивала, оператор разьяснила, что нужно написать заявление на возврат денег и по возврату мне позвонят, я получу наличными и оплачу на свои реквизиты. Заявление я писала 7 ноября но до 14 ноября мне никто не перезвонил и я отправилась сама узнать судьбу моего вопроса.
В ответ мне ткнули какую-то липу бумажку, которую можно самому напечатать … без печати, без подписи, без даты… такую можно самому напечатать. На вопрос- Кто поставит хотя бы печать все работники накинулись на меня, сказав, что они ничего не ставят и не подписывают. Обратившись к начальнику отделения за разьяснением, услышала на повышенных тонах, что я сама виновата и если я заплатила через ТЕРМИНАЛ, я сама виновата и она ничего не собираются делать. А то, что мне открыла работник банка это окно для платежа, так нечего было просить.Потом по реквизитам расчетного счета отправили меня в Приват банк сказав, что это их реквизиты и пусть они и возвращают мне деньги. Придя в Приват банк и отсидев в очереди час времени, инспектор этого банка очень удивилась, что квитанция Ощад банка, а возвращать деньги должны они.
Потом я связалась с моим бухгалтером, и она обьяснила, что такая ситуация бывает., что ОСББ «Черномор" — есть и в г. Арцызе и еще в других городах Украины их несколько.
В общем я прошла все круги ада, общения с банками, Кто и как мне вернет деньги так и не выяснила, меня просто пинают все, кому ни лень. Я не банковский работник и не знаю всех тонкостей, я хочу просто вернуть свои деньги и на веки вечные отказаться от услуг Ощад банка.
14.11.2023 г
Сергій Галушка 14 ноября 2023, 11:57
Отделение по адресу: Полтава, ул. Небесной Сотни, 1/23
У 2019 році прийшло їм від виконавців на 14 210г. Зразу поставили на цю сумму арешт і на зарплатну і на кредітну (з НУЛЬОВИМлімітом). З часом по зарплатній сума вийшла з мінуса у плюс, й вона розблокувалась. У цьому році виконавці знов активізувалися по тому ж провадженню, направивши виконавчий у бухгалтерію на роботу, бо вияснилося, що у 2019 банк у мене гроши узяв і нікуди не відправив. Почав розбиратися, зв’язав банк з виконавцями, виявили що виконавчий той самий але сума збільшилася чомусь до 14 343г. І що робить ОщадБанк?!!! Вони ЗНОВУ арештовують по зарплатній 14 343г. і розраховуються з виконавцями. А я знову виплатив банку арештсуму. Тепер банк 28.09.2023р. отримав від виконавців єлектронне повідомлення (для бистроти обробки) про те що до мене претензій нема, судове закрито по виконанню у повному обсязі і усі арешти треба зняти. АЛЕ!!! До сьогодні 14.11.2023 ОщадБанк так і не повернув мені вкрадені в мене щє у 2019 році 14 210г. І не прибрав з кредітки борг у 14 210г. І при тому, що зам. управляючого мого відділення Марина Петрівна віднеслась дуже чуйно й намагалася максимально допомогти, але Підтверджую ОщадБанк — ЗЛОДІЇ!!!
BankoCabanko 11 ноября 2023, 11:38
Незрозумілі регулярні списання з картки, які не відображаються у оборотах по карті.

«Підчищують» картку яка відкрита для зняття через касу депозиту десь на 100 грн в місяць. Інших карт у банку немає, відкривалась тільки ця «технічна» картка.

Розрахунково сумарно 25 долларів зняли комісій за період з 24 лютого 2022. «Кушайте — не обляпайтесь», но хоч інформацію про свої дії відображайте у виписці, бо оборотів по карті наймає, а грошей все менше.
IRYNAKRAS 10 ноября 2023, 20:17
Сьогодні надійшло повідомлення від фк прімоколект що я повинна сплатити борг на користь ощаду, наче кредитні кошти. Це зарплатна картка, кредитний ліміт не був навіть встановлений, на 2023 рік був арешт і є досі, яким чином клієнту нараховується комісія за обсл.рахунку коли я технічно не можу його закрити через арешт? Але цікаво, що заборг. Не за комісії, а по виписці видно, що сума списана в рахунок арешту, примусове стягнення за кредитні кошти? Баланс був нульовий на момент встановлення арешту. Ірина lionheart1401@gmail.com
Є постанова від приватного виконавця про зняття арешту.
Рахунок соціальний.
Звернення в контакт центр без результату, у них все в порядку черги…
Чат бот та сама історія.
Ощадбанк, можливо я привезу вам свою дитину і ви їй про порядок черги розкажете…
Просто немає слів
Sparta1488 8 ноября 2023, 9:34
07.11.2023 близько 18:00 заходив у свій застосунок Ощадбанку, але мене не впустили, я почав писати менеджеру банку, перевірили мою інформацію і сказали що мій рахунок та картка заблокована і в мене є якийсь арешт, сказали щоб я звернувся до Виконавчої служби.Сьогодні я звернувся до Виконавчої служби і сказав ситуацію яка сталася, вони перевірили інформацію і сказали що в них на мене нічого немає, ніяких арештів немає,і сказали звернутися до банку щоб вони сказали номер Виконавчого провадження, на що я знову звернувся до банку, вони спершу нічого не хотіли казати, але після того як я сказав що у Виконавчої служби на мене нічого немає, вони сказали що арешту вже ніякого немає та треба звернутися у відділення банку для розблокування рахунку та карти.
Як взагалі можна арештувати рахунок, якщо номера Виконавчого провадження немає.Саме цікаве що вчора арешт був, але сьогодні його вже немає.Я знаходжусь на бойовому завдані, мені потрібен доступ до моїх коштів, всі мої кошти на тому рахунку який заблокували, як я маю тепер жити і за які кошти?
Ніяких вибачень та допомоги від менеджерів я не отримав, вимагаю негайно раз блокування карти та мого рахунку.
07.11.2023 року я відвідала Відділення Ощадбанку за адресою Одеська обл. м. Біляївка, вул. Отамана Головатого, 146 з метою обміну валюти (доларів США) Мені відмовили в обміні, посилаючись на те, що на купюрі стоїть штамп і в них таку купюру не приймуть. Спершу мені відмовила касир, потім я звернулася до старшого касира, вона також відмовила, порадивши мені обміняти долари на місцевому ринку. Це вже не перша така відмова в цьому банку.
AvonaDak 7 ноября 2023, 17:00
Отделение по адресу: Одесса, ул. Ришельевская, 27
Ми отримали грант на власну справу в жовтні, звернулися в найближче відділення Ощаду. Там мені одразу сказали, що я маю відкрити ще додатковий рахунок окрім грантового та платити за обслуговування гранту 500 грн на місяць. Ну ок, 24 жовтня зайшли кошти, мені сказали поповнити на 1000 грн і не дали доступу. Поки моя знайома також не отримала грант і я не дізналася, що співробітник поставив їй застосунок та надав доступ в кабінет. Затребувавши доступ, я побачила що менше ніж за місяць користування рахунком, з мене знято 1000 грн, там якісь заборгованості. Співробітники банку мутні, на питання не відповідають, а в центрі зайнятості кажуть, що взагалі не маю я відкривати другий рахунок та ще за щось платити. Нащо ви наживаєтесь на цьому гранті, ви можете пояснити? Не вам же його повертати. Я хочу закрити другий рахунок, але звісно вони відмовляються це робити.
marinakoreckai1 7 ноября 2023, 14:33
Виникла помилка під час ідентифікації за BankID.
Код помилки: 82. Опис помилки: Виникла помилка при розборі відповіді від OCSP-сервера
не можу зареєструватися на порталі пенсійного фонду!!!
Banax 6 ноября 2023, 10:21
Отделение по адресу: Киев, ул. Лятошинского, 4
Лятошинського,4.Черги немає. Зала пуста. Приймають тільки по запису. Сторінко он лайн запису не працює.Працівники байдикують.Гарна робота за велику зарплату.
Юрий Самойленко 6 ноября 2023, 10:18
26.10.2023 відкрив картку «мій комфорт». У оператора банка заказав кредитний ліміт 10000 грн. відкрили 20000 грн.
Того ж дня перевів 4000грн. на власну карту «Мій рахунок».
На початку листопада зняли кошти за:
Стандартні відсотки по кредиту (частина мінімального платежу) 1,28 ₴
Стандартні відсотки по кредиту 44,88 ₴
Нарахування відсотків за користування КЛ 10,26 ₴
Разом 56.92 ₴
За десять календарних днів користування кредитом у суммі 4000 грн. мені обійшлося 57 грн., тоб-то 1.42 %. на мій погляд це багато!
Близько 09. години 06.11.2023 я звернувся до відділення банку з вимогою закрити карту «Мій комфорт». Оператор банку відмовився це зробити, посилаючиь, шо гроші які переведені на цю карту поступили, але не закріпилися. Повідомила мене, що потрібно прийти через 2−3 години.
Я не брав кредит більш 20 років. В даний час я шкодую, що звернувся до даного банку з бажанням отримати кредитну картку.
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝