Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
ukrainebusk 11 травня 2024, 20:46
Мав необережність через Монобанк оплатити покупку онлайн в магазині Алло на більше, як 20 тис. грн. Кошти в Моно були списані і зарезервовані банком, який обслуговує магазини Алло.
Моє замовлення, як виявилося за три години, я не оплатив в Алло, так як гроші не поступили до них на рахунок: в мене на рахунку грошей немає, в Алло їх також нема. Моно розводить руками, бо це не їх біда.
Результат: гроші мої не знати де. Магазин їх не отримав, а Моно повертати на рахунок не збирається. Розказують про якісь 12 днів, то тоді вроді, як би мали повернутися… Списали за секунди, а чекати треба майже два тижні. І ще не факт, що так і буде.
перевіряється
Che145 11 травня 2024, 19:33
Человек случайно скинул деньги на карту которая не рабочая уже давно, заблокирована. Не хотят делать возврат средств. Мразоты
pioner123 11 травня 2024, 15:25
Сам рассчитал для меня лимит и теперь удерживает 60 дней на проверке мои средства. Недобанк, а не монобанк.
monobank
Відповідь банку
monobankua 11 травня 2024, 18:53
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
EugeneMMLV 10 травня 2024, 13:53
Предыстория: я стал еще клиентом давным давно когда Дмитрий Дубилет оставлял заявки на будущий проект. Хотя и в итоге поменялся партнер на Универсал Банк, и название уже стало другое, но я стал одним из первых клиентов банка. И мне действительно все нравилось, я был просто в восторге от всего.

Но на сегодняшний день что мы имеем? Сильная сторона банка — превратились в его минусы. Живая служба поддержки? Платина поддержка отвечает очень долго, а когда получаешь ответ — это заготовленный скрипт. Опаньки.
Сегодня нежданно — негаданно карту заблокировал банк. В приложении написано свяжитесь в поддержку. Окей. Пару вопросов не звонили ли вам из псевдо-поддержкей, не давили ли на вас за платеж. Получили ответы, а потом пишут. Вам нужно позвонить на горячую линию по номеру. Возможности у меня не было ввиду причин. Говорят давайте по видеосвязи. Но это меня не устраивало в текущий момент времени. В итоге банк сам создал проблему, и перекладывает проблему на клиента якобы из-за того что банк заботится о вас. Ага. Сразу сделал переход от платины карты на простую, и о чудо карта разблокирована. НО проводить операции не могу, теперь нужна идентификация, опять по звонку. Я ее пройду, но позже, но уже никогда не буду симпатизировать данному банку.

Даже сам удивлен, как один момент мог полностью поставить крест на нашем сотрудничестве. Психология, что сказать. Как бы Олег Гороховский не хвалил проект, сути это не меняет. Банк с каждый днем становится Приватом 2.0.

Как только перешел на черную карту, сразу рассрочку понизили, дальше наверное кредитный лимит? Вопрос риторический))

В общем, я не рекомендую банк новым клиентам, хотя я забыл что такое обслуживание в других банках, может там еще хуже. Нужно исправляться.
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 травня 2024, 14:50
Нам шкода, що у вас склалась така думка.
Безпека коштів — пріоритет у банку.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо операції, оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
Згідно з цим аналізом картка може бути обмежена на використання коштів з метою безпеки, щоб по ній не проходили непідтверджені операції, операції проведені під впливом шахраїв.
Для зняття цього обмеження нам потрібно переконатись, що дані не були передані третім особам, що карткою та застосунком користуєтесь сами ви.
Чекаємо на ваше звернення, коли у вас з'явиться така можливість
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Awsd14awsd14 10 травня 2024, 13:01
10.05 со мной работал менеджер Елена, работой которой осталось довольна, все было быстро и профессионально, оценка 5-+
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 травня 2024, 15:01
Дуже дякуємо за високу оцінку і відгук :)
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Skorohodka 9 травня 2024, 21:51
Спілкувалась з Марією К., яка якісно та професійно допомогла мені у всіх питаннях! Дякую Монобанк за такий сервіс!
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 травня 2024, 12:29
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ddivan2022 9 травня 2024, 19:12
Він мене закрыл монобанк «вибачте, ми не можемо випустити картку для вас :(«вот когда я зарабатывать p2p криптовалют
monobank
Відповідь банку
9 травня 2024, 19:51
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
DenisScherbak 9 травня 2024, 18:45
17 квітня 2024 року були подані документи на перевірку надходження коштів очікувана відповідь на 19 квітня як вказано в застосунку на даний час 9 мая 2024 року відповідь не отримана, в службі підтримки я клієнт банку монобанк Щербак Денис Богданович, монобанк ви отримаєте тількі лапшу в вигляді чекайте чекайте та ще раз чекайте, коштами скористуватися ніяк, це ніщо інше як шахрайство людина очікує на саої кошти ви надаєте якісь строки але їх не притримуєтесь будь ласка закінчіть перевірку та муки мене як клієнта
monobank
Відповідь банку
9 травня 2024, 19:41
Розуміємо, що ситуація неприємна
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
На поточний момент питання в роботі у колег, просимо очікувати на зворотний зв'язок
Наталія Коростень 9 травня 2024, 17:42
Перед тим, як відкрити карту в Монобанку, поцікавилась про всі нюанси, як зможу зняти і т.і
Все розписали, щоби відкрила карту, а як прийшлось, щоби замовити та зняти, то вже і банку-партнера немає і коштів у них немає (гроші в ₴). Три дні відписок і 0 результату. Порадили самій бігати по банках та питати чи у них є потрібна сума в ₴
Жах, а не банк!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 травня 2024, 11:03
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо допомогти у вирішенні питання.
Вже залишили вам особисте повідомлення
Проблема вирішена
Роман Мельников 9 травня 2024, 9:53
Проблема, просто так ограничили карту
2 месяца с начала апреля играю в Космолот, там переводы с карты на карту в казино
Взял пару кредитов в МФО
Подтвердите ваши операцій OK7

какая справка? Если зачисления от друзей, друзьям или с терминала мной лично?
Не храните тут деньги, вам обманут! Самый опасный банк.
Менеджеры разберитесь
П.С До этого, мне одобрили 204 тысячи оборот на месяц, как лицемерно
monobank
Відповідь банку
9 травня 2024, 10:52
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на поточний момент встановлені обмеження на користування рахунком
У випадку, якщо ситуація зміниться, колеги з вами зв'яжуться
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Taras0Shmaduyk 8 травня 2024, 23:43
Швидко відповіли швидко зробили свою справу були приємними і мошна сказати врятували 500 гривнів моїх так пи й були вони забаговані але підтримка все вирішила дякую підтримці
monobank
Відповідь банку
9 травня 2024, 10:37
Вдячні за ваш відгук!
vivcharvlad 8 травня 2024, 16:50
користувався монобанком 3−4 роки, ще з юніорки, і одного дня приходить сповіщення що на основі накопиченої інформації з різних джерел вони вирішують заблокувати карту. мені от цікаво, різні джерела це бабці які з вікна кричать, що я шахрай? жаліються на платіж в 10грн за транспорт який не пройшов, чи на виведення коштів з пейпалу, при тому не проходячи навіть межу в 10 тисяч? враховуючи те що я неповнолітній, не здавав карту в оренду, користуюсь моно 3+ роки і всі платежі в мене чисті, моно все одно вирішив заблокувати мою карту, хотів би я подивитись, що вживає той, хто приймає це рішення. плюсом, після чи до блокування ніхто в мене не просив ніякі документи, підтвердження надходження коштів, чи щось подібного, я так і не знаю за що конкретно заблокували карту. на приваті в мене транзакції дещо побільше, чим у моно, враховуючи те, що це державний банк, ні разу і ніхто мене за них не питав, тим більше не блокував карту. наразі кращого банку ніж моно не знайшов, але при такому обслуговуванні 🤷🏾‍♂️
monobank
Відповідь банку
8 травня 2024, 17:37
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. Дійсно, на жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Margarita07 8 травня 2024, 15:07
Заблокували рахунок майже 2 місяці тому.
Пишуть, що терміни перевірки фінансового моніторингу можуть бути до 60 днів, хоча в законі на який посилається банк вказані взагалі інші терміни.
Всю інформацію про походження коштів, яка в мене є, я надала.
На щоденні прохання прискорити перевірку банк не реагує. Залишили людину без коштів на життя і байдуже.
До цієї ситуації була цілком задоволена банком і саме планувала стати платиновим клієнтом, а зараз в неприємному шоці від того що відбувається.
Якщо ситуація не вирішиться найближчим часом, то надія залишається на заяву в НБУ або ж вже звернення до суду.
monobank
Відповідь банку
8 травня 2024, 16:44
Розуміємо, що ситуація неприємна
Наразі питання в роботі у наших колег, щойно у нас буде нова інформація — ми з вами зв'яжемось
Також, колеги готують офіційну відповідь за вашим запитом
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Saface 8 травня 2024, 11:23
У мене вже були раніше проблеми з величезними затримками SWIFT переказів
https://minfin.com.ua/ua/company/monobank/review/358882
, але після того як Монобанк все-таки пішов на зустріч і зробив запит до банку бенефеціару, наступні перекази були як і раніше дуже швидкими. Ну ось пройшло зовсім небагато і знову почалося, переказ був зроблений 1 травня і досі не отриманий. Прохання монобанку допомогти з цим питанням. Відразу кажу, що відправник WISE рекомендує звернутися саме до банку одержувача, оскільки затримка саме з бенефеціаром Монобанку.
monobank
Відповідь банку
8 травня 2024, 12:13
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Камал Петров 6 травня 2024, 16:54
Тупо заблокували картку. Без пояснень. Застряг в іншому місті без копійки в кармані. Кажу що не маю каштів навіть купити продукти в магазині. Відповідь чекайте 48 годин. Інших варіантів немає. 0983219660 Анатолій.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 травня 2024, 19:47
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
Передали запит колегам, по можливості пришвидшити цей процес, та на поточний момент питання щодо обмежень вирішене
Полезный комментарий
Камал Петров 6 травня 2024, 23:32
Вопрос решился. Карту розлокировали и я смог купить продукты :)
didukh 5 травня 2024, 18:51
Був кредитний ліміт 15000 грн, його майже повністю використали. Потім поповнили картку на 9000 грн, щоб користуватись ними в рамках кредитного ліміту. Банк повністю заблокував використання даних коштів не повідомивши про нову суму ліміту, хоча мав би це зробити в рамках договору. Дуже не рекомендую банк, якщо хочете зберегти свої кошти.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 травня 2024, 11:37
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк аналізує багато факторів, які можуть вплинути на встановлення кредитного ліміту або на зміну суми ліміту.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yoos 4 травня 2024, 22:31
Купив гру у steam з картки моно, наче все добре.Зробив рефанд та гроші зникли!!!
Їх тупо вкрали! Та типо їх підтримка — втирають якісь несенітниці про підвязку месенджера якої по факту немає у їхньому сраному клієнті, та переводять стрілки на телефони на які зза кордону практично додзвонитися не можливо!
Вкрали 540 гривень паскуди, бо знають що я нічого не зможу звідси їм зробити!!!
https://postimg.cc/gallery/6Q9Dhkn

[url=https://postimg.cc/MM0Rzj8M][img]https://i.postimg.cc/MM0Rzj8M/Screenshot-2024−05−04−14−59−23−283-com-ftband-mono.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/dZqC3tqW][img]https://i.postimg.cc/dZqC3tqW/Screenshot-2024−05−04−15−01−20−223-com-ftband-mono.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/dLNCQYgB][img]https://i.postimg.cc/dLNCQYgB/Screenshot-2024−05−04−15−09−22−347-com-facebook-orca.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/PNhY2Kmm][img]https://i.postimg.cc/PNhY2Kmm/Screenshot-2024−05−04−15−09−32−017-com-facebook-orca.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/gn2RPJtj][img]https://i.postimg.cc/gn2RPJtj/Screenshot-2024−05−04−15−09−46−695-com-facebook-orca.jpg[/img][/url]

[url=https://postimg.cc/Sjr858rH][img]https://i.postimg.cc/Sjr858rH/sssmono.png[/img][/url]
monobank
Відповідь банку
5 травня 2024, 14:23
Дуже прикро, що у вас склалася така думка
Ми, на жаль, ніяк не можемо повпливати на зарахування коштів, оскільки є лише отримувачами їх
За правилами міжнародної платіжної системи терміни зарахування повернення на карту можуть варіюватися від 3 до 30 календарних днів
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Мінфін
Відповідь адміністратора
7 травня 2024, 12:54
Відгук не зарахований (на 07.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
OksanaSham 4 травня 2024, 14:36
Через виконавче провадження Монобанк заблокував мій рахунок. Я написала заяву державному виконавцю, щоб можна було використовувати кошти у сумі двох мінімальних заробітних плат. Виконавець погодив та надіслав повідомлення в банк через АСВП 15.04.2024 р. на розблокування рахунку на суму 14200 грн. Протягом 10 днів банк не відреагував на це повідомлення. Після мого звернення у службу підтримки Монобанку 26.04.2024 р., спеціалісти не знайшли відповідного повідомлення у системі АСВП. Опрацювання мого запиту тривало тиждень. Щоразу потрібно було більше часу працівникам банку, щоб вивчити це питання.
02.05.2024 р. виконавець повторно надіслав повідомлення банку на електронну пошту. Після моїх дзвінків таки знайшовся цей лист. Для розблокування рахунку він, як з’ясувалося, не підходить, бо виконавець не наклав ЕЦП. На лист банку, виконавець повторно надіслав запит на розблокування рахунку на суму 14200 грн через АСВП. Виявляється тепер, що Монобанк не може розблокувати мій рахунок отримавши повідомлення через АСВП.
Я протягом 20 днів не можу скористатися своєю заробітною платнею. Таке відношення зовсім не є на користь клієнтів. Складається враження, що банку вигідно не розблоковувати рахунки. Інші банки швидко реагують на повідомлення від виконавця та вирішують подібні питання протягом кількох годин.
monobank
Відповідь банку
6 травня 2024, 13:41
Нам дуже прикро, що у вас склалася така думка
Колеги ще раз все детально перевірили та надали вам зворотний зв'язок в месенджері
innapcholko 4 травня 2024, 12:27
дайте возможность пользователям выбрать старый дизайн… все эти «красивости» с новым дизайном — как минимум тормозят и всякие «пестрости» режут глаза…
monobank
Відповідь банку
4 травня 2024, 14:31
Нам дуже шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку
Щоб повернутись до старого дизайну достатньо здійснити шлях: Головна сторінка — Владка «Ще» — Повернутись на старий дизайн
Звертаємо вашу увагу, що всі покращення та нові продукти будуть виходити тільки на новому дизайні
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pirogkoff 4 травня 2024, 0:56
Пишу про тотальные решения судов в пользу монобанка, как это понимать? Тут явно замешана коррупционная составляющая. Мой адвокат и я в шоке от количества подобных решений в пользу монобанка. Банк бесцеремонно обворовывает людей, возьмём мое дело, мы всё перечитали и выяснили что я не точно вернул все взятые мною деньги, так ещё переплатил более 10тыс грн. Судьи просто не видят очевидных фактов, что бы мы им не доводили, я виду в этом коррупционную составляющую. Так не должно быть в демократической стране, мне и другим пострадавшим, как себя защитить, куда обратиться ?!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.9904
EUR 42.45 43.0904
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 39.45 39.9904
EUR 42.45 43.0904
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про monobank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.