Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
K0274 10 травня 2024, 17:41
Уже більше місяця не можу вирішити питання з фін.моніторингом — арештували рахунки, перед цим повідомлення про блокування рахунків не надійшло, дізнався постфактумом. Використовував рахунки як у своїх особистих цілях так і як зарплатний проект від роботодавця. На запит фін.моніторингу надав усі документи походження коштів (довідки, виписки з інших банків, довідки про сплату податків тощо), надав пояснення, — усе що вимагали, кожного разу знаходяться якісь відмовки і задають питання по колу. Що найгірше відповідають на мої повідомлення раз в тиждень на протязі місяця. Порівнюючи із іншими банками де подібне питання вирішилося у мене за 15 хв, з тим же пакетом документів, вважаю, що працівники даного банку не компетентні і штучно затягують вирішення даних питань під різним приводом.
Рекомендую звертатися до юристів у вирішені з Райффайзен таких питань, при можливості подавати позови до суду, якщо Ви через не компетентність працівників і банку понесли, якісь затрати або маєте не бажані наслідки. А також можете подавати скарги на адресу фін.моніторингу України.
Усім вдалого вирішення таких роду питань і мирного неба.)))
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 травня 2024, 17:43
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Олександр Вашків 9 травня 2024, 18:45
Заблокували карту фін моніторинг. Два місяці відправляв документи для підтвердження грошових надходжень. Підпиши, відправ у pdf, виписки мало, так дай ще виписку з другого банку, розпиши всі операції, підтверди, підтверди, підтверди… і так минуло два місяці. Коли підтвердив усі кошти, виникла у них інша проблема «Відмова у зв’язку з проведення операцій через карту фізз. особи», щоб ви розуміли операцій купівлі товару для своїх потреб.
Вирішоно було розірвати стосунки!
Написав заяву у відділенні, минув місяц телефонних дзвінків на лінію підтримки, коли ж повернуть кошти. Просунулась справа у поверненні коштів, зателефонували і сказали що на цей iban вони не можуть вислати кошти (він робочий, но не такий як їм потрібно), дайте другий iban.
Після трьох місяців постійного моніторинку, справа ще не зрушилась (історія продовжується).

P. S. У кого є багато вільного часу можна його розділити з Райффайзен Банк!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 травня 2024, 18:49
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 травня 2024, 17:25
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Олександр Вашків 10 травня 2024, 17:28
Я дуже вдячний оператору Богдана, вирішила питання за годину, яке було в підвішеному стані близько місяця. Дійсно «Богом дана»!
GloryaVeris 8 травня 2024, 22:04
Маю картку в цьому банку яку використовую лише для одного — оплати страховки. Цього місяця не змогла авторизуватися у додатку. Зв’язалася з оператором банку аби зрозуміти в чому проблема і мені повідомили, що виявляється ще з початку квітня (тобто вже близько місяця) мої картка й обліковий запис є заблокованими.
Конкретної причини мені не назвали. «За ініціативою служби безпеки». Чому? Для чого? Коли саме? Ніяких конкретних деталей мені не повідомили.
Найбільше турбує що банк навіть не повідомив мене про блокування картки й облікового запису ані телефоном, ані через смс, ані по електронній пошті. Ще й розблокувати свою картку й обліковий запис в телефонному режимі неможливо. Треба йти до відділення й розбиратися особисто.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 травня 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все ми вдячні за очікування відповіді і нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 травня 2024, 9:12
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
YluaCh 8 травня 2024, 15:36
Вчера было зачисление з.п через час деньги со счёта пропали, банк решил что их нужно вернуть компании.Но горячей линии обещали вернуть деньги 💰 в первой половине дня, не вернули, и только кормят обещаниями!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 травня 2024, 15:41
Добрий день!

Нам прикро, що ця проблема могла вплинути на Ваші плани. Дійсно, станом на 07.05 були технічні складнощі із зарахуванням заробітної плати та проведенням платежів в додатку Райффайзен Онлайн. Наші спеціалісти активно працюють над усуненням проблеми. Ситуація не проста, тому потребує більше часу для вирішення.

Ми б хотіли Вам більш детально проаналізувати запит та надати пояснення в індивідуальному порядку. Тому будемо вдячні, якщо Ви напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
SelenaO2 7 травня 2024, 21:24
1. Не змогли пояснити яким чином вимкнені було СМС повідомлення про зарахування коштів, які йшли як ПУШ і безоплатні.
2. Банк змінив умови обслуговування і при цьому за замовчування включив платну послугу. Цікаво що при отримання листів інформування про зміни не вказується чітко — у листі завуальовано вказують, що все добре, вам нічого не потрібно робити і ніколи не вказуються зміні що стосуються платних послуг явно — послуга/плата.
3. Якщо вимкнути СМС інформування у кабінеті, то СМС інформування вимикають одразу, навіть якщо послуга оплачена до кінця місяця. Тобто відсутня можливість вимкнути послугу з наступного місяці, і також при спробі включити СМС інформування для отримання оплаченої послуги до кінця місяця — плату знімуть ще раз.
Особисто вважаю перелічені вище речі шахрайством, оскільки немає нормального інформування щодо платних послуг при зміні умов обслуговування, а також неможливо отримувати оплачену послугу у повному об"ємі.
Як лояльного клієнта мене втрачено, страхуватись буду у іншій компанії, і свої гроші максимально буду виводити від вас.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 травня 2024, 8:58
Добрий день!

Перш за все дякуємо за очікування відповіді. При відкритті рахунку автоматично підключаються PUSH-повідомлення, які є безкоштовними. СМС-інформування — це окремий тип сповіщень.
З 25 числа Банк перейшов на новий тариф, тепер буде один тариф з безкоштовний обслуговуванням. Але, на жаль, збільшилась плата за СМС на операції від 100 грн, наразі вона коштує 39 грн. Під час зміни тарифу послуга була відключена автоматично.
Якщо Ви відключаєте інформування в мобільному застосунку, вона припиняється з того моменту, коли від неї відмовились. Якщо не бажаєте отримувати СМС із початку наступного місяця, відключити послугу можна, наприклад, в останній день місяця.

Ми б хотіли більш детально проаналізувати ситуацію та надати пояснення в індивідуальному порядку. Тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 8 травня 2024, 9:28
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
tamriko69 7 травня 2024, 17:47
Заблокували рахунок задовго до 27.04−24 р. Без попередження і залишили без коштів на життя. Я подзвонила 26.04−24 р. з-за кордону (недешевий дзвінок), відповіла на питання і мене завірив оператор, що картку розблокують протягом 1 години. 29.04−24р. отримала від банка смс з повідомленням, що рахунок заблоковано і от до сьогодні був заблокований. Писала на сайт 3 чи 4 рази- нуль. Сьогодні отримала відповідь, де Леонід написав, що якщо дзвонила, то блокування знімають за годину. На моі вимоги пояснити чому заблокували задовго до 27.04−24 — відписка. На вимогу дати відповідь хто винен у тому, що рахунок не розблокували і залишили мене на довгий час без коштів- без реакціі. Якесь нехлюйство по відношенню до клієнта. Хто відповість за зіпсовані нерви, та неможливість користуватися пенсією???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 травня 2024, 17:54
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Маємо Вас запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію). Ми інформуємо про необхідність здійснити оновлення даних, та це має зробити безпосередньо власник рахунку. Банк не має права обслуговувати Клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов ми вимушені здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання Клієнтом до Банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.

Зі свого боку ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням, а тому фіксуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під власний контроль. Просимо очікувати на комунікацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Karinatakovenko 26 квітня 2024, 20:02
Як вже багато відгуків на цю тему — мій рахунок був заблокований без попередження, про що я дізналась по імейл. Ніякого адкватного пояснення чому і лише банальні кліше- відповіді, неадекватні запити на підверджуючи документи по всім транзакціям за квартал, повне ігнорування моїх відповідей і питань. Я вважаю що таке віднощення до людей є просто неприйнятним. Я намагаюсь вирішити цю ситуацію вже 2 тиждні, але нажаль без успіху. В мене не має можливості вирішити це питання особисто, тому я вимущена писати, сподіваючись що якщо багато людей не будуть терпіти таке відношення, банк буде змушений переглянути неадекватні рішення і формальні процедури, які порушують права людей.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 квітня 2024, 8:55
Добрий день!

Перш за все, перепрошуємо за очікування відповіді. Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним.

Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 квітня 2024, 9:56
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 26 квітня 2024, 18:20
Банк как кидала исчез. Потребовал документы. Отправил документы. Сказали, ответят. И пропали.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 18:24
Вітаємо.

Нам дуже шкода, що у Вас склалось таке враження. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Створили додатковий запит до менеджера, який зв'яжеться з Вами для врегулювання питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дмитро dmytro 26 квітня 2024, 14:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Генерала Алмазова, 4-А
Найгірший банк в Україні! Заблокували рахунок на пустому місці!
За декілька місяців зробив валютообмін на загальну суму 300 тис грн. — почали шантажувати і вимагати документи про джерело коштів. Надав довідку Ок-7 з доходами в рази, що перевищують цю суму, але підрозділ моніторингу «комплаєнс» вимагає виписки з інших банків.
На пустому місці заблокували гроші! Не раджу цей банк для співпраці
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 14:57
Добрий день!

Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 квітня 2024, 15:29
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 квітня 2024, 18:14
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та надав чіткі і повні пояснення та шляхи вирішення питання. Сподіваємось на розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
budaode 26 квітня 2024, 6:45
15 лет клиент банк. С начала войны нет транзакций. За этот год 6 транзакций: продажа по ОЛХ доставке зарядки для смартфона, три пополнения своего финансового номера телефона, покупка кофе на заправке и покупка в Сильпо на 32 грн — БЛОКИРОВАКА СЧЕТА за терроризм. У банка стандартная отписка, даже не читают мои сообщения. Тут по сообщениям вижу, что проблема не только у меня. Банк (кто сам в списке терроризма) пишет всем, что они просто так ничего не делают))) Видать, пришло время НБУ признать этот банк спонсором терроризма и ввести ликвидатора.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 9:01
Добрий день!

Дякуємо за очікування на відповідь.
Ми дуже цінуємо співпрацю з Райфом такий тривалий час і нам приємно за цей вибір.
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
roma506 25 квітня 2024, 19:39
Прислали лист (#81−23/2/39067 від 24.04.24) — фінансую терористів, зверніться у відділення.
На відділенні дівчина роздрукувала виписку з початку року (з десяток аркушів, 300+ операцій) і попросила написати пояснювальні на КОЖНУ операцію — атб, кава, метро і т.д.

З фантазією зовсім біда в керівництва

Закрив рахунок

В кого є картка/рахунок не тягніть, благо в мене десь 100± грн на залишку було, обіцяли колись повернути
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 квітня 2024, 19:42
Добрий день!

Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 квітня 2024, 8:35
Відгук зарахований (на 25.04.2024).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Георгій Коломійцев 25 квітня 2024, 10:21
24.04.24 одновременно пришло сообщение в Вайбер и на е-мейл о блокировке счетов финмониторингом банка. Блокировка была произведена сразу же, без какого либо предупреждения и обсуждения. На момент блокировки на счетах в Райфе находились все доступные мне текущие денежные средства. Попытки оперативной разблокировки счетов оказались безрезультатными. Поддержка рассказывала о том, что за пять дней должны были предупредить, но это не точно. Выручило наличие кредитных карт Привата и Моно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 квітня 2024, 10:26
Добрий день!

Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 25 квітня 2024, 10:49
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 3 травня 2024, 12:21
Вітаємо!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Olga1262 24 квітня 2024, 18:58
В осени 2023 року мною було відкрито валютний рахунок з метою одержання з/п з іншої країни. В листопаді 2023 року і в січні поточного року на мій рахунок надходили кошти. Але у квітні поточного року на мій рахунок мій работодавець не зміг перевести з/п. За змогою переведення коштів отримували відповідь, що такого номеру рахунку не існує. Я особисто зверталася на гарячу лінію безліч разів протягом чотирьох робочих днів і завжди отримувала відповідь, що ніяких проблем з рахунком не існує. Але відповідь щодо неіснування рахунку не змінювалась. Сьогодні банком Грузії було здійснено спробу відправлення з/п через проміжний банк. Але платіж знов повернувся з тієюж відповідью «такого рахунку не існує».
Що такє повинно було трапитись, що мій рахунок перестав ідентифікуватись? Та чому мені не надають зрозумілої відповіді на те з якої причини на мій рахунок не можуть бути зараховані кошти.
Що стосується «гарячої» лінії, то ніякої інформації там отримати неможливо. Спочатку берут слухавку, вислушують проблему, просять трохи зачекати на лінії і через дадцять з лишнім хвилин звязок автоматично обірвується.
Єдиним моїм бажанням є розірвання контракту з вашим банком. До тогож я додам усіх зусиль, щоб якомога більше людей дізналося за ваш «дуже зручний» сервіс.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 квітня 2024, 19:06
Добрий день!

Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Ми постійно працюємо над покращенням надання сервісу.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код)
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 24 квітня 2024, 19:18
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
DDR2 19 квітня 2024, 21:11
Вчора оформив картку АТБ в цьому банку, сьогодні поповнив через банкомат на 100 грн, щоб вперше купити продукти на вихідних в АТБ, в 17.15 прийшло повідомлення, що заблоковано. В контакт-центрі подробиць не можуть пояснити, кажуть, що від когось прийшла або скарга на мене, щодо нечесних дій (від кого і яка саме не можуть сказати) або треба пояснити причину відкриття рахунку. Я теж не розумію у чому справа. Коли і відносно кого я міг робити нечесні дії, а причину відкриття рахунку вказав при заповненні анкети?! Цирк якійсь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 квітня 2024, 8:59
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді. Кожного дня команда Райфу докладає максимум зусиль, щоб надавати лише якісний сервіс.
Зі сторони Банку блокування не відбувається безпідставно. Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Просимо, написати нам у приватні повідомлення, для більш детальнішого аналізу з вказанням даних (ідентифікаційного коду або номеру телефону).
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Святослав Св 18 квітня 2024, 12:10
Доброго дня! Якимось чином, 10 років тому, менеджер банку умовила взяти участь у программі страхування життя «Райффайзен Кідз», інвестеційний дохід з виплатую в кінці строку. На тому тижні зателефонували з «гарячої» лінії, попередили що договір закінчується, та чи хочу продлити (що вже смішно, виходячі з того, що за цей час курс піднявся майже вчетверо). Я відмовився звичайно. Спитав у менеджера як отримати гроші. Була дана чітка відповідь — любе відділення банку, починаючи з 18/04/2024 маючи при собі договір, паспорт, код ІНН. Я відсидів чергу і без здивування (зважаючи на те, що це райффайзен, а я осблуговувася там майже 20 років, як юрособа), отримав відповідь, що не знають, що це за виплати, довго розбиралися що це за продукт. Пообіцяли дати запит в центральний офіс і перетелефонувати. Тобто, знімати кошти 17 числа кожного місяця знають, а що виплачувати — ні. Чергове дніще від Аваль.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 12:17
Добрий день!

Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.

З радістю допоможемо Вам вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону, або ідентифікаційний код. Будемо вдячні за зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 квітня 2024, 17:00
Вітаємо!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
hex 18 квітня 2024, 1:27
Відділення за адресою: Суми, майдан Незалежності, 1
Доброго дня, з родиною зіткнулись з неможливістю відкрити додаткову євро картку онлайн в Райф. У відділенні по нотаріальній довіреності також не можуть відкрити — вимагають особистої присутності.
На дворі квітень 2024.
Багато людей і сімей не знаходяться фізично в Україні, і вже майже всі банки в Україні мають можливість відкрити картку (будь-яку, що гривневу, що доларову чи євро) онлайн.

З моєї точки зору це вже сором — вимагати від клієнтів особисто прийти у відділення для оформлення віртуальної євро картки коли у людини вже є гривнева і доларова картка в банку, коли вже багато років існує Дія, коли існує ЕЦП з можливістю підписати документи онлайн.

Дуже розчаровані і засмучені 🫤
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все, дякуємо за очікування відповіді. Нам шкода, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас.
З метою надання Банком довіреній особі можливості розпоряджатись картковим рахунком без порушень чинного законодавства України за допомогою додаткової платіжної картки, емітованої на її ім’я, у довіреності має бути чітко передбачено (окрім всього іншого), що довірена особа має право «отримати додаткову платіжну картку до __________________(повна назва карткового рахунку, відповідно до Договору), відкритого в АТ «Райффайзен Банк» та розпоряджатися коштами на цьому рахунку за допомогою емітованої Банком на ім’я довіреної особи платіжної картки.
Якщо ж Ваша мета була відкриття нового карткового рахунку, то за довіреністю, на жаль, така можливість відсутня.
Відкрити новий картковий рахунок в іноземній валюті можливо виключно у відділенні Банку із паспортом та ідентифікаційним кодом.

Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 квітня 2024, 9:31
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 18 квітня 2024, 11:12
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Otelanna 17 квітня 2024, 17:26
Відділення за адресою: Житомир, пл. Перемоги, 10
В один із днів після невдалого зарахування 485грн (на карту АТБ від Райффайзен Банк) від продажу вживаного товару на ОЛХ, банк ссилаючись на абзац 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фіннансуванню розповсюдження зброї масового знищення», БЕЗ ЖОДНИХ ПОПЕРЕДЖЕНЬ заблокував рахунок в банку.
Після звернення до банку з наданням пояснень (та фіскальних чеків від фінансових партнерів через які працює олх) що всі операції по картці(що і вказується в їх банківських виписках) це продаж вживаних речей на майданчику ОЛХ і жодних контактів на пряму з тими людьми які купують товари на олх черз посередництво самого олх шляхом сервісу ОЛХ ДОСТАВКА, я як продавець не маю (людина оформлює замовлення на сайті, олх надає ТТН куди відправити), банк робить запипит на надання детальної інформації хто ці люди і з якою метою вони здійснювали ці операції з купівлі))Називають якісь банківські рахунки, з запитом надати чек по операції на цей рахунок і навіщо ця операція здійснювалась і який звязок в мене з покупцем, враховуючи те що жодної банківської інформації покупців (номери їх банківських карток, рахунків) олх продавцю не надає!
Також банк робить запит на видаткові операції: з якою метою ви робите покупки в АТБ, та інших продуктових магазинах.
І до самого цікавого: банк просить надати документи (виписки) про зняття готівки в АТМ (банкоматах), цю виписку можна купити в них для них! Те ж саме стосується документу, що підтверджує фінансовий стан клієнта — можна купити в них для надання їм.
Працівник банку коментуючи всю цю ситуацію повідомив що вони можуть заблокувати клієнта і за 5грн які надійдуть на ваш рахунок.
Тобто керуючись положенням вище вказаного закону, банк може заблокувати вас за продаж вживаних штанів на торгівельному майданчику ОЛХ, підозрюючи вас в фінансуванні тероризму, чи відмиванню доходів отриманих злочинним шляхом.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 квітня 2024, 17:31
Добрий день!

Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти, а тому просимо надати в особисті повідомлення Ваші дані (номер телефону/ ідентифікаційний код) для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 квітня 2024, 18:06
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Romarigrv 17 квітня 2024, 11:02
Ситуація така. Мав зарплатню картку коли працював, після звільнення на картці залишилися гроші. Після використання грошей картка залишилась та я нею не користуюсь. Експірація картки закінчилася у 2022 році та я про неї і забув. 16.04.24 приходе сповіщення про взяття на облік до ДПС мого поточного рахунку якого в мене ніколи не було! А з часом пізніше прийшло повідомлення про нарахування мені комісії за обслуговування цього рахунку!
Питання: Навіщо мені цей рахунок та з якого це дива мені раховують якусь комісію?
Ні рахунком ні банком я користуватися не планую!!!
Тим паче з попередньої відповіді на відгук банк написав: Згідно умов та правил обслуговування Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 3-х місяців.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 квітня 2024, 11:07
Добрий день!
Відверто зізнаємось, що відгук для нас дуже неочікуваний та прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому про Райф.
При цьому, хочемо зазначити, що без відома клієнта будь-який рахунок не може бути відкритим.
Маємо на меті проаналізувати звернення та провести детальну перевірку, просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Чекаємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 квітня 2024, 13:41
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
serge693 16 квітня 2024, 15:34
Мав картковий рахунок у пакеті Райф. Останні операції по ньому були у січні 2024 року. Рахунком користувався не часто але чекав на нього надходження у майбутньому. Зайшов у мобільний додаток та не побачивши його звернувся до підтримки банку. Після декількох днів зʼясування причин, просто повідомили що ви не користувались рахунком на протязі 2 місяців і банк в односторонньому порядку вирішив його закрити. Попросив тариф чи правила користування рахунком де б було це зазначено, отримав відповідь що у нас такого нема. Як можна мати рахунок та на щось розраховувати коли його можуть в любий момент просто закрити та й ще без якогось попередження???
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 квітня 2024, 15:41
Добрий день!

Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Згідно умов та правил обслуговування Банк має право закрити рахунок, на якому відсутній залишок та рух коштів протягом останніх 3-х місяців.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Monomah9 10 квітня 2024, 21:51
Розумію що я порушив умови договору, усе розумію!
Але я прошу відновити ділові стосунки зі мною, я готовий надати підтвердження с бірж що займався П2П торгівлею.
Якщо відновите стосунки, більше не буду порушувати договір.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 квітня 2024, 8:59
Вітаємо!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання розібратися у ситуації, просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 квітня 2024, 13:33
Вітаємо. Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що Вам намагались зателефонувати, але відповіді на дзвінки не отримали. Наразі рішення банку залишається незмінним. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Райффайзен Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.