Минфин - Курсы валют Украины

Установить
Sergey44t

Сергiй Смирнов

0 подписчиков0 подписок

Был на сайте 5 сентября 2022 в 12:42

На Минфине с 26 июля 2022

Заблокировать

Sergey44t - блог

Записи

3

4 августа 2022, 08:53

Необхідність переведення грошей з депозиту, який закінчився, на картку

Добридень! Повторно. Мій депозитний вклад, договір №150695704 закінчився 11 січня 2022 р. Він був оформлений у відділенні «Ощадбанку» м. Волноваха Донецької області. Зараз цього відділення немає. За рік до цієї дати, без телефонного дзвінка відсоток по вкладу знизили до 1%. Ще до закінчення терміну дії депозиту фахівці «Гарячої лінії» «Ощадбанку» стверджували, що одразу після 11 січня 2022 р. гроші з нього автоматично будуть переведені на картку за умов відміни автопролонгації депозиту, що було вчасно виконано. Насправді ж депозит не був переведений на картку. Я неодноразово протягом останніх 6 місяців звертався до фахівців «Гарячої лінії» «Ощадбанку», але вони вже відповідали по іншому: треба особисто звернутися до відділення «Ощадбанку». Але це було ніяк неможливо через закриті блок-пости. Тепер я за допомогою мобільного додатку «Ощад 24/7» намагаюсь самостійно перевести гроші з депозиту, який вже закінчився, на діючу картку. Але коли я в «Ощаді 24/7» виконую всі необхідні операції, електронна система не дає можливості вказати номер поточного рахунку депозиту. Через це неможливо здійснити переказ грошей на картку. Мабуть, з поточним рахунком виконували якісь некоректні дії. Якщо раніше, коли був зв ’ язок, на «Гарячій лінії» «Ощадбанку», мені відповідали, що гроші не перевели на картку тому, що я переселенець. А зараз, коли я телефоную по «Зворотньому зв ’ язку » «Ощадбанку», фахівці просто наді мною знущаються: я чекав їхньої відповіді 40 хвилин, 50 хвилин, годину, та так і не дочекався. Може все таки знайдеться хоча б один фахівець, який виправить помилку банку і зможе повернути мої гроші з поточного рахунку депозиту на діючу картку, і завершить мої митарства. Чи це ніколи не закінчиться? З надією Сергій

Нет голосов

Комментировать

26 июля 2022, 16:23

Депозит не переведений на дiючю картку

«Минфин»Здравствуйте, Sergey44t.На «Минфин» опубликован ответ на ваш вопрос по теме «Ощадбанк — горячая линия».Ваш вопросМій депозитний вклад №150695704 закінчився 11 січня 2022 р. в м. Волновасі. Пролонгація була відмінена. Ще до закінчення терміну дії депозиту фахівці «Гарячої лінії» «Ощадбанку» стверджували, що одразу після 11 січня 2022 р. гроші з нього автоматично будуть переведені на картку. Але цього не було виконано. Протягом останніх декількох місяців я багато разів звертався на «Гарячу лінію» «Ощадбанку», де мені зовсім по іншому відповідали, що треба особисто звернутися до «Ощадбанку». Але це неможливо, оскільки в даний час йдуть бойові дії, «Ощадбанку» в м. Волновасі вже немає, і я не можу прийти ні до якого відділення «Ощадбанку».Дуже прошу переглянути мою справу і перевести МОЇ КОШТИ на дiючу картку «Ощадбанку».З повагою СергiйОтвет экспертаДоброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в особистому повідомлені ваше ПІБ, номер телефону та адресу обслуговуючого відділення банку. Прослухаємо консультацію надану співробітниками та перевіримо інформацію по вашому депозиту.— OschadbankUA, Головний економіст ОщадбанкуНаписать комментарий к ответу эксперта можно по адресуhttp://minfin.com.ua/company/oschadbank/hotline/197327/.Вы получили это письмо, потому что задали вопрос в горячей линии «Ощадбанк — горячая линия» на сайте http://minfin.com.ua. Если вы получили это письмо по ошибке, пожалуйста, свяжитесь с нами по адресу info@minfin.com.ua. Смирнов Сергiй Миколайович, Мiй телефон (095) 1875070 (зв'язок вiдсутнiй), Адреса вiддiлення: м. Волноваха, вул. Героiв 51 ОМБр, 8

Нет голосов

Комментировать


Главная/

Сергiй Смирнов