Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TatianaN2024 10 травня 2024, 13:53
Як роботодавця, дуже не рекомендую цей банк. Нормативи дуже завишені, вони не прив’язані до середнього виконання співробітників, тому часто можно місяцями не отримувати бонуси. Більше того при роботі, тобі постійно вставляють палки в колеса. Керівництво Київського офісу погано відноситься до підлеглих, що дуже дивно, адже зараз в країні війна та є величезні проблеми з нестачею кадрів, але не цінуються навіть дуже досвідчені співробітники. Рівень оплати праці зовсім не відповідає об'єму роботи та кількості напрямків за які відповідає співробітник. При тому що цілий рік немає ні якихось доплат, ні вихідного на свята, не виплатили 13 зарплату. Як наслідок це все відображається на обслуговуванні клієнтів, і люди повинні розуміти що якщо їм не подобається коли мало співробітників працює, або не допомогають з терміналом або іншою проблемою, то це не через те що у відділенні всі співробітники та керівник такі погані та не компетентні, а тому що керівництво з офісу поставило дуже завишені нормативи які потрібно виконувати, і за які(виконуєшь ти їх чи ні) до тебе завжди будуть притензії. І все це відбувається при надприбутках банку в 60 млрд грн, який ці співробітники і забеспечили. Тому хочу уберегти людей які ще не мали справу з цим банком від роботи в ньому, адже ситуація зміниться тільки якщо досвідчені співробітники підуть, а нові не будуть погоджуватися на такі умови. При такому обслуговуванні кількість активних клієнтів буде суттево зменшуватися і відповідно прибуток також, і вищому керівництву доведеться покращувати та змінювати умови праці та обслуговування. Хоча надія, в першу чергу, на його приватизацію!
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2024, 16:51
Доброго дня!
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що ПриватБанк, як найбільший банк України, прагне не лише рухати економіку вперед, а й сприяти інклюзивному суспільству. Високі стандарти – наш пріоритет у всьому: від фінансової стабільності до відносин із клієнтами, працівниками та суспільством.
Ми пропонуємо:
Роботу в найбільшому та інноваційному банку України;
Офіційне працевлаштування та 24 календарних дні відпустки;
Конкурентну заробітну плату.
За умов воєнного стану перенесення вихідних днів не передбачено, адже статтею 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» призупинено дію статті 73 КЗпП щодо визначення святкових і неробочих днів.
Якщо у Вас є невирішені питання з банком — напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
В банку примушують підписувати електронний договір, залишати електронний підпис. Я відмовляюся і вимагаю щоб договір для мене був в паперовому вигляді і підписувати я буду лише на папері. Мені відмовляють в цьому.
Згідно законодавства України я сама можу вибрати в якому вигляді я маю складати договір.
Також не можу отримати переказ коштів на своє імʼя, бо мені їх не видають без електронного підпису.
Чому порушують мої права?
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2024, 9:55
Вітаємо.
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Проблема вирішена
YuliiaDin 9 травня 2024, 13:30
Жахливо! Чекаємо виплату на дитину-інваліда, через інші банки люди отримали виплати ще тиждень назад, а через Приват досі нічого нема, хоча фінансування вже було. Не раджу нікому оформлювати картку на виплати через Приват
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2024, 14:37
Вітаємо. Ми зараховуємо кошти, як тільки отримуємо їх від бухгалтерії соціального фонду. Хочемо також додати, що ми отримуємо кошти не завжди в один і той самий день та час, тому інколи зарахування коштів може бути трохи раніше або пізніше. Для вашої зручності ми одразу відправимо повідомлення, як тільки кошти будуть зараховані на картку.
Юрiй Роговцов 9 травня 2024, 3:11
Відділення за адресою: Одеса, вул. Космонавтiв, 14-А
Отримав листа від Приватбанку, про розірвання ділових відносин. В якому чітко зазначено про можливість виведення залишкових коштів довіреною особою, при умові наявності нотаріальної довіренності.
Дана можливіcть неоднаразово підтверджена у чаті підтримки приватбанку, і вказана на ресурсах банку: https://privatbank.ua/povnovazhennya-dlya-oformlennya-dovirenostey

В результаті, керівник відділення попри наявність усіх необхідних документів, в тому числі довіреність на право розпорядження рахунками — надав немотивовану відмову. На жаль, без пояснення причини, погодилися прийняти лише заяву на повернення коштів фіз рахунку, водночас відмовляючи у поверненні коштів з рахунку ФОП.
Що суперечить законодавству України, та умовам банку про розірвання договору цитованим вище.
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2024, 10:05
Добрий день. Щиро перепрошуємо за можливі незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Alex Raevsky 9 травня 2024, 0:35
Сегодня были заблокированы все карты (ФОП и физ.лица). Работаю как ФОП и на протяжении трех лет по договору, скан — копия которого есть, кстати, в банке получаю деньги на свой счёт (ФОП) от одной и той же компании. Как положено плачу все налоги, перевожу средства с ФОП счета на свою карту физ.лица и потом либо снимают, либо иногда перевожу своим родителям. Сегодня без объяснения причин и. главное, без указания того, что я должен сделать для разблокировки (!) заблочены ВСЕ КАРТЫ!!! Служба поддержки — извините, невменяемая, ничего не может объяснить. Отправил им ещё раз договор с компанией — не подходит, налоговую декларацию — не подходит. Хоть кто-нибудь объясните, что от меня хотят. ПРОСТО БЕСПРЕДЕЛ!
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2024, 9:38
Добрий день. В своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Банк був змушений обмежити користування картковими рахунками через ризикові операції, які підлягають додатковому контролю.
Протягом 7 календарних днів Вам необхідно надати:
1. Письмове пояснення з якою метою регулярно переказуєте/переказували кошти на картки третіх осіб;
2. Документи, що підтверджують джерело походження цих коштів.
Повний перелік документів, що підтверджують джерела походження коштів ви можете уточнити при зверненні до фахівців служби підтримки банку.

Надати пояснення та документи в банк можна через:
— відділення,
— чат «Допомога Онлайн».
Проблема вирішена
rangrang 8 травня 2024, 15:50
Неможу перевести гроші з картки Приват на свою картку іншого банку, пише наберіть 3700, робот каже — ми передзвонимо вам черещ 3 хвилини, прозодить 3, а потім 10 і ніхто мені дзвонить
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2024, 17:15
Вітаємо. Приносимо вибачення за можливі незручності. Вочевидь, ваш дзвінок був здійснений в пікову годину навантаження на операторів. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додатковий аналіз і будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різного роду ризиків. Дякуємо за розуміння!
пан Kotsky 8 травня 2024, 14:22
Добрий день! Після оголошення про збій роботи приват 24 дуже часто з’являється вимога підтвердити свій фінасовий номер. Немає можливості підтвердити свій номер у приват 24 дистанційно, тільки змінити логін (змінити номер). Дуже не зручно ходити постійно у відділення через черговий програмний збій банку, для підтвердження номера через банкомат. Створіть будь ласка можливість не тільки зміни логіну (номери) у приват 24, а також підтвердити фінасовий номер дистанційно, який з невідомих причин «скинутий».
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2024, 15:43
Вітаємо. Підтвердити фінансовий номер телефону, можливо віддалено через чат Допомога — онлайн на сайті банку pb.ua/chat. Для цього потрібна наявність:— веб-камери;— українського або закордонного паспорта. Наші оператори працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити питання.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марина Самойлова 8 травня 2024, 13:45
Відділення за адресою: Київ, пр-т Лісовий, 23
26,04,24 пополнила карту через банкомат, деньги не пришли. 05,05,24 получила ответ, что деньги вернули т к банкомат отменил операцию. Деньги забрал другой клиент, который стоял за мной…я шокирована, операция была завершена, я вышла из своего акна, все завершила. Это ужас!!! Просто Ужас!!! Банк не несет никакой ответственности за свое оборудование. Мне совет от Банка обратится в полицию, чтоб просмотреть фото камер и полиция по фото найдет клиента. Не связывайтесь с этим банком и их терминалами. НБУ и Урядрвый курьер, ждет официального ответа от Банка чтобы дать мне ответ. Никто не поможет востановить справедливость. Как это збоя нет??? если банкомат отдает деньги чужему клиенту…
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2024, 14:50
Доброго дня. Ми дуже стурбовані тим, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Наші спеціалісти займаються вашим питанням. Ми прагнемо вирішити питання у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомимо.
Ольга Троян 8 травня 2024, 12:13
Здравствуйте!5апреля заблокировали карту 7807.Карта, СИМ-карта и приложение ПриватБанка не терялось и не попадало в третьи руки, те произошла ошибка (сбой)в банковской системе.Написала в поддержку для разблокирования карты-получила отказ.Предложили перевыпустить карту.Но так как я не нахожусь на территории Украины-это оказалось невозможным, также нет доставки в мой регион.Те.в период войны я осталась вообще без карты.Донести до поддержки данную проблему не получилось.Потерянное время и потрёпанные нервы.Просьба помочь в решении данного вопроса.Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2024, 14:08
Добрий день. З метою безпеки відсутня змога дистанційного зняття обмеження з картки, тому радимо створити нову картку Digital через особистий кабінет Приват24 в меню: Усі картки та рахунки — Додати — Digital картка.
Digital картка — платіжна картка, яка має всі властивості звичайних пластикових карток, тільки без фізичного пластику.
Банк поступово розширює перелік країн до яких здійснюється міжнародна доставка карток та публікує оновлену інформацію на офіційному сайті.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cvitlana Stasiv 6 травня 2024, 11:02
03.05.2024 року, спробувала повторно перевипустити дебітову картку (закінчився термін дії) у відділенні м. Стрий Львівська обл. вул. Майдан ринок 33/26, де сиділа зла консультант Іванна, яка повідомила що без оформлення додаткової картки Універсальна (з кредитом) це не можливо. Я повідомила їй що вже зверталась у відділення по вул. Шевченка 66 де було мені також відмовлено, але після звернення на гарячу лінію Приватбанку де мене завірили що я можу перевипустити картку без проблем у любому відділенні Приватбанку м.Стрия, на що вона мені відповіла- де були туди і і йдіть. Значить гаряча лінія не працює. І працівникам не завадило бути привітнішими (ще не зустрічала усміхненого працівника Приватбанку)
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2024, 12:56
Вітаємо.
Щоб перевірити інформацію детальніше та розібратись в ситуації ми передали інформацію профільним фахівцям. За результатом розгляду питання з Вами зв'яжемось. Вибачте за створені незручності!
katrysja06 6 травня 2024, 2:01
Вчера 05.05.2024 я разговаривала с банком по видеосвязи меняла финансовый номер, попросила дать согласие на фото паспорта та селфи с ним, я дала разрешение, оператор мне сказал что номер сменен и данные прошли успешно, в конечном итоге мне прислали ссылку для активации номера, я по ней перешла, ввела номер и мне выбило ошибку, я об этом сказала оператору, после чего он некоторое время не отвечал, я ему отправила знак вопроса, спросила тут ли он, на что мне ответил что со мной разрывают договор по причине того что я им не дала документы / или они думают что они не мои/или пытаюсь их обмануть, я день походила подумала и решила написать им на следующий день 06.05.2024, на что оператор мне сказал что нужно было обновить данные (до этого не смс не уведомление в банке и звонков по этому поводу не было!) я задавала несколько раз один и тот же вопрос «С какой целью были взяты фото паспорта и селфи с ним?», мне не давали ответа на мой вопрос и отвечали чтоб я пришла в банк и написала заявление о переводе финансов в другой банк, я высказала им что они не компетентны в свое деле, на что банк ответил что я им задаю не правильный вопрос и закрыли диалог
И я оставалась с вопросами, но без ответов
1.Куда и для чего вчера были взяты мои данные
2.Почему в договоре который они мне прислали написано что разрыв договора был 25.04.2024, а узнаю я об этом 05.05.2024
3.Почему не было не какие уведомлений для того что бы обновить данные
4.Почему мне по словам банка не сообщили 25.04.2024 о том что со мной разрываться договор
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2024, 9:39
Вітаємо.
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
LyubovBo 5 травня 2024, 12:58
Хотела открыть Digital без посещения банка, поскольку в данный момент это невозможно для меня. Зарегистрировалась первый раз, ждала два месяца результат 0.

Связалась с оператором, который посоветовал пройти опять регистрацию: извините это как, если номер то мой уже привязан? Ладно, Зарегистрировалась другим моим номером телефона, послала заявку и сфотографировала все документы. Результат через 2 часа: Документы не принято. Идите в банк.
Спасибо, только потеряла время.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2024, 16:12
Вітаємо. Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
mjackson 4 травня 2024, 21:47
Являюсь клиентом банка уже более 15 лет. Кредитная история в порядке. Все это время активно пользовался всеми услугами: оформлял депозиты, брал кредиты, собирал деньги на операцию для ребенка за границей и много-много чего еще. Наши отношения я бы описал как крепкие и взаимовыгодные.
Ну я так думал до тех пор, пока банк просто молча не разорвал со мной договор.
Как я понял, причиной послужила всего ОДНА операция на сумму до 100 000 грн. На всякий случай оговорюсь, что криптовалютами не занимаюсь.
Я наверно идеалист, но на мой взгляд, прежде чем расторгать договор с постоянным клиентом, было бы неплохо сначала связаться с ним и получить всю необходимую информацию по транзакции, если есть какие-то сомнения. Но нет, это не наш случай.
Дальше больше. Когда я писал в отделении заявление на возврат своих средств, оператор, глядя в iPad утверждал, что он не видит на моих счетах вообще ничего. И несколько раз переспросил действительно ли они у меня были. Когда же я попросил выписку по моей социальной карте, на которую приходили выплаты по инвалидности ребенка (надо было для фонда соц обеспечения), оператор ответил, что вообще не имеет доступа к моим счетам, не видит движения по ним и выписку сделать не может.
Через 2 дня я зашел в отделение за своими деньгами, где меня ждал новый сюрприз. Мне выдали на 7 500 грн. меньше чем, как я помню, у меня было. А помню я это потому, что регулярно подбиваю баланс по всем банкам с которыми работаю в текстовом файлике, просто чтобы ничего не забыть. На мое замечание оператор только пожал плечами и сказал, что от него ничего не зависит, что сумма окончательная и пересмотру не подлежит.
В связи со всем вышеописанным, у меня есть к банку несколько не риторических вопросов:
1. Почему, прежде чем разрывать отношения с постоянным клиентом, вы не позвоните ему и не проясните все вопросы, которые у вас возникают?
2. Зачем вы блокируете профиль клиента настолько, что даже работник банка не в состоянии посмотреть остатки по счетам? Я уже не говорю, что клиент и сам не всегда может помнить точные суммы на картах и было бы неплохо иметь возможность посмотреть баланс или сделать выписки.

Вывод из всего этого, к сожалению, только один — отношение к клиенту у банка по-свински неуважительное и неадекватное. Безмерно разочарован.
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2024, 9:47
Доброго дня! Ми дуже стурбовані тим, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Для того, щоб уточнити ваші контактні дані, все детально перевірити й допомогти у вирішенні питання, написали вам в особисті повідомлення. Заздалегідь дякуємо за зворотний зв'язок.
Ольга Розбицька 4 травня 2024, 14:16
Добрий день! Хочу подякувати працівникам ПриватБанку за швидке вирішення питання щодо помилково надісланих коштів іншій особі та повернення їх назад. Відверто кажучи, я навіть не сподівалася на позитивне вирішення свого питання, оскільки розумію, що не завжди зустрінеш чесну людину, а особливо, коли кошти надіслані помилково. Сьогодні всі кошти були повернуті. Дякую Вам за розуміння та швидке вирішення питання! Для мене -це було неочікувано та приємно!
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2024, 14:50
Доброго дня! Коли б ви не звернулися до нас — ми будемо поруч і з радістю допоможемо, можете на нас розраховувати!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
usernawe2 4 травня 2024, 4:14
Після спілкування з оператором щодо верифікації платежу почали надходити дзвінки з номерів, які можна знайти у Google як номери шахраїв.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2024, 11:26
Вітаємо. Якщо Ви подзвонили в банк, співробітник може уточнити персональну інформацію, щоб підтвердити особу і впевнитись, що саме власник картки здійснює платіж, проте співробітники банку не здійснюють вихідних дзвінків клієнтам для уточнення персональних даних, даних карток (CVV, термін дії, ПІН-код), кодів з SMS тощо.
Ви завжди можете перевірити, чи належить номер банку, а також наявність комунікацій від банку в мобільному застосунку Приват24, відкривши розділ «Комунікації» → «Дзвінки» → «Перевірити номер телефону».
Ми постійно наголошуємо та просимо клієнтів, у разі контакту з шахраями, не надавати їм жодної інформації та одразу класти слухавку і звертатись в нашу цілодобову підтримку.
Ми закликаємо всіх наших клієнтів бути дуже уважними та пильними при проведенні банківських операцій, щоб не стати жертвами шахраїв.
Рекомендуємо ознайомитися з правилами безпеки на сайті:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Мінфін
Відповідь адміністратора
6 травня 2024, 15:55
Відгук не зарахований (на 06.05.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Andrei2023 3 травня 2024, 23:18
Оператор на которого переправил бот попробовал меня верифицировать из-за повторной операции на 650 ГРН.
Задавал аналогичные вопросы что и бот.
После ответа на вопрос где был выдан паспорт я назвала город, на что мне оператор сказала что информация частично верная, и оператор сказала, что мне блокирует карту и рекомендуют обратиться в банк.
Никаких уточняющих вопросов. Оставили без карты на Пасху.

Большая трата времени на нелогичную экстробезопасность.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2024, 10:37
Доброго дня. Шкодуємо, що виникла така ситуація.
Будь-який платіж, який проводиться з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку.
З метою забезпечення безпеки операцій в мережі і захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Процедура направлена на протидію шахрайства.
Відмова від перевірки операції і підтвердження особи клієнта, або не проходження верифікації наражає на ризик втратити свої кошти.
Просимо вас проявити терпіння і розуміння, щодо необхідності проведення верифікації.
В зазначеній ситуації для зняття обмеження ви можете звернутись в наш чат на сайті банку. Вам також знадобиться веб-камера для проходження відео-верифікації.
Наші оператори чату Допомога-онлайн працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити питання!
PylypSev 3 травня 2024, 20:21
В мене прекрасна кредитна історія і гарні ліміти в різних банках, але цей банк це якесь недорозвинення. Ліміт 0 намагаюсь збільшити пише, що система щось там вираховує і наразі не може підвищити ліміт, при цьому жодного запиту ця система не робила. Дуже погано що в цього банку немає довіри до його клієнтів. Оператори взагалі нічого зробити не можуть.
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2024, 10:21
Добрий день. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
IAndrii 3 травня 2024, 20:17
Доброго дня, в мене теж не вистачає терпіння з приводу спілкуваня з Приватом, вже минуло біля трьох місяців як я сдійснила платіж з Монобанку (клієнтом якого я є) до Привату, але мій банківський переказ був заблокован службою безпеки Приват банку.Крім обіцянок вирішити питання як можна скоріше до теперешнего часу нічого не змінилося, всі дані били надані на прохання банку. Складається враження, що банк займається беззаконням та фінансовим рекетом і при тому, що я не є клієнтом банку і не підписувала з ним жодних договорів.Ваш банк я жодноі людині не рекомендоватиму.Ваша відповідь Від 15−04−2024 р. No20.1.0.0.0/7- 240321/78066 на 4601107-ВБ від 21−03−2024 р
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2024, 10:14
Добрий день. За результатом перевірки бачимо, що банком була сформована відповідь на ваш запит і вам надали актуальну інформацію для врегулювання питань у виниклій ситуації з платежем.
Vika45678 3 травня 2024, 13:27
Відділення за адресою: Ужгород, пл. Корятовича, 27
1 квітня мою карту було заблоковано ніби то через скаргу людини, яка робила переказ в службі підтримки сказали, що це на 30 днів після чого карта буде розблокована автоматично. Ну і звісно ж після 30 днів обмеження не було знято з моєї карти. Дзвонила не одноразово в підтримку сказали очікувати на питання скільки ще очікувати сказали що не відомо. Краще не залишайте гроші на рахунках цього банку бо може бути та сама ситуація і коли отримаєте доступ до свої коштів не відомо
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2024, 14:10
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності!
atieadnan 2 травня 2024, 22:07
Відділення за адресою: Одеса, пл. Грецька, 3/4
Це не скарга на співробітників відділення, це порушення термінів зарахування коштів по державній програмі є-оселя. Я, Атіє Аднан, скаржусь на те що державний ПриватБанк не зараховує кошти по програмі Є-оселя мені як продавцю нерухомості. Кошти були відправлені з УКРГАЗБАНКу 01.05.2024 року в 16.32, завтра буде 03.05.2024, вже третій день як я буду знову у відділеннях Приватбанку чекати поки зайдуть кошти на мій рахунок. По факту — для перерахування коштів по Державній програмі Є-оселя я вибрав державний банк ПриватБанк, відкрив рахунок, і предоставив реквізити для перерахування коштів як продавця в УКРГАЗБАНК, в 16.32 кошти були відправлені на мій рахунок. 01.05.2024 року в день угоди в 17.00 я прибув на відділення Приватбанку в м.Одеса, але до закриття відділення в 18.00 вони на рахунок не поступили. Я зателефонував на гарячу лінію, відправив в застосунку Приват 24 платіжне доручення і залишив скаргу. Вранці прийшов запит що потрібні підтверджуючі документи і я в 09.30 заніс оригінал договору купівлі-продажу у найближче відділення на вулиці Грецька в м.Одеса. Кошти так і не надійшли на рахунок до кінця робочого дня 02.05.2024 року. Не допомогли ні дзвінки на 3700, ні скарги, ні звернення в різні відділення Приватбанку. Ми з покупцем не можемо підписати договір остаточного розрахування по угоді Є-оселя у нотаріуса, хоча у договорі прописано що це повинно було відбутися 02.05.2024р., на слідуючий робочий день. Це порушення термінів зарахування коштів — якщо є державна програма якою передбачається перерахування коштів на рахунок який вибирає продавець у будь-якому банку то повинні ці кошти зараховуватись першочергово! По Україні з відгуків інших клієнтів кошти зараховувались на інші банки на протязі 30 хвилин, чому така неприємна ситуація трапилась в Приватбанку і на який нормативний документ банк ссилається затримуючи мільйони на своїх рахунках, а ми іногородні покупець і продавець повинні чекати.
Приватбанк
Відповідь банку
3 травня 2024, 9:56
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Приватбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.