×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44 | 44.6 |
USD | 40.3 | 40.9 |
Всі курси банку |
Безпідставне нарахування комісії за Переказ!
Що ще дивніше, що цю комісію нарахували після закриття картки. Відмова в закритті рахунку через заборгованість.
При зверненні до чату, запевнили що все за правилами. Жодного рішення, крім сплати заборгованості! Але за що? Так як в підтримці жодної користі, сподіваюсь на моє звернення відреагують тут.
Коментарі (1)
Дякую
З повагою, Андрій 💙
Написати коментар
Банк з адекватним фінмоніторингом
Але головне для мене — нормальний та адекватний фінмонітоинг: для підтвердження джерела подав договір купівлі-продажу нерухомості і протягом 5 днів банк підтвердив для мене ліміт по грошам.
Як приклад неадекватний фін моніторинг спонсора терористичної московії — Райфайзен банку вимагав не тільки документи про походження (договір продажу), але доказ що гроші отримав на рахунок. Потім йому це було замало і далі хотів робити фінмоніторинг інших банків і всім виписки всіх банків.
Для нас дуже важливо тримати руку на пульсі та аналізувати зворотній зв'язок, щоб ставати краще!
Приємно бачити, що ваше питання було вирішене без додаткових документів, звернень та затягування часу😊
Дякуємо, що обрали та залишаєтесь з нашим банком.
Мабуть, не придумали ще такого слова, як описати на скільки для нас це важливо🤗Якщо будуть додаткові питання пишіть нам в Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp.
Ми залюбки допоможемо, якщо будуть якісь проблеми, або ж просто підтримаємо розмову, якщо вам буде сумно😉
Гарного дня та бережіть себе 🫶
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Нікому не раджу жах, а не банк крадуть гроші
Зазвичай кошти при таких переказах зараховуються протягом 1-3 робочих днів, але у вашому випадку кошти були зараховані саме на 3 робочий день через проблеми при оформленні та відправці переказу з боку банка кореспондента 🥺
Але вдалось трішки пришвидшити зарахування, тому вже зранку кошти вже були у вашому розпорядженні 😊
Також у майбутньому ви можете не витрачати стільки часу на дзвінки, адже ми залюбки допоможемо вам розв'язати ваші питання в нашій чат-підтримці з застосунку Sense SuperApp 😉
Раді, що вдалось вам допомогти, і кошти вже на вашому рахунку і ви можете ними користуватись, в жодному разі банк не утримував їх!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
Відключення світла, банкомат зняв гроші з карти, але не видав
Проте хотів би додати, що кошти вам повернув банк (це кошти банку, але суперечка між нами та Приватбанком ще триває) — це є стандартна процедура, ми надіслали до них запит на перевірку банкомата, щоб вони все проаналізувати й підтвердили, що дійсно гроші не були видані, але списані з вашого балансу.
Якщо ж вони якимось дивом нададуть інформацію, що кошти банкоматом були видані, то наш банк цю суму у вас спише 🥺
Але і це не кінець, операцію можна буде оскаржити через МПС, але я раджу вам не хвилюватись, таке дуже рідко трапляється і можна сказати що проблема вирішена.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (4)
Финмониторинг придрался к средствам с депозита и закрыл счета после покупки гособлигаций
Коментарі (5)
відсутня можливість перевірити достовірність електронних квитанцій на сайті check.gov.ua
Податкові органи Державної податкової служби при наданні податкової знижки за навчання мають користуватися цим сервісом.
Просили вирішити проблему в кабінеті та інших ресурсах — вирішення так і немає.
На жаль, інколи трапляються технічні шоколадки🙃
Але ми завжди готові прийти на допомогу, і ситуація з формування чеків на ресурсі check.gov.ua не стала виключенням.
Дійсно, протягом певного періоду було не можливо отримати квитанції за операціями, що були виконані в нашому застосунку.
Але трішки магії та роботи нашої команди і вуаля — все знову працює🤩
Тому, вже зараз ви можете без проблем сформувати потрібну вам квитанцію на ресурсі check.gov.ua.
Додатково хочемо ще раз подякувати нашим клієнтам, котрі надають приклади, щоб будь-які проблеми вирішувались швидше і наш сервіс ставав краще 💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (1)
Всі рівні, але є рівніші.
Вітаю, не можу не написати відгук, бо набридло, що навіть зараз панібратство це абрибут України.
Не могла зняти гроші в Харкові, бо просто не відкривалося відділення через повітряні тривоги, а ночувати під відділенням то таке собі задоволення, на роботу треба. І це нормально, що закривають для всіх, я поважаю правила.
Що ж, забронювала кошти в Полтаві, приїхала сюди. На жаль, ввімкнулась тривога, в відділенні сказали чекати надворі, що я і роблю.
Але в той же час, підходить жінка з чоловіком до відділення, дзвонить своїй подрузі чи родичці, що працюють у відділенні, і, звісно, заходять. Ось чому так? Чому таке паскудне нерівне відношення? Звісно, ви знайдете якесь виправдання, чому так можна було і так завжди в Україні, нічого не змінюється.
Ситуація, в якій ви опинились, дійсно неприпустима в сучасному світі, і ми засмучені, що ви стикнулись з таким сервісом з нашого боку, адже наша мета — задоволені клієнти, які отримують виключно позитивні враження від роботи із нами 😊
Стосовно тривоги, то ви праві — відділення на час повітряної тривоги й небезпеки закриваються, і абсолютно всі клієнти мають покинути відділення й спуститись в укриття.
Перепрошуємо у вас за цю неприємну ситуації, й за негативні враження, які ви отримали від співпраці з нами 😥
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (2)
Заблокували рахунок без попередження і причини.
Щодо цього питання телефонували також мої колеги вам, але, на жаль, не додзвонилися.
Проте ваше питання можна вирішити у відділенні нашого банку, де є менеджер ФОП.
Щоб уточнити в яких відділеннях у вашому місті є менеджер, будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення на Мінфіні або ж можете звернутися у чат підтримки з інших каналів зв'язку:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official
Щодо сплати податків, ви можете це зробити також у відділенні нашого банку. Мої колеги залюбки вам допоможуть з цим питанням 🤗
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (1)
Чем дальше, тем хуже.
— каждые 3- 4 месяца снижаются процентные ставки по депозитам,
— при том, что многие переходят на цифровое обслуживание и наличие пластика не обязательно, в этом банке пластик необходим. Отделений по нашей области нет, а возможность приехать в областной центр у меня есть только в выходной. Есть работающее отделение, но положить деньги на валютную карту невозможно. Через депозит в выходные нельзя, а токен не работает. Поддержка несколько дней решала этот вопрос и предложила выход- покупать доллары через приложение. Зачем, если я хочу положить свою наличку?
— коммуналка- бред, дальше некуда. Один адрес по о.р. высвечивается вообще не мой. Обещали решить в ближайшее время, решают более полугода. Оплачиваю по второму, всё проходит, а потом вылезает странная сумма оплаты за свет. На сайте поставщика электроэнергии у меня всё оплачено, а что это за цифра и откуда она взялась, банк уже несколько дней не может дать ответ.
В общем, за последние пару лет все изменения здесь только к худшему. Или им плевать на клиентов, или там работают такие «специалисты»!!!
Коментарі (4)
Лимит
По картці RED максимальна сума кредитного ліміту становить 200 000 грн, а по картці Caméléon максимальна сума 30 000 грн — що передбачено тарифами картки, а також умовами даного продукту. Тому при спробі збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon на суму більшу, ніж 30 000 грн шляхом зменшення ліміту на картці RED — нічого не буде відбуватись, адже вже досягнуто верхньої межи кредитного ліміту.
Саме тому не вдавалось збільшити кредитний ліміт по картці Caméléon, і справа зовсім не в непрацездатності цієї функції чи застосунку в цілому 😊
Дізнатись детальніше як можна перерозподілити ліміт можна за посиланням:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4415272899730
Був радий допомогти розібратись у цьому питанні, й запевняю, що застосунок працює без перебоїв, і конкретно ця функція ще ніколи не підводила 😁
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
техподдержка
Із останнього, вже скоро ми оновимо старі фони на нові. Але на момент вашого звернення колега працювала у офісі, тому на її фоні був єнотик. І працювала у звичайному одязі, в якому вона прийшла на роботу 😊
Фон, на якому працюють колеги жодним чином не пов'язаний з їх професійними навичками і кожний колега, котрий/котра працює на Відеочаті готовий надати максимально ефективну допомогу всім нашим клієнтам банку 💙
При зверненнях у Відеочат щодо ризикових операцій, колеги діють згідно робочого процесу, тобто нам необхідно було перевірити за паспортом вас і потім вже можна було робити розблокування.
Якщо при зверненні у клієнта немає із собою українського паспорта, то ми можемо за допомогою Дія підтягнути документи і перевірити клієнта, так само і за допомогою закордонного паспорта, котрий може бути у застосунку Дія.
Все це робиться задля уникнення ризиків, тому безпека понад усе.
У Чаті на очікування вас можуть поставити, це якщо лунає повітряна тривога, а агенти підтримки йдуть в укриття. В іншому випадку Чат підтримки працює 24/7.
Радий бачити, що ваше питання вирішилося і ми змогли вам допомогти.
Я сподіваюся, що у майбутньому більше подібних ситуацій не виникне, і ми разом з вами зможемо оцінити нові шпалери на фоні у колег 😉
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (11)
Самый ужасный банк из всех
Прикро, що ви отримали саме такі враження від співпраці з нашим банком, адже наша мета це задовольнити всі ваші потреби, а також надавати сервіс найвищого рівня, що ми з усім завзяттям і робимо 😊
Повертаючись до вашої ситуації, дійсно згідно з вашим тарифом ФОП є плата за обслуговування рахунку при відсутності руху коштів, і вона становить 100 грн, якщо по рахунку не було операцій від 6 до 12 місяців, якщо ж пройшло більше, ніж 12 місяців, то плата за обслуговування такого неактивного рахунку становить вже 1000 грн. Та сама комісія за обслуговування рахунків не знімається, якщо по них немає оберту — не отримуєте зарахування на рахунки чи не проводите платежів з рахунків. Комісія списується лише в рамках поточного залишку коштів на рахунку, тобто в мінус списань не передбачено.
Дана комісія прописана в умовах тарифу «Загальні ФОП/ЮО» пункт 1.6, й детальніше за посиланням 👉 https://sensebank.ua/uploads/3/15662-tarifi_msb_01_05_2024_new.pdf
Щоб ніяка комісія не списувалась з рахунку на час коли він не активний перед цим потрібно, щоб залишок був 0 грн, тоді й ніяких списань за обслуговування не буде.
Інформування про зміни у тарифах проходить на сайті банку або у клієнт-банку «Сенс Бізнес Онлайн», також зауважу, що тарифи перебувають у вільному доступі на сайті, і ви можете переглянути їх як до моменту оформлення рахунку ФОП, так і в будь-який інший момент.
Сподіваюсь, що ситуація для вас стала зрозумілішою, ми завжди раді відповісти на всі питання й надати допомогу 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
Дуже якісна консультація
Обов'язково передамо йому ваш відгук, вашу подяку й зарядимо його емоціями, якими ви поділились з нами 🥰
Раді, що ви отримуєте задоволення від користування нашим банком та при спілкуванні з нашими чудо-агентами підтримки 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Написати коментар
Не інформують про тарифи повністю
Оператор сам підтвердив, що по решті карток пишеться про кредитні чи власні кошти, а тут «мається на увазі». Тобто не повністю інформують клієнта
А наша мета — щоб клієнти користувались послугами нашого банку із задоволенням, й посмішкою на обличчі. Саме тому вдалось в цій ситуації компенсувати списання комісії та повернути кошти, аби показати нашу лояльність до вас, та те, що ми високо цінуємо нашу співпрацю 🙌
Щодо інформування стосовно комісій, то розподілення на власні та кредитні є лише в тарифах для кредитно-дебетових карток, оскільки за такими картками банк як може надати кредитний ліміт, так може і не надати — а тому ними можна користуватись по-різному: або як суто дебетовою і власними коштами, або ж суто кредитною й кредитними коштами — тому існує таке розподілення. А також в картці RED CASH — позаяк там головна особливість це комісія за переказ та зняття саме власних коштів, а кредитні можна використовувати без комісій — тому також вказано різні значення в тарифах 😉
Стосовно інших кредитних карток — то в тарифах не зазначено про комісію за власні чи кредитні кошти, оскільки за переказ в будь-якому випадку стягується ця комісія банку, і немає значення які це будуть кошти.
Впевнений, що після аналізу та нашої розмови вдалось прояснити ситуації, й розставити всі крапки над «і». Радий, що вдалось вам допомогти в цій ситуації 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
Не рекомендую никому этот банк.
* свідоцтво про смерть — оригінал або нотаріальна копія;
* паспортні дані;
* свідоцтво про право на спадщину;
* ідентифікаційний код.
Надані вами документи, співробітники мають відсканувати та завірити, після чого вони відправляються для опрацювання у відповідний відділу банку. Згідно Закон України про звернення громадян, воно опрацьовується у термін до 30 днів. Після опрацювання з вами мають зв'язатись та повідомити ваші подальші дії.
Стосовно часу роботи відділення, то ми обов'язково зв'яжемось з ними для уточнення щодо цієї ситуації.
Гарного вам дня та бережіть себе.
З повагою, Андрій
Коментарі (20)
Подяка за вирішення питання з блокування рахунку
Вдалось розблокувати рахунок після підтвердження транзакцій.
З повагою, Володимир 💎
Написати коментар
Заблокували рахунок за операції з криптовалютами
Працюю програмістом, зазвичай по контракту як ФОП (рахунок в іншому банку).
З недавньго часу працюю також на фрілансі як програміст, з невеликою командою на стартапі із Казахстану.
Домовились що послуги будуть оплачуватись через криптовалюту, тобто замовник продавав свою криптовалюту в обміннику криптовалют на мій рахунок Sense Bank. Операції не виходили за рамки лімітів, якщо точніше — $1500 на місяць.
Банк заблокував рахунок, причини не пояснили, їм здалась підозріла транзакція на 25,000 грн з ПриватБанку (від третьої сторони, учасника обміну).
За механізм обміну я відповідати не можу, це питання до обмінника. По суті мене заблокували за те що мені надійшли кошти, що абсурдно.
В обміннику підтримка надала квитанцію по цій транзакції з ПриватБанку, я її передав в службу безпеки банку разом з поясненням і деталями обміну від обмінника.
Ситуація в цілому для мене абсурдна, заблоковано біля 175000 грн на рахунку, частина з яких взагалі з мого ФОП рахунку.
Я не розраховував що рахунок за такі дії взагалі може бути заблокований.
Розберіться в ситуації будь-ласка, розблокуйте мені рахунок і поверніть кошти.
За необхідності я від себе надам/надаю всю інформацію яка можлива в цій ситуації.
Про можливість блокування банком карток клієнтів зазначено в Договорі про комплексне банківське обслуговування ⬇️
Відповідно до ДКБО банку п. 4.3.5.:
У разі відкриття Рахунків за цим Договором з метою запобігання фінансових збитків Держателя або Банку, припинити дію (анулювати), призупинити дію (заблокувати) Картки/Токену, відмовити в поновленні або Перевипуску Картки на нову без зазначення причин.
Ухвалою Призупинення (блокування) дії Картки є тимчасова неможливість здійснення операцій з використанням Картки внаслідок виникнення обставин, передбачених цим Договором та/або чинним законодавством України.
Ми цінуємо кожного клієнта, без виключень, а тому готові завжди йти назустріч та надати можливість розібратись у ситуації й дійти до позитивного результату, що і сталось 😊
Сподіваємось, що ви й надалі будете нашим активним клієнтом, та будете отримувати задоволення від користування нашим банком, нашими продуктами, а також повноцінно відчуєте на собі високий рівень нашої клієнтської підтримки 🫶
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (2)
Шахраї
Але давайте тут по черзі розберемось з кожним питанням😉
З приводу заборгованості по картці💳
Дійсно в нашому застосунку відображається сума боргу без врахування нарахованих, але ще не списаних відсотків.
Суму нарахованих та вже списаних відсотків ви зможете перевірити в виписці після розрахункової дати.
Тому якщо ви хочете закрити рахунок, уточнити загальну суму боргу ви можете написавши в Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport, наші спеціалісти допоможуть та підкажуть вам все, що вас цікавить.
На період воєнного стану банк не нараховує штрафи за прострочення платежів всім клієнтам, але нарахування відсотків за користування кредитними коштами відбувається в стандартному режимі.
Якщо ж ви військовозобов'язаний, для припинення нарахування відсотків ви можете подати запит на оформлення кредитних канікул.
Для цього достатньо написати нам в чат, надати перелік потрібних документів і ми зафіксуємо запит.
Більш детально ознайомитись з умовами надання кредитних канікул ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Перелік потрібних документів: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/12088379010066
З приводу «злиття даних мікрофінансовим установам» не зовсім зрозуміло, що ви маєте на увазі👀
Якщо ви про передачу даних колекторським агентствам, то згідно з п.8.3. ДКБО банк має право на передачу договору в обслуговування до КА, якщо по вашому договору є прострочена заборгованість, яку ви не погашаєте дуже довгий час.
Буду вдячна, якщо відпишете нам в особистих, щоб перевірити саме ваш договір.
Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете звернутись за допомогою в будь-який зручний для вас канал зв'язку:
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
На нашу пошту help@sensebank.com.ua
Або до Контакт-центру — 0 800 50 20 50 (безкоштовно).
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (1)
Финмон закручивает гайки. ФЛицам отказали в обслуживании из-за бана соучредителя.
Соучредитель где-то напортачил, сам не помнит где (возможно даже в УкрСоцбанке еще). И всех, кто был где-то рядом — в полный бан. Всех физлиц (трое) и еще одну компанию, которая там работала больше 10 лет и занималась исключительно сдачей в аренду недвижимости.
Без лишних объяснений и писем… Сейчас все в блоке, и мы не имеем никакой официальной информации. Отделение только говорит, что финмон спросил, и через время отказали в обслуживании.
С назначением «отказ в обслуживании» открытие нового счета превращается в заколдованный круг. Банкам проще отказать тоже в обслуживании, чем бороться за нового клиента.
Ни одного официального запроса информации не получали (
Пикантности добавляет ситуация, что счет новой компании открыли в феврале 24го, все всем нравилось. Компания начала работать, внесли уставной немелкий, оформили зп-проект. И тут как гром — отказ! (((С кучей денег на счету и всех ФЛ, соучредителей тоже в всех отказ.
Вопросы:
1. Что помешало отказать в обслуживании до открытия счета?
2. Как мне, соучредителю, знать везде и все, что делают мои компаньоны?
3. Почему я как ФЛ должен отвечать за проколы моих компаньонов? У нас сын за отца не отвечает по суду, а тут взрастили новый орган, который решает судьбу без лишних объяснений.
4. А если акции компании обращаются на бирже в свободном доступе и любой сможет купить их. Счета всех держателей акций тоже забанят?
5. Или мой соучредитель продаст свою долю тому, кто рисковый? как я могу на это повлиять?
Саме у вашій ситуації інформація про блокування вам була надана, а також були надані відповіді на всі ваші питання.
При блокуванні банк надсилає відповідний лист на пошту, а також повідомляє у телефонному дзвінку (або у вигляді смс) — тобто інформація та пояснення вам були представлені.
Такі блокування здійснюються відповідно до ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом», згідно з Постановою НБУ від 19.05.2020 № 65 «Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», а також спираючись на внутрішні нормативні документи банку з питань фінансового моніторингу.
Щодо ваших питань — то станом на момент оформлення рахунку, в банку та у Фінансового Моніторингу не було питань до вас, тому рахунок був без проблем відкритий. Стосовно зв'язку з «ризиковими» клієнтами — то банк аналізує кожну ситуацію індивідуально, тому хвилюватись з приводу можливих зв'язків з такими клієнтами не варто.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (2)